2023-01-19, 14:50
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pillenfille
Haha, lever den här tråden fortfarande? Är det inte dags att stänga den snart? Det har redan avhandlats för länge sen att detta citat är en myt!

Jag måste ändå säga att det är lite väl märkligt att det finns bevisade citat från Arne som, ''Så ska vi ta en titt på Kamerun som var en färgklick ur fler än en synpunkt'' från VM-krönikan 1982, men ingen jävel pratar om den(förutom de som tagit fram det i tråden tidigare), utan alla ska vara så besatta av den där jävla avbytarbänken.

Jag har ett scoop på gång. Jag har insett en grej nu efter att ha läst igenom tråden lite mer. Återkommer när jag jobbat klart.
Citera
2023-01-19, 14:52
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Arrogant intryck’? Nej det ger ett helt sinnessjukt intryck. Försöker man förklara det påstådda citatet med multipla universum och ’Cern’ så lider man av mental ohälsa.
Det där låter precis som någon Cern-apologet skulle säga.
Citera
2023-01-19, 14:53
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Jag har ett scoop på gång. Jag har insett en grej nu efter att ha läst igenom tråden lite mer. Återkommer när jag jobbat klart.
Fixar du detta så blir du årets Flashbackare.
Citera
2023-01-19, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Fixar du detta så blir du årets Flashbackare.

Hans farfars kusins granne har en VHS i ett valv som ingen pk-journalist från SVT kan bryta sig in i. Han återkommer snart med facit.
Citera
2023-01-19, 15:03
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.G.R
Hans farfars kusins granne har en VHS i ett valv som ingen pk-journalist från SVT kan bryta sig in i. Han återkommer snart med facit.
Med dagens deep fake-teknik borde man kunna ratta in så att Hegerfors till slut säger de magiska orden.
Så att vi får ett avslut & kan gå vidare med livet.
Citera
2023-01-19, 15:05
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:

Om du inte har det som TS efterfrågade så är ditt så kallade scoop helt värdelöst. Det hoppas jag att du förstår.
Citera
2023-01-19, 17:39
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Arrogant intryck’? Nej det ger ett helt sinnessjukt intryck. Försöker man förklara det påstådda citatet med multipla universum och ’Cern’ så lider man av mental ohälsa.
Ja det är en bättre beskrivning
Citera
2023-01-19, 17:52
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:

Ingår multipla universum i din ’grej’?
Citera
2023-01-19, 22:57
Medlem
lindemanns avatar
Citat:
Kom igen nu, ge tråden nytt liv för 150:e gången! Skynda på!

"Jag ska bara höra med min kusin, vi skrattade som fan när vi hörde Arne säga orden! Mitt minne är extremt bra, självklart har jag med mitt elefantminne inga falska minnen."

Den här tråden kommer att leva för evigt. Eller kanske tills någon AI om några år kan gå igenom alla VM-matcher och dementera att citatet aldrig har sagts.
Citera
2023-01-21, 16:48
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:

Dubbla pass på jobbet? Vi väntar med spänning.
Citera
2023-01-22, 14:26
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Dubbla pass på jobbet? Vi väntar med spänning.
Bara å konstatera att Tintin.i.Kongo är ett troll.

Men vid det här laget kan man verkligen inte vänta sig mycket av skribenterna som klampar in å hävdar att dom hört det.
Citera
2023-01-22, 15:08
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Bara å konstatera att Tintin.i.Kongo är ett troll.

Men vid det här laget kan man verkligen inte vänta sig mycket av skribenterna som klampar in å hävdar att dom hört det.

Ja. Tintin har man ju sett förr.

Det är så komiskt att många tror att just deras minne är osårbart och fotografiskt, när det visat sig att minnet i allmänhet är ganska opålitligt.

Sen har vi ju alltid trollen också, som sagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in