2021-01-28, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Men detta har ju hänt, flera i tråden som har det inspelat.

Ha ha ha

Nej, det har inte hänt. Och det är precis det vi har bevisat i tråden.

Det finns gott om inspelningar och de bevisar att det INTE hänt.

Sammanfattning:
(FB) Myten kring "det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk"
Citera
2021-01-29, 08:53
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avec
Ha ha ha

Sammanfattning:

”Bevisat i tråden” som om nazistiska knarkare skulle kunna klara av sådant. Min farfar visade mig denna tråd när den var ny för att sedan spela upp en vhs där detta yttrades. Nu är vi ovänner annars hade jag åkt dit och hämtat bandet! Så det så, nu har jag motbevisat er, tråden kan där med fortsätta att växa med historier från oss som hört det, samt från er som vägrar tro på att det hänt.
Citera
2021-01-29, 10:58
Medlem
Citat:
”Bevisat i tråden” som om nazistiska knarkare skulle kunna klara av sådant. Min farfar visade mig denna tråd när den var ny för att sedan spela upp en vhs där detta yttrades. Nu är vi ovänner annars hade jag åkt dit och hämtat bandet! Så det så, nu har jag motbevisat er, tråden kan där med fortsätta att växa med historier från oss som hört det, samt från er som vägrar tro på att det hänt.

Fast jag har ju en vhs-inspelning av när din farfar förfalskar ett vhsband för att få det att låta som att Hegerfors har sagt något sådant. Så det så, nu har jag motbevisat dig.

Lägligt att du inte heller kan presentera bevis trots att du påstår dig ha det.
Citera
2021-01-29, 11:54
Medlem
Citat:

Det enda du har bevisat är att du är fördomsfull och dessutom ljuger dåligt.

Visa dina bevis eller var tyst. Du är nog den tionde i tråden som påstår sig ha en inspelning. Det du och dessa personer har gemensamt är att ni aldrig visar denna fiktiva inspelning. Vilket inte är särskilt konstigt med tanke på att de inte existerar. Vem som helst kan gå till biblioteket och höra originalen. Då vet man att det inte finns.
Senast redigerad av avec 2021-01-29 kl. 11:56.
Citera
2021-01-29, 11:58
Medlem
civilians avatar
Citat:
Ha ha ha

Sammanfattning:

Det här liknar problemen en resonabel person som litar på vetenskapen stöter på när den ska diskutera Guds existens med en troende. Det är svårt att presentera bevis på att något INTE finns. Vi kan ta fram plausibla teorier baserat på den fakta vi har. Idioter kommer alltid kunna hålla fast vid argumentet att det saknas bevis för att Gud inte finns, precis som är fallet med citatet som inte går att hitta trots att "alla" har hört det. De som argumenterar för att det finns är inte ens överrens var de hört det någonstans, men alla vet att just de har rätt. Påminner inte så lite om hur olika religiösa rörelser tolkar Bibeln/Koranen/Toran.

Så till alla er som fortsätter hävda att citatet existerar, trots att ni är inkapabla att bevisa det och att all insamlad fakta pekar på det motsatta - ni låter exakt som religösa fanatiker. Grattis.
Citera
2021-01-29, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nenneno
Fast jag har ju en vhs-inspelning av när din farfar förfalskar ett vhsband för att få det att låta som att Hegerfors har sagt något sådant. Så det så, nu har jag motbevisat dig.

Lägligt att du inte heller kan presentera bevis trots att du påstår dig ha det.

Han är ett troll. Inspelningarna finns som sagt på biblioteket. Bara att fixa ett konto och gå och titta och lyssna.
Citera
2021-01-29, 12:47
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Han är ett troll. Inspelningarna finns som sagt på biblioteket. Bara att fixa ett konto och gå och titta och lyssna.

Du är ett troll som går på allt staten säger åt dig. Men eftersom man inte kan skriva här utan att hjärntvättade Sverige älskare får utbrott tänker jag inte kontakta farfar. När han går ur livet ska jag hämta bandet, se på det och skratta när Arne säger de berömda orden. Skratta åt alla som blivit lurade och tro att det aldrig har hänt!

Antar att ni inte tror människan varit på månen, att jfk och Elvis inte är döda. Vilka foliehattar.
Citera
2021-01-29, 13:43
Medlem
Citat:
Du är ett troll som går på allt staten säger åt dig. Men eftersom man inte kan skriva här utan att hjärntvättade Sverige älskare får utbrott tänker jag inte kontakta farfar. När han går ur livet ska jag hämta bandet, se på det och skratta när Arne säger de berömda orden. Skratta åt alla som blivit lurade och tro att det aldrig har hänt!

Antar att ni inte tror människan varit på månen, att jfk och Elvis inte är döda. Vilka foliehattar.

Det är du som är foliehatten här. Det är numera allmänt känt att orden är påhittade.

https://www.svd.se/clapton-bara-en-i...erade-kandisar
Citera
2021-01-29, 15:10
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Det är du som är foliehatten här. Det är numera allmänt känt att orden är påhittade.

https://www.svd.se/clapton-bara-en-i...erade-kandisar

Inte första eller sista gången myndigheter gör allt i sin väg för att radera historia. Hoppas du kommer till instinkt, adjö!
Citera
2021-01-29, 15:25
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Inte första eller sista gången myndigheter gör allt i sin väg för att radera historia. Hoppas du kommer till instinkt, adjö!

Precis som med Estonia kan myndigheterna mörka vad som helst. Avec tror blint på Toblerone-Mona och haverikommissionen bara för att det är den officiella linjen. Privatspanare och fritänkare som du och jag hittade hålet i Estonia och kommer hitta videobeviset för det här citatet också.
Citera
2021-01-29, 15:40
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Precis som med Estonia kan myndigheterna mörka vad som helst. Avec tror blint på Toblerone-Mona och haverikommissionen bara för att det är den officiella linjen. Privatspanare och fritänkare som du och jag hittade hålet i Estonia och kommer hitta videobeviset för det här citatet också.

Äntligen någon vettig här innan.
Citera
2021-01-29, 15:51
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Äntligen någon vettig här innan.
Jag lovar och svär. Jag skickar personligen över 10.000 kr till dig om du hämtar det hos din farfar och presenterar beviset, det borde väl va en duglig motivation?

Men detta kommer inte å hända. Citatet har aldrig yttrats och det all fakta pekar på det. Du är ett troll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in