Citat:
Ursprungligen postat av
henki420
Jag tror inte att hon har några pengar undanstoppade. Hon bränner pengarna innan hon har fått dem. Det gjorde hon 2013 enligt fup och det gör hon säkert också idag. Mer troligt att hon horar eller begår nya bedrägerier under annat namn. Visst stöd får hon av sin mamma, men knappast för att resa och bo på hotell.
Tror som du och Ekri att hon får in pengar på nåt tvivelaktigt sätt. Hon har gång på gång visat sig så gränslös och jag tror också lite av hennes beteende är tvångsmässigt. Tror hon bränner pengar så fort hon får tag i dem. Hon ser bra ut, spelar på sin kvinnlighet/gillar manlig uppmärksamhet och risker verkar inte bekymra henne ett dugg, då ligger ju prostitution nära till hands, särskilt med de där hotellrumsbilderna.
Tänk på hur mycket hat och skit hon måste få på bloggen, insta, fb, snapchat. Ändå fortsätter hon på det mest vulgära sätt att blogga typ dagligen. Vad får hon ut av det?! Får hon kanske ändå smicker av män, kanske till och med kontakter? Jag vet inte hur det funkar?
Oavsett vad skär det ju i hjärtat att läsa om hur hon skriver om sina barn, att de är så jobbiga och att hon önskar att "den här fasen" går över.
Jag håller med om att detta är flashbacks bästa tråd, fast det är fan ett guilty pleasure

.
Jag får känslan att följa ett p3-dokumentär-skeende innan tragiken har hänt. Hoppas så klart inget ska hända heller, men som sagt, livsstilen innebär ju en del risker.