Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-01-29, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Precis som med Estonia kan myndigheterna mörka vad som helst. Avec tror blint på Toblerone-Mona och haverikommissionen bara för att det är den officiella linjen. Privatspanare och fritänkare som du och jag hittade hålet i Estonia och kommer hitta videobeviset för det här citatet också.

Blanda inte äpplen och päron.

Det är verkligen foliehatt på riktigt om man tror att staten brutit mot lagen, varit inne och klippt i arkivet för att få bort en sån här skitgrej.
Senast redigerad av avec 2021-01-29 kl. 16:17.
Citera
2021-01-29, 19:12
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Jag lovar och svär. Jag skickar personligen över 10.000 kr till dig om du hämtar det hos din farfar och presenterar beviset, det borde väl va en duglig motivation?

Men detta kommer inte å hända. Citatet har aldrig yttrats och det all fakta pekar på det. Du är ett troll.

Farfar tillåter mig inte att komma nära hans gård. Stor risk att jag blir skjuten då, och jag är ganska säker på att farfar läser denna tråd så OM jag inte skulle visa upp klippet efter han har dött så är det för han har förstört bandet.
Citera
2021-01-30, 08:08
Medlem
Citat:
Jag lovar och svär. Jag skickar personligen över 10.000 kr till dig om du hämtar det hos din farfar och presenterar beviset, det borde väl va en duglig motivation?

Men detta kommer inte å hända. Citatet har aldrig yttrats och det all fakta pekar på det. Du är ett troll.

Exakt! Det var längesedan sist så det blir bättre.

Störst heder till de i tråden som först trodde att de hört det men senare medgivit att det var ett falskt minne.
Citera
2021-01-30, 13:13
Medlem
Stivalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Precis som med Estonia kan myndigheterna mörka vad som helst. Avec tror blint på Toblerone-Mona och haverikommissionen bara för att det är den officiella linjen. Privatspanare och fritänkare som du och jag hittade hålet i Estonia och kommer hitta videobeviset för det här citatet också.

Fast den officiella linjen har ju tvärtom varit att citatet är äkta. Det har ju publicerats mängder av gånger i skrift & citerats i TV. Det är du som köper den officiella linjen & de som ifrågasätter citatet som är privatspanare & fritänkare. Nu försöker du på något märkligt vis vända på det.
Citera
2021-01-30, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Farfar tillåter mig inte att komma nära hans gård. Stor risk att jag blir skjuten då, och jag är ganska säker på att farfar läser denna tråd så OM jag inte skulle visa upp klippet efter han har dött så är det för han har förstört bandet.

Erbjud farfar hälften av de 10 000 kr du blivit lovad så kanske ni blir vänner.
Citera
2021-01-30, 14:35
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenlov
Erbjud farfar hälften av de 10 000 kr du blivit lovad så kanske ni blir vänner.

Farfar har är inte i behov utav pengar, och om han ville skulle han kunna få ett sexsiffrigt belopp. Detta är ju trots allt det största som har hänt i Svensk historia.
Citera
2021-01-30, 19:47
Medlem
Citat:
Farfar har är inte i behov utav pengar, och om han ville skulle han kunna få ett sexsiffrigt belopp. Detta är ju trots allt det största som har hänt i Svensk historia.
Kommer man åt såväl påven som USA:s president lär du komma åt "bandet" hur knepig gubben än kan vara.
Citera
2021-01-30, 20:02
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drcagliari
Kommer man åt såväl påven som USA:s president lär du komma åt "bandet" hur knepig gubben än kan vara.

Jämför du det med detta? Herregud
Citera
2021-01-30, 20:15
Medlem
Stivalis avatar
Citat:
Jämför du det med detta? Herregud

Det var du som började dra in JFK i det här. Ingen tror att han lever. Det finns ju på film när han blir skjuten i huvudet. Inspelningen av den där VM-matchen i fotboll som ska vara så berömd verkar vara knepigare att få fram.
Citera
2021-01-30, 20:40
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stivali
Det var du som började dra in JFK i det här. Ingen tror att han lever. Det finns ju på film när han blir skjuten i huvudet. Inspelningen av den där VM-matchen i fotboll som ska vara så berömd verkar vara knepigare att få fram.

Om du inte vet varför jag drog upp honom bör du nog inte skriva, ,eller så läser du rätt.

Detta är större än att jfk dog / lever.
Citera
2021-01-30, 20:59
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
”Bevisat i tråden” som om nazistiska knarkare skulle kunna klara av sådant. Min farfar visade mig denna tråd när den var ny för att sedan spela upp en vhs där detta yttrades. Nu är vi ovänner annars hade jag åkt dit och hämtat bandet! Så det så, nu har jag motbevisat er, tråden kan där med fortsätta att växa med historier från oss som hört det, samt från er som vägrar tro på att det hänt.
Du ljuger. Men det är rätt så vanligt på Flashback. Folk hittar på det mesta, vare sig det är kuklängd, inkomst, vhs-inspelningar och andra saker som inte ens är värt att ljuga om. Så enkelt är det.
Citera
2021-03-17, 20:57
Medlem
Citat:

https://youtu.be/FLaCnHtFWm8

Skicka gärna pengarna via Swish.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in