2012-01-03, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Inte alls. Guillou är läsvärd och går att lyssna på. Världen är full av perversa människor som sätter som sin främsta uppgift att på svenskt jantevis, idiotförklara framgångsrika människor.

Det var ett mycket bra program som för övrigt även har en tråd i jaktdelen.

Citat:
Ursprungligen postat av chaos2000
Hörde en vad jag tycker närmast sensationell nyhet om Jan Guillou i julas på ett släktkalas.
Det var min mosters man som hade en barndomsvän med sig på kalaset.
Han hade i sin tur varit relativt nära vän till vår allas Jan under en tid under 1980-talet.

Jan ska tydligen ha varit misstänkt för ett antal sexuella övergrepp på minderåriga (10-12 års-åldern) flickor. Minst 4 stycken.
Men på olika sätt lyckats slippa åtal.

Den här mannen var helt nykter och verkade allmänt seriös.
Han hade inget emot att det kom ut även om han inte på något sätt uppmanade mig till det.
Men han var inte så pigg på att bli namngiven så jag håller hans namn hemligt.

Rätt olustigt egentligen. Jag menar Jan Guillou är ju ändå en stor kändis och han kan komma undan med vad som helst i princip

Det där förefaller mycket otroligt och jag tror inte på det för en sekund!

Med alla människor JG retat upp och blivit ovän med genom åren som vill sätta dit honom, så vore det helt osannolikt att något sådant INTE skulle ha kommit upp för läääänge sedan..

.
Citera
2012-01-03, 10:25
Medlem
Håller med Wheelgunner - hade det legat något i det skulle det ha kommit ut för lääääänge sen. Herregud så många ovänner som den karln har gjort sig.
Citera
2012-01-03, 10:36
Medlem
Arne Perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaos2000
Hörde en vad jag tycker närmast sensationell nyhet om Jan Guillou i julas på ett släktkalas.
Det var min mosters man som hade en barndomsvän med sig på kalaset.
Han hade i sin tur varit relativt nära vän till vår allas Jan under en tid under 1980-talet.

Jan ska tydligen ha varit misstänkt för ett antal sexuella övergrepp på minderåriga (10-12 års-åldern) flickor. Minst 4 stycken.
Men på olika sätt lyckats slippa åtal.

Den här mannen var helt nykter och verkade allmänt seriös.
Han hade inget emot att det kom ut även om han inte på något sätt uppmanade mig till det.
Men han var inte så pigg på att bli namngiven så jag håller hans namn hemligt.

Rätt olustigt egentligen. Jag menar Jan Guillou är ju ändå en stor kändis och han kan komma undan med vad som helst i princip

Ha ha ha! Here we go again...
Pedofili är ett kärt ämne som alla som inte faller vissa på läppen har ängnat sig åt... Ge er nu för f-n!
Citera
2012-01-04, 19:34
Medlem
fittkompiss avatar
Jannes Citroën C6 är numera till salu. Även om jag ogillar mannen så måste jag, som lite av en Citroënist, erkänna att det faktiskt är en urläcker bil han haft.

http://www.blocket.se/stockholm/Citr....htm?ca=11&w=1
Citera
2012-01-06, 19:03
Medlem
Ang pedofeli så har jag också hört en historia om ett par flickor i 12-13 års åldern men detta ska ha hänt under 70-talet.
Citera
2012-01-06, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Det var ett mycket bra program som för övrigt även har en tråd i jaktdelen.

Det där förefaller mycket otroligt och jag tror inte på det för en sekund!

Med alla människor JG retat upp och blivit ovän med genom åren som vill sätta dit honom, så vore det helt osannolikt att något sådant INTE skulle ha kommit upp för läääänge sedan..

.

Citat:
Ursprungligen postat av driggel
Ang pedofeli så har jag också hört en historia om ett par flickor i 12-13 års åldern men detta ska ha hänt under 70-talet.

Även du får samma svar!

Använd insidan av huvudet för f-n!!

.
Citera
2012-01-07, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Även du får samma svar!

Använd insidan av huvudet för f-n!!

.

Jag säger bara vad jag har hört. Inget annat.

Håller med om att det verkar osannolikt till viss del. Men vi får inte glömma att han säkert har de bästa kontakter.
Citera
2012-01-15, 02:22
Medlem
Men för fan lägg ner pedofilanklagelserna och skriv nåt vettigt i tråden istället. OM det hade funnits pedofilmisstankar mot JG så hade detta redan varit allmän kännedom sedan MÅNGA år.
Citera
2012-01-15, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sang-real
I vissa fall. Men JG har ju upplysts till expert inom området terrorism, spioneri, underrättelsetjänster och några områden till jag inte kommer på just nu. Samtidigt som han gladeligen spyr galla över andra experter som fått sin kunskap via akademisk väg som tillåts uttala sig i media.

Han är en maktfaktor inom dessa områden på ganska tveksamma meriter och det är det stora problemet med inflytetelserika journalister.

Du glömde bl.a. svensk medeltidshistoria, mellanöstern, islam och kristendom, och Ryssland. Jag har säkert glömt massor, fyll på...

För övrigt så gillar jag JG och tycker han är skarp. Jag verkar vara den enda som gör det här...
Senast redigerad av KommissarieBallander 2012-01-15 kl. 02:55.
Citera
2012-01-15, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieBallander
Du glömde bl.a. svensk medeltidshistoria, mellanöstern, islam och kristendom, och Ryssland. Jag har säkert glömt massor, fyll på...

För övrigt så gillar jag JG och tycker han är skarp. Jag verkar vara den enda som gör det här...

Nejdå! Jag är också med i skaran..

.
Citera
2012-01-16, 10:12
Medlem
Såg Jan på BAO:s spelning igår på tv, tillsammans med sin fruga. Han satt längst fram annars hade han väl inte sett något....
Citera
2012-01-19, 11:38
Bannlyst
Luktar mytoman 2:50
http://www.youtube.com/watch?v=lVHdp7JBfyE
Hans tonläge byts helt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem