2016-08-13, 13:17
Medlem
Undrar hur det går för CH idag?

Var det inte idag hon skulle på Hall-rutt
För att få smaka på kriminell snopp i sin prutt!

Uppgifterna är tagna från hennes besök förra lördagen då dom skulle ses om en v...

Skönt att hon e så mån om sina kriminella vänner på Hall.

Hon har vart lite off på Insta o bloggen så tror att hon mår riktigt trashigt just nu.

Sen för att undvika kidsen i natt får vi unna henne en hotellnatt för att vila ut. I morgon ska hon ju på fotboll med K1. DIF-Elfsborg.
Undrar om hon ska belöna sig med en hotellnatt efter det oxå.

Sen måste hon väl för fasen börja jobba snart? Eller ta tag i sina Företagsekonomiska studier.

Btw: Jag mailade Södertörns åklagarkammare för en förfrågan om vad som händer med förundersökningen mot dom senaste bedrägerierna som kammaråklagare Sara gick ut med efter rättegången i maj. Hoppas få svar nästa v.
Citera
2016-08-13, 17:14
Medlem
Tyvärr så tar jag det inte lugnt jag skämmer ut henne exakt så som hon lurar folk ska hon få tillbaka..vem fan är hon en ful jävel. Fråga runt i södertälje så ska du få se vem 20 kronors människan är..
Citera
2016-08-14, 11:14
Medlem
Då kan du gå och fråga henne om vad hon gjorde i bårsta bergen med några babbar där för 20kr. Det var typ för 10 år sedan babbarna körde över och förnedrade henne för 20kr/var. När hon var klar så säger hon a det var det da. Hon rökte på lite där ochså
Citera
2016-08-14, 14:55
Medlem
MosterAugustas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manyak
Då kan du gå och fråga henne om vad hon gjorde i bårsta bergen med några babbar där för 20kr. Det var typ för 10 år sedan babbarna körde över och förnedrade henne för 20kr/var. När hon var klar så säger hon a det var det da. Hon rökte på lite där ochså

Citat:
Ursprungligen postat av Storeadolf
Fick reda på av en vän hon säljer sig på hall med 3000 kr för ett besök sjuk brud. Så stämmer det med hotell med. Vad gör man inte för pengar😂😂

Från 20 till 3000 spänn på tio år. Bra verksamhetsutveckling antar jag. Gått från att tillhandahålla produkter till att tillhandahålla lösningar. Se och lär, FB-män.
Citera
2016-08-15, 18:07
Medlem
Den här tråden är grym,som en skruvad såpa att följa,längesen om nånsin jag sett nån som varit så frånkopplad från verkligheten

Men det är en del saker som är lite off så jag reggade mej bara för att få det sagt,hela den här dejta på Hall-grejen är helt fel,kvinnan är tidigare dömd till villkorlig dom,och med ev. Åtal väntande,inte en chans att hon kommer in där,det görs ALLTID en säkerhetsbedömning innan nån blir godkänd som besökare,så det där är bara snickesnack.

Som tidigare sagts så vore det skönt att slippa tugget om nigger hit och dit.

Det som jag reagerade bla på är inlägget på bloggen om att folk dricker bärs på semestern så är det åt helvete,men att tuta folk på cash och riskera kåken är ok?

Ur ett förädraperspektiv,vad är värst lixom?

Vet nån när nya åtal är på G?

Hon ger ju sken av att ha cash,vem försörjer kvinnan?

Bästa tråden på år och dar..

Mvh

Gofuckyourself
Citera
2016-08-15, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gofuckourself
Den här tråden är grym,som en skruvad såpa att följa,längesen om nånsin jag sett nån som varit så frånkopplad från verkligheten

Men det är en del saker som är lite off så jag reggade mej bara för att få det sagt,hela den här dejta på Hall-grejen är helt fel,kvinnan är tidigare dömd till villkorlig dom,och med ev. Åtal väntande,inte en chans att hon kommer in där,det görs ALLTID en säkerhetsbedömning innan nån blir godkänd som besökare,så det där är bara snickesnack.

Som tidigare sagts så vore det skönt att slippa tugget om nigger hit och dit.

Det som jag reagerade bla på är inlägget på bloggen om att folk dricker bärs på semestern så är det åt helvete,men att tuta folk på cash och riskera kåken är ok?

Ur ett förädraperspektiv,vad är värst lixom?

Vet nån när nya åtal är på G?

Hon ger ju sken av att ha cash,vem försörjer kvinnan?

Bästa tråden på år och dar..

Mvh

Gofuckyourself

Ur föräldraperspektiv: att ta en öl är legalt, att lura folk på pengar är illegalt.

Ang. hennes nuvarande ekonomi, jag tror ju att hon fortfarande har kvar pengar, undangömt, kanske tom "under huvudkudden". Ingen jättesumma, borde nog vara slut snart. Hennes "jobb" ger väl kanske även det en slant.
Så vitt vi vet har hon ännu inte börjat betala av, så varje krona hon får in, stannar inne (tills hon spenderar på onödig skit).
Sen har vi ju bananen (om hon nu inte redan blåst honom).

Och glöm inte att personer som C aldrig förändras, de ändrar bara sina metoder, hon har nog redan hittat ett nytt sätt att få snabba cash. Kanske med prostitution som vissa här påstått.. Vi får vänta och se.
Citera
2016-08-15, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekri
Ur föräldraperspektiv: att ta en öl är legalt, att lura folk på pengar är illegalt.

