2013-06-23, 11:28
Medlem
deyys avatar
Har man rökt tidigare tror jag inte det är några problem att käka cannabis före en flygtur. Värre är det om du är ovan och risk finns att du nojjar ur.
Men käka det precis innan som någon skrev tidigare, så att du inte blir riktigt hög före kontrollerna och har svårt att stå upp. Kan lätt hända om man käkar för mycket.
Citera
2013-06-23, 11:33
Medlem
Messiahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dadogg
Problemet är ju hundarna på malmö>köpenhamn.

Brukar de söka igenom resor till danmark lika mycket som resor ifrån?

Sedan ifall det finns hundar på flygplatsen(ganska så säker på att det kommer finnas). Tror ni det är chill att ha ätit? De kan ju sniffa det även om det är inuti dig.

En hund kan inte sniffa knarket om du har ätit det.

dummaste jag hört
Citera
2013-06-23, 15:57
Medlem
Jag åt en spacecake i Amsterdan typ en och en halv timma innan flyget hem. Det va hur chill som helst. Visserligen blev jag stoppad av polisen på landvetter. De frågade om jag hade rökt i Amsterdam. Jag sa ja, varpå jag fick gå in i ett rum och klä av mig. Förmodligen så hade jag blivit markerad av hunden som gick omkring, eftersom alla kläder säkerligebn luktade gräs. Mer än så behöver du nog inte noja. Värre än så blir det inte, och det var absolut inte något jag nojade över. Tog 5 minuter, sen var jag ute igen, och du ska ju inte in i Sverige, utan ut härifrån.
Citera
2013-06-23, 16:10
Medlem
Mystiqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dadogg
Hur vore att baka och äta innan flyg?
Ska nämnligen flyga till turkiet på måndag. Jag ska ta tåget igenom malmö till danmark sedan åka därifrån.

Hur vore att äta 1g eller något när man stiger upp? (Direkt resa mot flyget då)?

Lugna puckar för min del, har käkat space-cakes innan flygresa eller bussar genom olika länder utan någon svårigheter. Att vara helt svampad och nerrökt samt försöka hitta flyget var en annan sak, hela Schipnol kändes som ett stort labyrint...men det var en intressant äventyr ^^

Men som sagt detta är individuellt...

mvh M
Senast redigerad av Mystiqe 2013-06-23 kl. 16:16.
Citera
2013-06-23, 20:24
Medlem
IIMorbiids avatar
Äta hasch?

Tjo, har ca 0.5-0.6 brunt hemma och jag undrar om man kan äta det? Självklart kan man det men tror ni att man blir riktigt stukad utan att behöva baka det i kakor eller något? Tänkte mecka ner det i små bitar sen hälla det på två skedar fil sen käka det Tror ni att det hade funkat?!

EDIT: Första inlägget på Flashback och ni får ursäkta mig om jag la den på fel ställe eller dylikt!
Senast redigerad av IIMorbiid 2013-06-23 kl. 20:37.
Citera
2013-06-23, 20:31
Medlem
vassjagarns avatar
Rök det i en vaporizer för minst spill men gör du kaka behöver du nog en hel för det.
Citera
Medlem
zaimans avatar
Du får inget rus av det iaf.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IIMorbiid
Tjo, har ca 0.5-0.6 brunt hemma och jag undrar om man kan äta det? Självklart kan man det men tror ni att man blir riktigt stukad utan att behöva baka det i kakor eller något? Tänkte mecka ner det i små bitar sen hälla det på två skedar fil sen käka det Tror ni att det hade funkat?!

tror inte att någon effekt skulle äga rum med fil då THC "extraheras" vid värme, därav bakar man kakor
Citera
Medlem
Tror inte du skulle känna nått om du åt den lilla knatchen.. rök det istället!
Citera
2013-06-23, 20:36
Medlem
IIMorbiids avatar
Tack för svaren! Bestämde mig för att röka skiten och fixa lite mer imorgon istället! Tänkte käka med en kompis (baka det i en kaka) och jag tänkte köpa två och värma upp smör, blanda i allt och sen göra en kaka av det! Kommer jag att behöva mer än två åt oss? Ingen av oss har ätit de förut
Citera
2013-06-23, 20:42
Medlem
NEEEXTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IIMorbiid
Tack för svaren! Bestämde mig för att röka skiten och fixa lite mer imorgon istället! Tänkte käka med en kompis (baka det i en kaka) och jag tänkte köpa två och värma upp smör, blanda i allt och sen göra en kaka av det! Kommer jag att behöva mer än två åt oss? Ingen av oss har ätit de förut

Beror helt på kvalitén, men en tumregel jag brukar köra med är att ta tre gånger så mycket som man har då man röker.
Citera
2013-06-23, 20:42
Medlem
Jenkinzs avatar
Du behöver garanterat mer än 0.6g om ni ska baka på det, det behövs generellt sätt alltid mer om det ska ätas. Men du kanske har dunderhasch?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in