Citat:
Jag har redan klargjort mina villkor för att jag ska åka 25 mil och för att göra mig besväret att få tag i en gammal VHS-spelare. Det är att dom som påstår att dom varit på KB ska presentera bevis på att dom varit på KB. Det är ingen som letat efter citatet i 30 år heller. Det är ingen som letat efter citatet överhuvudtaget.
Citatet finns på kungliga biblioteket, men ingen som påstår sig ha varit där vill publicera ett videoklipp ifrån sändningen därför att då motbevisas den påhittade historien. Annars får ni vänta till mellandagarna.
Blir kanske ingen rolig julklapp för alla barn i den hår tråden som ville tro på tomten, men det är faktiskt viktigt att växa upp och lära sig hur verkligheten faktiskt ser ut. Jag kommer spoiler-tagga länkar och sånt jag lägger upp i mellandagarna så att dom små barn som vill fortsätta tro på tomten inte klickar på dem och blir ledsna.
Dom ska få fortsätta tro att Arne Hegerfors aldrig sagt dom bevingade orden, det är faktiskt elakt att ta det ifrån dom. Tänk att få vara ett så litet naivt barn igen och se världen som så full av mysterier. Jag blir nästan avundsjuk på dom faktiskt.
Citatet finns på kungliga biblioteket, men ingen som påstår sig ha varit där vill publicera ett videoklipp ifrån sändningen därför att då motbevisas den påhittade historien. Annars får ni vänta till mellandagarna.
Blir kanske ingen rolig julklapp för alla barn i den hår tråden som ville tro på tomten, men det är faktiskt viktigt att växa upp och lära sig hur verkligheten faktiskt ser ut. Jag kommer spoiler-tagga länkar och sånt jag lägger upp i mellandagarna så att dom små barn som vill fortsätta tro på tomten inte klickar på dem och blir ledsna.
Dom ska få fortsätta tro att Arne Hegerfors aldrig sagt dom bevingade orden, det är faktiskt elakt att ta det ifrån dom. Tänk att få vara ett så litet naivt barn igen och se världen som så full av mysterier. Jag blir nästan avundsjuk på dom faktiskt.
Så ingen letar efter den mest berömda sportgrodan genom alla tider? Ett sportcitat som den här tråden letat efter sedan 2015 och som Aftonbladet efterlyste samma år.
Som ett jämförande exempel postar jag här Sven Jerrings berömda kommentarer om "Japaner japaner" från 1936.
https://sverigesradio.se/artikel/6487956
Jag har som sagt noll tro på ditt minne. Och bevisen mot dig är överflödiga.
Men posta gärna det där bandet och bevisa att SVT inte klippt i arkivet.