Citat:
Ursprungligen postat av
rikastistorstan
Tror faktiskt inte att hon sysslar med regelrätt prostitution. Dom som har påstått det är uppenbara troll. Ja menar, sålt sig för tjugolappar osv. Kom igen. Däremot är hon säkert både promiskuös och numera noga med storleken på plånboken hos herrbekanta. Kanske lagt negerknullandet på hyllan och hänger mer med "Stureplanskillar" nuförtiden? Få kvinnor är regelrätta horor men väldigt många lever i någon sorts gråzon. Det är inte direkt svårt för en kvinna som ser hyfsat okej ut att hitta en man som bidrar till lite "vardagslyx".
Visst är det som du säger,det där med 20-lappar etc är ju bara bullshit, det har ju varit en hel del Stureplan på sistone om man kollar.Nu var det ett tag sen jag var där,men vafan,det finns bättre att få som snubbe om det är vad du erbjuder,en trasslig småbarnsmorsa från skogstrakterna,men shit..konstigare saker har ju hänt.
Jag köper också din teori att det nog inte handlar om regelrätt horande,utan just det,det surras ju om nån polare som verkar ha närmare till Stureplan..men jag hakar på det du säger.
Men dom brudar jag stött på som kör det racet brukar vara ganska "slickade" ,hon poserar på en brygga i skogen med leopardbikini och nån truckerkeps, såg nåt inlägg där det stod "my niggas"..jag vet inte..kotlettfrillorna på Sture P har en hel del att välja på,känns inte som förstahandsorteringen..
Finns det nån som seriöst kände den här bruden way back when..?
Bortsett från tröttsamt suga-av-negrer-för-20-spänn-i-södertälje?
Har hon alltid varit funtad så här?
Mvh
Gofuckyourself