2005-10-31, 14:15
Medlem
Geils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wizco
annars kan du ju lösa upp det i smör och ta det rektalt
Efter som det inte är vattenlösligt så betvivlar jag att det går att ta det rektalt.
Citera
2005-10-31, 14:52
Medlem
SleepaZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blåkrusbär
Genom att alternativt äta Cannabis istället för att röka det spar man på lungorna.

Men är det på något sätt skadligt för magen eller på något annat sätt att förtära det oralt?
Japp du kan få en mag-psykos.. Magen har svårt att skillja på vad som är dröm eller verklighet

Ne men ärligt så är det inget fara att äta.. Det kanske inte så så smart att äta 1kg standard brunt om dan kanske.. Jag kan tänka mig att man får rejält dålig mage då iaf
Citera
2005-10-31, 15:27
Medlem
Avgrunds avatar
gå ut o fixa cigg och en burk då YALLA.
Citera
2005-10-31, 15:39
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SleepaZ
Japp du kan få en mag-psykos.. Magen har svårt att skillja på vad som är dröm eller verklighet

Ne men ärligt så är det inget fara att äta.. Det kanske inte så så smart att äta 1kg standard brunt om dan kanske.. Jag kan tänka mig att man får rejält dålig mage då iaf

aa fan, jag hatar när magen blir fett med bäng jaoo (ironi till de som inte fattar)
Citera
2005-10-31, 15:43
Medlem
Tjacktorskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrGreenthumb
aa fan, jag hatar när magen blir fett med bäng jaoo (ironi till de som inte fattar)

Vadå? Magen kan väl inte bli bäng? Nu vill jag att du förklarar dig. Du verkar ju vara helt dum i huvudet.
Citera
2005-10-31, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geil
Efter som det inte är vattenlösligt så betvivlar jag att det går att ta det rektalt.
Jag som bara ville vara rolig
Citera
2005-10-31, 18:33
Medlem
yums avatar
Har för mig att för att få maximal effekt av cannabis när man äter det är att värma haschet/gräset i fett, i 70 grader i ca 15 min. Den regeln har jag alltid använt mig av när jag käkar cb, och varje gång har det varit fett soft.
Citera
2005-10-31, 19:43
Bannlyst
Det är inte farligt. Är man nybörjare är det i dock för sej bra att börja med små mängder. Att börja baka med t ex. ett gram/muffin är dock inget jag rekomenderar.
Citera
2005-11-01, 10:27
Awaiting Email Confirmation
Blåkrusbärs avatar
"Att börja baka med t ex. ett gram/muffin är dock inget jag rekomenderar."

Vadårå? Varför rekomenderar du inte det?
Citera
2005-11-01, 10:36
Medlem
LadyTieras avatar
Den jättestora tråden om att äta/dricka cannabis

..
Citera
2005-11-01, 10:42
Medlem
LadyTieras avatar
3 äta/dricka cb trådar mergade

moderator
Citera
2005-11-01, 13:06
Medlem
Var försiktiga när ni äter/dricker, det blir lätt för mycket...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in