2013-06-23, 20:47
Moderator
kvm3s avatar
Följande trådar infogade:

Äta innan flyg?
Äta hasch?

/Mod
Citera
2013-06-23, 21:06
Medlem
IIMorbiids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenkinz
Du behöver garanterat mer än 0.6g om ni ska baka på det, det behövs generellt sätt alltid mer om det ska ätas. Men du kanske har dunderhasch?

Har läst nu att de ska funka med 0.6 (bara till mig alltså) om jag gör oboy på det, tänkte göra oboy, blanda ner det där i och värma det i mikron och sedan låta haschet lösas upp och toppa med en bra bit grädde! Är ju dock många som säger att de ej går och många som säger att de gör! Om jag och min polare gör det kommer vi att använda 1.6 g

Haschet i sig är väl inte dunder men definitivt inte kasst, svårt att säga dock då jag är extremt inrökt på det, rökt ungefär 4-5 veckor nu av endast det haschet, dagligen alltså :P
Citera
2013-06-23, 23:00
Medlem
Mystiqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IIMorbiid
Har läst nu att de ska funka med 0.6 (bara till mig alltså) om jag gör oboy på det, tänkte göra oboy, blanda ner det där i och värma det i mikron och sedan låta haschet lösas upp och toppa med en bra bit grädde! Är ju dock många som säger att de ej går och många som säger att de gör! Om jag och min polare gör det kommer vi att använda 1.6 g

Haschet i sig är väl inte dunder men definitivt inte kasst, svårt att säga dock då jag är extremt inrökt på det, rökt ungefär 4-5 veckor nu av endast det haschet, dagligen alltså :P

.Smält jätte lite smör i kastrullen i låg värme
.Släng den önskade mängd brunt
.Rör om
.I med mjölk & oboy
.Rör om
.Häll i en kopp
.Drick

.................................................. ...............................

Går även bli bäng att käka haschet som det är.

mvh M
Citera
2013-06-24, 00:35
Medlem
Kokade precis mig en härlig kopp haschchoklad, life is good. Har man inte oboy funkar en hemmagjord blandning (socker+kakao) minst lika bra
Citera
2013-06-30, 21:15
Medlem
Någon som vet om det funkar att lösa upp brunt i Lätta-smör om man ska baka? 39 % fetthalt. Var typ det fetaste jag hade hemma.
Citera
2013-07-09, 00:56
Medlem
Gbg-Smokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IIMorbiid
Tjo, har ca 0.5-0.6 brunt hemma och jag undrar om man kan äta det? Självklart kan man det men tror ni att man blir riktigt stukad utan att behöva baka det i kakor eller något? Tänkte mecka ner det i små bitar sen hälla det på två skedar fil sen käka det Tror ni att det hade funkat?!

EDIT: Första inlägget på Flashback och ni får ursäkta mig om jag la den på fel ställe eller dylikt!

Lustigt vi har samma avatar bild
Citera
2013-07-09, 22:30
Bannlyst
60mg THC i en chokladkola, bra eller svagt?
Citera
2013-07-09, 22:34
Medlem
Lukasohais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesusofrave
Vadå nått thc i pulverform extract? eller vad fan menar du
Citera
2013-07-09, 22:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lukasohai
Vadå nått thc i pulverform extract? eller vad fan menar du
Nä, bakat med brunt antar jag.
Citera
2013-07-09, 22:42
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesusofrave
Detta motsvarar 0,3 gram gräs med en THC-halt på 20% eller 0,6 gram gräs med 10% THC, för att ge en enkel jämförelse. Med andra ord kan man nog behöva äta ett par stycken för att bli ordentligt sänkt.
Citera
2013-07-09, 23:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Detta motsvarar 0,3 gram gräs med en THC-halt på 20% eller 0,6 gram gräs med 10% THC, för att ge en enkel jämförelse. Med andra ord kan man nog behöva äta ett par stycken för att bli ordentligt sänkt.
Perfekt, tack!
Citera
2013-07-14, 17:39
Medlem
Hittat rätt tråd nu!

Har läst lite gällande oboy med cannabis i.

Fungerar det om jag helt enkelt värmer fet mjölk för att sedan låta mitt välgrindade gräs dra i mjölken i ca 20 min? Rör även om för att sedan ta bort växtmaterialet och tillsätta oboy?
Bör jag även tillsätta smör?

Och viktigast av allt, hur mycket gräs bör jag använda mig av? Har knappt någon tolerans, röker sällan. Har bra gräs också för övrigt.

Andra enkla lösningar är också välkomna.

Tack på förhand,
Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in