2019-12-21, 20:08
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Undrar om Jill Johnson är nöjd med 35k visningar på 3 dagar, från en kanal som säger sig ha 275k subs... Knappast värt arbetsinsatsen som krävdes för att spela in det där och främjar troligen inte försäljningen av hennes vin nämnvärt, när de flesta som kollar är typ 16 och coladrickare.

Menar du det det där på allvar eller försöker du göra dig lustig? Svårt med sarkasm och ironi i textform ibland.
Citera
2019-12-23, 11:40
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Nyss upplagd video där Johan äter julbord med Edward Blom på Gamla Riksarkivet. Niklas Ekstedt guidar mellan rätterna och berättar om den holländska varianten av matjessill (som skiljer sig avsevärt från den svenska, har själv smakat) som Niklas påstår har blivit en svensk klassiker. Givetvis måste Johan flika in "Har väl alltid funnits??!!" med en aggressiv, ifrågasättande von oben-ton och himlande med ögonen. Nej, Johan svenskar har inte alltid ätit holländsk matjessill. Han är så pinsam när tror han vet mer än en av Sveriges mest meriterande kockar. Hoppas han bränner broar med sitt jävla otrevliga beteende, tror inte Ekstedt vill ha något med honom att göra mer.

Börjar här: http://www.youtube.com/watch?v=jgX3djlPuJA&t=4m16s.

Har inte sett hela videon ska tilläggas.
Citera
2019-12-23, 12:40
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Nyss upplagd video där Johan äter julbord med Edward Blom på Gamla Riksarkivet. Niklas Ekstedt guidar mellan rätterna och berättar om den holländska varianten av matjessill (som skiljer sig avsevärt från den svenska, har själv smakat) som Niklas påstår har blivit en svensk klassiker. Givetvis måste Johan flika in "Har väl alltid funnits??!!" med en aggressiv, ifrågasättande von oben-ton och himlande med ögonen. Nej, Johan svenskar har inte alltid ätit holländsk matjessill. Han är så pinsam när tror han vet mer än en av Sveriges mest meriterande kockar. Hoppas han bränner broar med sitt jävla otrevliga beteende, tror inte Ekstedt vill ha något med honom att göra mer.

Börjar här: http://www.youtube.com/watch?v=jgX3djlPuJA&t=4m16s.

Har inte sett hela videon ska tilläggas.

Uff, det verkar vara riktigt tryckt stämning i den videon på grund av Matgeeks passivaggressivitet. Det är nästan en bedrift med tanke på att humörhöjaren Edward Blom är med. Även han verkar negativt påverkad av Matgreeds tryckande, hetsiga persona som lägger sig som en våt filt över hela tillställningen.
Citera
2019-12-23, 17:53
Medlem
mjukmjukares avatar
Hujedamig vilket julbord Matgeek lät Edward Blom genomlida. Såå inställsam helt utan anledning mot en skön Blom. Han är verkligen fel på det just nu. Så stelt.

Och vem var tredje hjulet när Edward Blom, Niklas Ekstedt och Matgeek tog ett snack?
En ska bort. Två var bara sköna. En var liksom på fel plats?
Bah Matgeek. En bra chans.
Som blev ännu ett kvitto på att Geeken är lost just nu och sen länge.
Oavsett vad för tacksamt han får att jobba med.

Citera
2019-12-25, 05:10
Medlem
dovAkins avatar
Dubbelt så mycket visningar på julbords videon jämfört med andra Edward drar till sig visningar, vilket inte är så konstigt då han är grym.

Matgeek sitter ju bara och nickar och håller med om allt under hela videom
Citera
2019-12-25, 21:10
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Uff, det verkar vara riktigt tryckt stämning i den videon på grund av Matgeeks passivaggressivitet. Det är nästan en bedrift med tanke på att humörhöjaren Edward Blom är med. Även han verkar negativt påverkad av Matgreeds tryckande, hetsiga persona som lägger sig som en våt filt över hela tillställningen.
Något fel är det fan på geeken, titta på hans gapande mun och ryckningar som börjar 4:32 och fortsätter i flera sekunder. Får obehag av honom.
Citera
2019-12-25, 22:52
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Något fel är det fan på geeken, titta på hans gapande mun och ryckningar som börjar 4:32 och fortsätter i flera sekunder. Får obehag av honom.

