Citat:
Ursprungligen postat av
Hjarnsubstans
Han kan ju också ha raderat massa skit när det tog slut.
Gällande yngsta sonens pappa. Skulle jag inte bli förvånad om hon själv inte är riktigt säker på vem det är.
Citat:
Ursprungligen postat av
UnicornMeat
Vem Kelians pappa är tror jag inte vi vet med säkerhet. Det är dock inte Oscar. För en tid sedan la Catrin upp en bild på Instagram som visade Kelian i sin pappas famn. Bilden var beskuren på ett sådant sätt att man bara såg nedre halvan av pappans ansikte. Det var tillräckligt för att se att det varken var Oscar eller DN.
En person har pekats ut som Kelians pappa i den här tråden. Hans initialer är JJM. Vet inte hur belagt det är att han skulle vara pappan.
Edit: givetvis kan Catrin ha ljugit när hon skrev att bilden hon nyligen la upp (och tog ner lika snabbt) föreställde Kelians pappa. Alltid en tänkbar förklaring när det kommer till Catrin.
När jag kollar på hastiga svep jag gjort på ML och JJM (/JC) så framstår de liksom som så oehört opassande för CH. Av det jag sett, med reservation för att jag sett allt, är detta två stabila personer, ostraffade, kompetenta. JJM/JC verkar särskilt seriös. OI är vad jag minns i alla fall laglydig, men jag kan inte säga mer.
Läste om mytomani nyligen, ville inte vara överdramatisk och leka flashbackpsykolog, MEN:
http://www.svd.se/mastare-pa-att-lju...n-skuldkanslor
Karismatiska. Socialt kompetenta. Ljuger om smått till stort. Inkapabla att fatta att deras lögner får konsekvenser för andra. Osv.