Citat:
Ursprungligen postat av
avec
Det som är nytt i tråden är att vi nu har två personer i tråden som sitter på vhs av matchen England - Kamerun. Det har inte hänt tidigare.
Så jag är positiv. Inte för att jag tror att de kommer att hitta citatet men för att en genomgång av videokopia ökar granskningens legitimitet ytterligare.
Det finns trots allt ett antal personer som är övertygade om att citatet klippts bort i arkivet.
Får jag fråga bara, vem är den andra användaren som har VHS på England - Kamerun? Det skulle vara intressant att veta för i så fall skulle jag vilja kontrollera en sak med den användaren (eftersom min egen VHS ligger i en källare drygt 25 mil ifrån mig). Det är nämligen just den här matchen, och just vid straffen i förlängningen som resulterar i 3 - 2 som Arne fäller kommentaren.
Om den användare som också har en VHS på England - Kamerun påstår att det är vid något annat tillfälle, eller rentav någon annan match som Arne säger kommentaren så kan vi enkelt avfärda den VHS:en helt och hållet. Arne sa många olika grodor under sin karriär men det var i England - Kamerun som han sa "och nu ser det väldigt mörkt ut på Kameruns avbytarbänk!".
För jag antar att det fortfarande är detta citat som gäller, trots förskjutningen som verkar ha pågått i den här tråden där folk surrar om bl.a. Bosse Hansson och helt irrelevanta kommentarer som inte har nåt med vad Arne sa att göra.