Flashback bygger pepparkakshus!
2016-06-17, 20:44
Medlem
calmsolutions avatar
En släkting till mig har antagligen blivit lurad av denna person. Av det jag kan läsa här tyder allt på det.
Jag har kontaktat henne och berättat om denna diskussionstråd.

Skall bli intressant att se vad som händer nu.
Citera
2016-06-17, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calmsolution
En släkting till mig har antagligen blivit lurad av denna person. Av det jag kan läsa här tyder allt på det.
Jag har kontaktat henne och berättat om denna diskussionstråd.

Skall bli intressant att se vad som händer nu.
Oj! Hände detta nyligen? Efter att hon skämts och börjat på ny kula... Bla bla
Var det samma sak, dvs biljetter?
Citera
2016-06-17, 21:02
Medlem
calmsolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liza1979
Oj! Hände detta nyligen? Efter att hon skämts och börjat på ny kula... Bla bla
Var det samma sak, dvs biljetter?

Nej, inte nyligen.

Jag vill nog inte berätta mer.
Citera
2016-06-17, 21:15
Medlem
vonDunajewskans avatar
Ett litet tips till alla som länkar till CH:s blogg: Kolla in http://unvis.it/
Annars kan ni ta skärmdumpar, kopiera texten eller kopiera hemsidan och lägga upp på https://minfil.org/

Saker har en tendens att "försvinna" från CH:s blogg. Det som försvinner är dubbelt så intressant som det som redan finns där, eftersom det är hennes rövarhistorier och knäppa utspel som hon tar bort när kritiken blivit för jobbig.
Citera
2016-06-17, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calmsolution
Nej, inte nyligen.

Jag vill nog inte berätta mer.

Det behöver du inte. Be din släkting kontakta Elli Ferander på Facebook, eller via Messenger. Hon driver hemliga FB gruppen Bedragen av Catrin Hedlund. Kan din släkting visa Elli konkreta bevis för att hon blivit bedragen släpps hon in i gruppen och kan få hjälp och stöd.
Citera
2016-06-17, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somali4Jihad
ja vil med i den gruppen med och få stöd för ja tror ja kanske känner pojkens pappa. vem ska ja kontakta?

Har du inte bevis på att du blivit bedragen av CH släpps du inte in och vem du kontaktar står redan i tråden. Gruppen har inget med pojkarnas pappor att göra. Så vad är du ute efter egentligen?? Är det inte bättre att du frågar han "du känner" om det är hans barn? Om du nu vill veta ngt... Just asking.
Citera
2016-06-17, 22:38
Medlem
När jag spelar på matcher då och då har jag råd att lägga typ en hundring, om jag ska ha råd med mat till familjen. Andra har råd att spela för 1500kr.... 😃👍 Kul för dom!
Citera
2016-06-17, 22:46
Medlem
Jag kikade in på vår favoritkriminelles instagram, herrejävlar vad hon gödslar med hashtaggar.

det här #nouw hon taggar med, är inte det hennes gamla bloggportal som hon är avstängd från?

#finest, är det för att hon tycker att hon är en snygging, eller för att bilder på henne ska dyka upp för dom som söker på finest?

#vimedbarn är det en bloggportal det med?

Jag inser att jag har bristande kunskaper i hur instagram fungerar, och efter att ha kollat runt lite så är jag faktiskt stolt över att inte finnas där
Citera
2016-06-17, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurkarn
Jag kikade in på vår favoritkriminelles instagram, herrejävlar vad hon gödslar med hashtaggar.

det här #nouw hon taggar med, är inte det hennes gamla bloggportal som hon är avstängd från?

#finest, är det för att hon tycker att hon är en snygging, eller för att bilder på henne ska dyka upp för dom som söker på finest?

Jag inser att jag har bristande kunskaper i hur instagram fungerar, och efter att ha kollat runt lite så är jag faktiskt stolt över att inte finnas där

Ja du, jag har funderat över exakt samma sak. Både ViMedBarn och Finest är bloggportaler som hon har bloggat på, men det var ett bra tag sedan. Men precis som med mycket annat som CH gör så kan vi vanliga dödliga inte riktigt förstå varför hon gör på ett visst sätt. Ingen av dessa hashtags är relevanta att använda i hennes fall egentligen...

Kanske någon annan kan svara på frågan åt oss?
Senast redigerad av milajk 2016-06-17 kl. 22:55.
Citera
2016-06-17, 23:03
Medlem
Citat:

Alla tre är bloggportaler hon bloggat på... Men inte längre...
Citera
2016-06-17, 23:03
Medlem
Citat:

Hon är sparkad!!!
Citera
2016-06-17, 23:11
Medlem
Från Varningsgruppen...

Alltså, kan man ens göra så? Ringa och varna en bank?? Kanske är jag som är pantad men.... Vad skulle det leda till? Har inte bankerna ganska stor insyn i oss kunder??

"Bedragerskan fick tydligen lite problem med Swedbank:

https://catrinhedlund.com/2016/06/15...ed-hos-banken/

Av FUP framgår att hon också hade konto i Danske Bank. Så igår gjorde jag min plikt och ringde dom och varnade för henne."
Senast redigerad av Calippo-lover 2016-06-17 kl. 23:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in