2011-12-13, 04:39
Medlem
NoTruces avatar
Är det bara jag som är pervers, eller är det fler som gillar att krypa upp med Hr. Guillous smackande och halvdryga röst som ljudbok i lurarna?
Citera
2011-12-13, 04:48
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Är det bara jag som är pervers, eller är det fler som gillar att krypa upp med Hr. Guillous smackande och halvdryga röst som ljudbok i lurarna?

Det är bara du som är pervers.
Citera
2011-12-31, 00:02
Medlem
357mags avatar
Jan Guillou suger,ett riktigt jägarsvin
Citera
2012-01-02, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 357mag
Jan Guillou suger,ett riktigt jägarsvin
Han är inte bara det. Han är dessutom en urusel skytt som måste köpa sina egna jaktlag. Råkade se några sekunder på hans senaste så kallade egojaktfilm....så jävla dryg och självgod.....bytte kanal direkt!
Citera
2012-01-02, 20:24
Medlem
Dr.Diegos avatar
Sitter och tittar på hans jaktprogram, en ottroligt fånig karl, det värsta var när han skulle fotograferas med sina byten. Och då har jag absolut inga problem med den typen av jakt som han gör i Tanzania.

Men, det roliga är när han berättar om att han jagar tjuvjagare och han blir deputerad som polis.

gissar att han ejakulerar i sina brallor då.
Citera
2012-01-02, 20:30
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Diego
Sitter och tittar på hans jaktprogram, en ottroligt fånig karl, det värsta var när han skulle fotograferas med sina byten. Och då har jag absolut inga problem med den typen av jakt som han gör i Tanzania.

Men, det roliga är när han berättar om att han jagar tjuvjagare och han blir deputerad som polis.

gissar att han ejakulerar i sina brallor då.
Såg också det. Nu tror jag inte han räknades in i skaran, men ändå. Fånig när han tycks läsa ur manus, helt utan inlevelse. Fjantig karl - TV av...
Citera
2012-01-02, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce

Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Det är bara du som är pervers.

Inte alls. Guillou är läsvärd och går att lyssna på. Världen är full av perversa människor som sätter som sin främsta uppgift att på svenskt jantevis, idiotförklara framgångsrika människor.
Citera
2012-01-02, 20:56
Medlem
Dr.Diegos avatar
Är onekligen en jävla syn att se när de styckar upp sex ton elefant
Citera
2012-01-02, 21:54
Medlem
persiflages avatar
Låt Guillou hållas i ett TV4-producerat program som handlar om jakt så slipper man förhoppningsvis hans korkade och genomskinliga åsikter i olika debatter och krönikor. Det kan ju inte bli bättre än om han tar det som heltidsjobb. Visst, han skriver helt ok eller snarare skrev men nu på senare dagar så är det helt blankt för mig.
Citera
2012-01-02, 23:01
Medlem
HerrPs avatar
hehehe, läste jag rätt? Att han hävdar att han var liksom del i nån sorts aktion som fångade in tjuvskyttar? minns för en massa år sedan att han sa sig variot med på PLO räder in i Israel.

Växer den här jävla karln aldrig upp? Tror han verkligen att nån tror på att ha åker runt i världen som nån sorts superhjälte och strider mot olika skurkar?

OM detta är sant funderar jag starklt på att bli tjuvskytt i Afrika...
Citera
2012-01-03, 00:28
Medlem
Hörde en vad jag tycker närmast sensationell nyhet om Jan Guillou i julas på ett släktkalas.
Det var min mosters man som hade en barndomsvän med sig på kalaset.
Han hade i sin tur varit relativt nära vän till vår allas Jan under en tid under 1980-talet.

Jan ska tydligen ha varit misstänkt för ett antal sexuella övergrepp på minderåriga (10-12 års-åldern) flickor. Minst 4 stycken.
Men på olika sätt lyckats slippa åtal.

Den här mannen var helt nykter och verkade allmänt seriös.
Han hade inget emot att det kom ut även om han inte på något sätt uppmanade mig till det.
Men han var inte så pigg på att bli namngiven så jag håller hans namn hemligt.

Rätt olustigt egentligen. Jag menar Jan Guillou är ju ändå en stor kändis och han kan komma undan med vad som helst i princip
Citera
2012-01-03, 06:58
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaos2000
Hörde en vad jag tycker närmast sensationell nyhet om Jan Guillou i julas på ett släktkalas.
Det var min mosters man som hade en barndomsvän med sig på kalaset.
Han hade i sin tur varit relativt nära vän till vår allas Jan under en tid under 1980-talet.

Jan ska tydligen ha varit misstänkt för ett antal sexuella övergrepp på minderåriga (10-12 års-åldern) flickor. Minst 4 stycken.
Men på olika sätt lyckats slippa åtal.

Den här mannen var helt nykter och verkade allmänt seriös.
Han hade inget emot att det kom ut även om han inte på något sätt uppmanade mig till det.
Men han var inte så pigg på att bli namngiven så jag håller hans namn hemligt.

Rätt olustigt egentligen. Jag menar Jan Guillou är ju ändå en stor kändis och han kan komma undan med vad som helst i princip
Ja, mycket olustigt om det är sant. Har det hänt med "minst 4 stycken" barn står det onekligen för något.

Någon måste före eller efter JG's död skriva en uttömmande (icke auktoriserad!) biografi över denne person, vår tids störste mytoman, större än Jan Myrdal. Och vända även på ovan nämnda stenar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in