Citat:
Ursprungligen postat av
Nitro74
Tja, du skrev ju att hans målgrupp "skiter fullständigt i lite klimathyckleri" (=trovärdighet) samt "om det finns högre kunskapsnivåer" (=kompetens) och att det bara var de grupper du räknade upp som gjorde det . Men att inte känna igen en omformulering av vad man faktiskt skrivit ger ju ett lika svagbegåvat intryck som att klicka sig in på en tråd i ett skvallerforum och klaga på att folk "gnäller om" den person som tråden handlar om, så man får ändå ge dig att du åtminstone ger ett konsekvent intryck.
Jag är begåvad nog att förstå skillnaden mellan en halmgubbe och en omformulering. Det verkar du också vara och vi förstår ju varför du väljer den taktiken när du inte klarar av att debattera det som faktiskt skrivits.
Jag kan givetvis inte tala för någon annan i tråden, men om du tror att det är avundsjuka eller missunsamhet gentemot en vulgär grillpappa som knappt kan föra sig i möblerade rum och som har psyke som en fjortis som det handlar om från min sida, tar du lika rejält miste [...]
[/quote]
Hade jag trott att du var avundsjuk skulle jag ha skrivit det. Att du är missunsam är ju uppenbart. Eller har jag missförstått dig? Du kanske är glad för Mageeks skull och mycket väl unnar honom att kunna leva gott på sin hobby?
En tanke kunde kanske vara att du slutade titta på Matgeeks kanal om du inte gillar den. Skulle nog göra gott för ditt själsliv då det inte är nyttigt att vara missunsam och negativ.
Citat:
Ursprungligen postat av
HVIT.
Harmlös?
Ja, det tycker jag.
Citat:
Ursprungligen postat av
HVIT.
Ja kanske, men det hindrar inte att jag med många tycker att han är osympatisk och allmänt usel youtuber.
Jag tycker han är bättre än minst 99% av alla Youtubers jag sett. Fast det kanske inte säger så mycket, i och för sig.