2016-08-16, 00:42
Medlem
rikastistorstans avatar
Tror faktiskt inte att hon sysslar med regelrätt prostitution. Dom som har påstått det är uppenbara troll. Ja menar, sålt sig för tjugolappar osv. Kom igen. Däremot är hon säkert både promiskuös och numera noga med storleken på plånboken hos herrbekanta. Kanske lagt negerknullandet på hyllan och hänger mer med "Stureplanskillar" nuförtiden? Få kvinnor är regelrätta horor men väldigt många lever i någon sorts gråzon. Det är inte direkt svårt för en kvinna som ser hyfsat okej ut att hitta en man som bidrar till lite "vardagslyx".
Citera
2016-08-16, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Tror faktiskt inte att hon sysslar med regelrätt prostitution. Dom som har påstått det är uppenbara troll. Ja menar, sålt sig för tjugolappar osv. Kom igen. Däremot är hon säkert både promiskuös och numera noga med storleken på plånboken hos herrbekanta. Kanske lagt negerknullandet på hyllan och hänger mer med "Stureplanskillar" nuförtiden? Få kvinnor är regelrätta horor men väldigt många lever i någon sorts gråzon. Det är inte direkt svårt för en kvinna som ser hyfsat okej ut att hitta en man som bidrar till lite "vardagslyx".

Visst är det som du säger,det där med 20-lappar etc är ju bara bullshit, det har ju varit en hel del Stureplan på sistone om man kollar.Nu var det ett tag sen jag var där,men vafan,det finns bättre att få som snubbe om det är vad du erbjuder,en trasslig småbarnsmorsa från skogstrakterna,men shit..konstigare saker har ju hänt.

Jag köper också din teori att det nog inte handlar om regelrätt horande,utan just det,det surras ju om nån polare som verkar ha närmare till Stureplan..men jag hakar på det du säger.

Men dom brudar jag stött på som kör det racet brukar vara ganska "slickade" ,hon poserar på en brygga i skogen med leopardbikini och nån truckerkeps, såg nåt inlägg där det stod "my niggas"..jag vet inte..kotlettfrillorna på Sture P har en hel del att välja på,känns inte som förstahandsorteringen..

Finns det nån som seriöst kände den här bruden way back when..?

Bortsett från tröttsamt suga-av-negrer-för-20-spänn-i-södertälje?

Har hon alltid varit funtad så här?

Mvh

Gofuckyourself
Senast redigerad av Gofuckourself 2016-08-16 kl. 01:13.
Citera
2016-08-16, 19:51
Medlem
Nu ska hon tydligen åka på semester igen om några dagar med sin homie.
https://instagram.com/p/BJIaJDcAWD0/

Hon postar ofta lättklädda bilder på sig själv på instagram o vill visa upp sig. Bl.a denna då det ser ut som om hon glömt byxorna 😱
https://instagram.com/p/BJI0vCLAud_/
Citera
2016-08-16, 19:54
Medlem
https://instagram.com/p/BJIJr7YgUaq/

Hon tror seriöst att hon blir "större" o kändare av att folk snackar om henne.
Hon ser sig som känd som i känd o berömd inte ökänd.
Citera
2016-08-16, 21:04
Medlem
Vad jag inte förstår är att om du fortsätter som hon gör,nya åtal på G,vart tror hon att det ska sluta?

Nån som hört nåt om nya åtal?
Citera
2016-08-16, 21:08
Medlem
Silltunnas avatar
https://www.instagram.com/p/BI-SNriA-PQ/

Snygga fötter har hon i alla fall!
Citera
2016-08-16, 21:14
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
https://www.instagram.com/p/BI-SNriA-PQ/

Snygga fötter har hon i alla fall!

Har hon vänt bort TV innan hon tog bilden? Ser så ut, eller så är jag för trött.
Citera
2016-08-16, 22:18
Medlem
Rotselleris avatar
För er intresserade finns Catrin på tinder upptäckte jag precis med beskrivningen "blogger, mom" och möjligen nåt annat som verkligen inte dra till sig killar...
Citera
2016-08-16, 23:05
Medlem
Det fasen tragiskt det här m CH och ännu mer tragiskt att folk ljuger ihop storysar om skit som att hon skulle sugit av folk för 20kr och att hon skullehorat på Hall. Rätt många Järnabor vet om den här tråden och idag när jag besökte bonnhålan Järna och sprang in på affären för att köpa en blomma till mitt besök på orten talade man om CH, AH och CH's pappa. (Jag stig och valde blomma lääääänge&#128540 Enligt dessa fyra sladdrande fruntimmer är det inte första ggn AH sopar banan för sin dotter.. Hon skall enligt dem ha varit småkriminell, pengagirig och allmänt promiskuös sedan ung ålder.
Citera
2016-08-17, 07:37
Medlem
"Fast egentligen är det mitt minsta bekymmer! Mitt största bekymmer är nog hur han kommer klä sig i höst/vinter? Alltså ja menar han är inte den som tänker igenom riktigt när han klär på sig, och sen står han där och kollar med sina runda stora ögon och säger; ”vadå?” Hahaha! Alltså han är för söt!"

Catrin äldsta ska starta på skolan, och hennes största bekymmer är hur han klär sig? 🙈 Och att hon ska starta ett helvete om något annat barn är elak mot honom.
Alltså va? 😂 Tänk er vad hennes ytliga besatthet måste smitta av sig på ungarna.
Citera
2016-08-17, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baraemmha
"Fast egentligen är det mitt minsta bekymmer! Mitt största bekymmer är nog hur han kommer klä sig i höst/vinter? Alltså ja menar han är inte den som tänker igenom riktigt när han klär på sig, och sen står han där och kollar med sina runda stora ögon och säger; ”vadå?” Hahaha! Alltså han är för söt!"

Catrin äldsta ska starta på skolan, och hennes största bekymmer är hur han klär sig? 🙈 Och att hon ska starta ett helvete om något annat barn är elak mot honom.
Alltså va? 😂 Tänk er vad hennes ytliga besatthet måste smitta av sig på ungarna.

Jag tror hon menar gällande vinterkläder och oro över att han inte kommer klä på sig ordentligt när det blir kallt ute.
Citera
2016-08-17, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tigrinnan88
Jag tror hon menar gällande vinterkläder och oro över att han inte kommer klä på sig ordentligt när det blir kallt ute.

Då tolkar vi det säkert annorlunda. Jag tolkade det som att han inte bryr sig så mycket när han klär på sig och det då blir "fel"/fult/matchar inte osv 🙈🙊
Jag kan ju ha fel då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in