Citat:
Ursprungligen postat av
fattyacid
Men Jesus!! Du vet ju att jag har rätt. LC är en bedrövlig inredare. Jag vet att hon var perfekt i mixen, eftersom jag har vänner som är betydligt bättre inredare och även jobbat tv. Men de har inte funkat i bild, vilket Lulu gjorde perfekt för den målgruppen. Det har väl för fan inget med metoo att göra. Det är marknadstänk. Det du däremot inte valde att ha med hade med metoo att göra och där var vi som du märkte överens. Tänk innan!
Citat:
Ursprungligen postat av
mjukmjukare
Nej. Självklart inte på en nivå som denna.
Idiot.
Lulu Carter sålde på sina egenskaper att inreda enl. de uppgifter hon tilldelades.
Sin stil. Ofta hämtat från Marocko etc.
Varma färger. Ombonat.
Dom sexuella aspekterna får du våga stå för själv. Törs du?
Ynkrygg.
´
Citat:
Men Jesus!! Du vet ju att jag har rätt. LC är en bedrövlig inredare. Jag vet att hon var perfekt i mixen, eftersom jag har vänner som är betydligt bättre inredare och även jobbat tv. Men de har inte funkat i bild, vilket Lulu gjorde perfekt för den målgruppen. Det har väl för fan inget med metoo att göra. Det är marknadstänk. Det du däremot inte valde att ha med hade med metoo att göra och där var vi som du märkte överens. Tänk innan!
/
Citat:
Jag törs.
Själv ser jag inte så mycket på tv,men baserat på det jag ser så är det uppenbart att sex säljer, i reklam, promotion för kommande program mm. Tuttar säljer helt enkelt, svårare än så är det inte.
Svar:
Det är idioter som ni, som utrycker det ovan, som gör att det där jävla #metoo verkligen behövs....
Sorgligt. Eller förresten.....
Lite sköna, lättklädda babes från dom som inte kom med i Paradise Hotel kanske skulle kunna stå runt Bosse Rappne och gnussa när han mumlar nåt om mossa på stenar som inte rullar....?
Samma tankar som det du har runt Lulu Carters medverkan.
Vad tror ni?
Hur fan fick Lulu Carter huvudrollen i allt detta era jävla idioter!!
Det sitter miljonärer i stora belopp som via äckligt beteende bortom all godhet som tillskansat sig sina pengar och liv till vilket pris genom vilken människas pris som helst.
Martin Timell pissade på dessa offer och chefer såg det ske men undvek att agera....
Och ni diskuterar målarfärg som någon har valt......
Kommentar överflödig.