Påminner på något sätt om scenen i Nilecity, där de har den siste mohikanen på besök och kommer fram till att det faktiskt är hans bror som är den siste mohikanen, varvid Robert Gustafssons karaktär fejkar "mjölkallergi" för att behålla allas uppmärksamhet.
Citera
2019-12-25, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Påminner på något sätt om scenen i Nilecity, där de har den siste mohikanen på besök och kommer fram till att det faktiskt är hans bror som är den siste mohikanen, varvid Robert Gustafssons karaktär fejkar "mjölkallergi" för att behålla allas uppmärksamhet.
Jag skulle behöva se avsnittet.
De ända gångerna som geeken känns äkta är när han provsmakar och bedömer mat. När hans smaklökar sätts i spagat...
Allt det andra är bara sjukt, låtsas skratten, hur blicken flackar åt höger och vänster i ren ”förvåning”, hans gapande mun när någon lär honom något nytt. Hur snabbt han ändrar känsloläge osv. Han påminner om Joz of Sweden i sitt uppförande fast mindre joker apa. Blir inte klok på honom..
Citera
2019-12-26, 01:34
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Vad kommer Matgeek att bjuda på i januari 2020? Jag tror på grillning av rökt grishuvud (kan man ALLTID få tag på ju...), censurerat test med Andreas av G-punksvibrator för män och en köttvideo med JJ som spelades in före deras köttorgie.
Citera
2019-12-27, 03:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Jag skulle behöva se avsnittet.
De ända gångerna som geeken känns äkta är när han provsmakar och bedömer mat. När hans smaklökar sätts i spagat...
Allt det andra är bara sjukt, låtsas skratten, hur blicken flackar åt höger och vänster i ren ”förvåning”, hans gapande mun när någon lär honom något nytt. Hur snabbt han ändrar känsloläge osv. Han påminner om Joz of Sweden i sitt uppförande fast mindre joker apa. Blir inte klok på honom..

Jag tycker han känns lika falsk då. Speciellt när han kör sina sponsrade "tester." Sök på "matgreed gooh" på Youtube så får du see Matgreed komma med sina sedvanliga brunststön när han äter mikrade färdigrätter och försöker få dem att framstå som Nobelbankettserveringar.
Citera
2019-12-27, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nitro74
Jag tycker han känns lika falsk då. Speciellt när han kör sina sponsrade "tester." Sök på "matgreed gooh" på Youtube så får du see Matgreed komma med sina sedvanliga brunststön när han äter mikrade färdigrätter och försöker få dem att framstå som Nobelbankettserveringar.
Haha, ok då. Du har alldeles för starka argument. Stön på beställning.
Jag ville bara se någonting gott i honom, att det fanns hopp för geeken.. Juletid och allt.. Hoppas gud förlåter mig för mina synder.
Citera
2019-12-27, 22:14
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nitro74

Instämmer helt.
Där sitter han som om nån har kört ner en stel bräda bak i ryggen som slutar där ryggen byter namn, nypolerad blank skalle med begynnande svettpärlor.
Stel, tillgjorda skratt som är sådär amatörteaterdåligt och pinsamt å hans vägnar.

Ingen som helst egen åsikt, ett eget infall, ett enda ingenting!!! Hemskt.
Niklas Ekstedt o Edward Blom snackade friskt och lättsamt. Matgeek var .... öh nån annanstans helt i brist på kunskap att öht kunna socialt blanda sig, slappna av, allt pga att inte kunna finna sig bland olika människor. Oförmåga att ”tala med bönder på bönders vis och de lärde på latin”.
Jag kände själv hur lätt jag kunnat finna mig och bara snackat, haft åsikter och ställt frågor.

Mah ... Matgeek har gjort detta igen och igen.
Fail.
Och då orkar jag inte ens kommentera hur illa han gör pastasås av överbliven (!) julmat.
(är julmaten över och förbi nu )
DEN frågan skulle han vågat ha ställt till Edward Blom. Oj oj oj ....
Enkelt svar. Nej. Hela julen är inte över dagen efter Annandag Jul.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in