Ang. hennes nuvarande ekonomi, jag tror ju att hon fortfarande har kvar pengar, undangömt, kanske tom "under huvudkudden". Ingen jättesumma, borde nog vara slut snart. Hennes "jobb" ger väl kanske även det en slant.
Så vitt vi vet har hon ännu inte börjat betala av, så varje krona hon får in, stannar inne (tills hon spenderar på onödig skit).
Sen har vi ju bananen (om hon nu inte redan blåst honom).

Och glöm inte att personer som C aldrig förändras, de ändrar bara sina metoder, hon har nog redan hittat ett nytt sätt att få snabba cash. Kanske med prostitution som vissa här påstått.. Vi får vänta och se.

Och glöm inte att C själv åkt dit för rattfylla, och vi vet att hon trotsa indraget körkort (pga detta) fortfarande kör. Alltså, vem är hon att döma?
Citera
2016-08-15, 21:09
Medlem
Ok!

Men den här bananen verkar ju vara en första klassens pajas,hans trovärdighet i mina ögon är noll..

Hur mycket blåste hon folk på första svängen?

200K?

Det känns efter att ha kollat hennes blogg,instagram och whatever som att det är nån som frontar pengar..Med hyra,töntiga kepsar,och hotellbesök så kommer det inte räcka långt..

Vem är egentligen den här bananpajasen?

För jag fattar inte,hon fotar sej utanför skylten till Hall-anstalten,men jag VET att hon skulle aldrig få besöka nån där,är det för att ge sken av att hon känner "tunga" människor?

Med hennes historia kanske hon hänger runt sådana men mer som bakrundsdekoration,så jag undrar..vem pröjsar?..

Den här bruden är bara för mycket..

Nån pröjsar för du kan inte greja hyra,ett par ungar,hotell och töntiga kepsar på 200K på 1 år...

Mvh

Gofuckyourself
Citera
2016-08-15, 21:37
Medlem
henki420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gofuckourself
Ok!

Men den här bananen verkar ju vara en första klassens pajas,hans trovärdighet i mina ögon är noll..

Hur mycket blåste hon folk på första svängen?

200K?

Det känns efter att ha kollat hennes blogg,instagram och whatever som att det är nån som frontar pengar..Med hyra,töntiga kepsar,och hotellbesök så kommer det inte räcka långt..

Vem är egentligen den här bananpajasen?

För jag fattar inte,hon fotar sej utanför skylten till Hall-anstalten,men jag VET att hon skulle aldrig få besöka nån där,är det för att ge sken av att hon känner "tunga" människor?

Med hennes historia kanske hon hänger runt sådana men mer som bakrundsdekoration,så jag undrar..vem pröjsar?..

Den här bruden är bara för mycket..

Nån pröjsar för du kan inte greja hyra,ett par ungar,hotell och töntiga kepsar på 200K på 1 år...

Mvh

Gofuckyourself

Jag tror inte att hon har några pengar undanstoppade. Hon bränner pengarna innan hon har fått dem. Det gjorde hon 2013 enligt fup och det gör hon säkert också idag. Mer troligt att hon horar eller begår nya bedrägerier under annat namn. Visst stöd får hon av sin mamma, men knappast för att resa och bo på hotell.
Citera
2016-08-15, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henki420
Jag tror inte att hon har några pengar undanstoppade. Hon bränner pengarna innan hon har fått dem. Det gjorde hon 2013 enligt fup och det gör hon säkert också idag. Mer troligt att hon horar eller begår nya bedrägerier under annat namn. Visst stöd får hon av sin mamma, men knappast för att resa och bo på hotell.
Tror som du och Ekri att hon får in pengar på nåt tvivelaktigt sätt. Hon har gång på gång visat sig så gränslös och jag tror också lite av hennes beteende är tvångsmässigt. Tror hon bränner pengar så fort hon får tag i dem. Hon ser bra ut, spelar på sin kvinnlighet/gillar manlig uppmärksamhet och risker verkar inte bekymra henne ett dugg, då ligger ju prostitution nära till hands, särskilt med de där hotellrumsbilderna.

Tänk på hur mycket hat och skit hon måste få på bloggen, insta, fb, snapchat. Ändå fortsätter hon på det mest vulgära sätt att blogga typ dagligen. Vad får hon ut av det?! Får hon kanske ändå smicker av män, kanske till och med kontakter? Jag vet inte hur det funkar?

Oavsett vad skär det ju i hjärtat att läsa om hur hon skriver om sina barn, att de är så jobbiga och att hon önskar att "den här fasen" går över.

Jag håller med om att detta är flashbacks bästa tråd, fast det är fan ett guilty pleasure .
Jag får känslan att följa ett p3-dokumentär-skeende innan tragiken har hänt. Hoppas så klart inget ska hända heller, men som sagt, livsstilen innebär ju en del risker.
Citera
2016-08-15, 22:53
Medlem
Om man kollar prostitution,som inte alls är orimligt,men hur?

Kåta gubbar i hjärna?

Annons på nätet?

Sugardaddy i området?

Eftersom hon blåser allt och alla så borde ryktet sprida sig i området,jag har varit i området och stort är det fan inte.

Jag är helt övertygad om att hotellnatt som utmålas som "komma iväg" var koppleri,utan tvekan,nja...jag tror det är en och samma som degar,nån hon inte kan blåsa..
Citera
2016-08-15, 23:56
Hon behöver nog inte leta kunder, utan de kommer till henne. Sociala medier, finns många tjejer som inte är i närheten excentriska som denna knasboll och får oanständiga förslag från tjockisar. Så, jag tvekar inte på att hon också får en hel massa via blogg, snap, kik, insta, fb osv osv. Det är min tanke iaf om hon pysslar med sådant
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in