2012-01-03, 10:21
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Inte alls. Guillou är läsvärd och går att lyssna på. Världen är full av perversa människor som sätter som sin främsta uppgift att på svenskt jantevis, idiotförklara framgångsrika människor.
Det var ett mycket bra program som för övrigt även har en tråd i jaktdelen.
Citat:
Ursprungligen postat av chaos2000
Hörde en vad jag tycker närmast sensationell nyhet om Jan Guillou i julas på ett släktkalas.
Det var min mosters man som hade en barndomsvän med sig på kalaset.
Han hade i sin tur varit relativt nära vän till vår allas Jan under en tid under 1980-talet.
Jan ska tydligen ha varit misstänkt för ett antal sexuella övergrepp på minderåriga (10-12 års-åldern) flickor. Minst 4 stycken.
Men på olika sätt lyckats slippa åtal.
Den här mannen var helt nykter och verkade allmänt seriös.
Han hade inget emot att det kom ut även om han inte på något sätt uppmanade mig till det.
Men han var inte så pigg på att bli namngiven så jag håller hans namn hemligt.
Rätt olustigt egentligen. Jag menar Jan Guillou är ju ändå en stor kändis och han kan komma undan med vad som helst i princip
Det var min mosters man som hade en barndomsvän med sig på kalaset.
Han hade i sin tur varit relativt nära vän till vår allas Jan under en tid under 1980-talet.
Jan ska tydligen ha varit misstänkt för ett antal sexuella övergrepp på minderåriga (10-12 års-åldern) flickor. Minst 4 stycken.
Men på olika sätt lyckats slippa åtal.
Den här mannen var helt nykter och verkade allmänt seriös.
Han hade inget emot att det kom ut även om han inte på något sätt uppmanade mig till det.
Men han var inte så pigg på att bli namngiven så jag håller hans namn hemligt.
Rätt olustigt egentligen. Jag menar Jan Guillou är ju ändå en stor kändis och han kan komma undan med vad som helst i princip

Det där förefaller mycket otroligt och jag tror inte på det för en sekund!
Med alla människor JG retat upp och blivit ovän med genom åren som vill sätta dit honom, så vore det helt osannolikt att något sådant INTE skulle ha kommit upp för läääänge sedan..

.