Citat:
Ursprungligen postat av
easy_dan
Enligt retsina är det Argentina Kamerun och fungerande band finns, vem av er hinner först?
Då hinner jag garanterat först. Vet inte om någon liknande kommentar möjligen har fällts av Arne i någon kommentar mellan Argentina - Kamerun eftersom Arne Hegerfors sagt flera dråpliga saker, som t.ex. att Kamerun var en "riktig färgklick" och såna grejer, säkert sagt fler saker också.
Men citatet som jag har uppfattat att vi pratar om specifikt är att "nu ser det väldigt mörkt ut på Kameruns avbytarbänk" och i så fall så är det 100 % chans att det är jag och inte Retsina som kommer hinna först eftersom Arne givetvis inte sagt samma sak ordagrant två gånger, den sannolikheten finns bara inte. Men visst, liknande saker kan han säkert kläckt ur sig flertalet gånger.
EDIT: Vill för tydlighetens skull klargöra att jag absolut inte är 100 % på att Arne sagt det där med "färgklick" det är mer kategorin att jag har för mig det och att jag hört det från andra håll. Men däremot är det 100 % säkerhet att han sagt att det ser väldigt mörkt ut på Kameruns avbytarbänk