2017-10-21, 02:10
Medlem
Utbrytarens avatar
De sexfilmer som den gammeldags kåte Martin "Äntligen borta" Timell skickade till wannabe-snygga (hon ser för jävlig ut med sin vulgo-pimpinetta läpp) Lulu "pretto-offret" Carter...

Är de någon här i tråden som vet vad det var för sexmaterial han sände (är lite nyfiken på vad det var han vill säga exakt)?

https://www.expressen.se/noje/timell...-lulu-carter-/
2017-10-21, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Om tjejen åmar sig och klär sig utmanande och agerar allmänt lockande, så är det iallafall inte enbart gubbens fel om han ger henne ett litet nyp. Jag pratar givetvis inte om "våldtäkt", men en vidröring/smekning, eller någon utmanande kommentar. Det krävs två för tango.

Ja, man får förmoda att tjejer känner till sina assets. De vet hur de kan utnyttja dem.

Man kan åka på firmafest till en skärgårdsö utan att hamna i samma badtunna som kåtgubben, iklädd en liten bikini. Det går faktiskt att "passa in" utan att gå så långt.

Att snygga brudar knullar till sig positioner kan väl för fan inte ha undgått någon som är vid sina sinnens fulla bruk?

Att med det sagt hävda att alla gör det eller att det är moraliskt rätt tillåter sig icke.

Att det sen slår tillbaka mot ett icke oansenligt antal är högst troligt.
2017-10-21, 02:15
Medlem
WhatIsWrongWithMes avatar
Citat:
Om tjejen åmar sig och klär sig utmanande och agerar allmänt lockande, så är det iallafall inte enbart gubbens fel om han ger henne ett litet nyp. Jag pratar givetvis inte om "våldtäkt", men en vidröring/smekning, eller någon utmanande kommentar. Det krävs två för tango.

Ja, man får förmoda att tjejer känner till sina assets. De vet hur de kan utnyttja dem.

Man kan åka på firmafest till en skärgårdsö utan att hamna i samma badtunna som kåtgubben, iklädd en liten bikini. Det går faktiskt att "passa in" utan att gå så långt.

Hahaha. Den fetade texten hade lika gärna kunnat komma ifrån en muslims käft. Svenska män SKA vara bättre än så...
2017-10-21, 02:20
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhatIsWrongWithMe
Hahaha. Den fetade texten hade lika gärna kunnat komma ifrån en muslims käft. Svenska män SKA vara bättre än så...

Verkligen inte: Muslimen hoppar på varje hondjur som inte är klädd i burka (ursäkta, off topic).

I fallet Timell handlar det om en en-en-situation där unga tjejer åmar sig och utmanar sig för honom specifikt, för att få fördelar. Och han misstolkar detta och ger tjejen några små nyp tillbaka.
2017-10-21, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhatIsWrongWithMe

Och vilka svenska män som våldtagit svenska kvinnor avhandlas i denna tråd?
2017-10-21, 02:28
Medlem
patajavels avatar
Det borde ha nämnts tidigare. Omöjligt att hänga med i tråden när man har ett jobb.
Men, det är ju lite karma att herr Timell får känna på hur det är att vara jagad utav journalister som kräver svar framför mikrofoner och kameror.

Han kallar fuskbyggarna för krakar som inte vill svåra på hans frågor angående deras byggen.

Nu så är han inte lika pigg på att själv svara på allt när han själv sitter med svarta Petter.

Jag ogillar alla som gör ett dåligt jobb iö.
2017-10-21, 02:33
Medlem
Någon som vet om de fanns någon substans i det gamla ryktet om att Timell misshandlade sin fru?

http://debatt.passagen.se/noje-under...sanning/page-1

I intervjun på expressen (snacka om total hårdsmälta) nämner han att dem hade en jävla kris för 10 år sen, kan det hänga ihop?
https://www.expressen.se/noje/martin...och-erkanner-/
2017-10-21, 02:36
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Om tjejen åmar sig och klär sig utmanande och agerar allmänt lockande, så är det iallafall inte enbart gubbens fel om han ger henne ett litet nyp.
Ah, wahhabitisk livsåskådning. Fräscht.

Citat:
Jag pratar givetvis inte om "våldtäkt", men en vidröring/smekning, eller någon utmanande kommentar. Det krävs två för tango.
Narrativet i denna tråds topic är något annat. Bl a: Fasthållen i armen av teamets stjärna, varumärket, får varumärkets främmande hand innanför badbyxorna med fingrar upp i könet. Det är vad du kan försöka förhålla dig till.

Citat:
Var du med på Mjölkö? Hon kan ha uppfattat att det krävdes att göra som sina kollegor för att passa in. Det brukar det göra.
2017-10-21, 02:40
Medlem
Hursomhelstings avatar
För tio år sedan på byggfirma så snackade vi Timell. Chefen menade att Timell är en sopa som harvade i bygg o städ branschen med kontoret på fickan och körde ett antal av sina projekt i botten.
Att Timell är fartblind kan ligga i att han vad som kommit fram knappt varit nykter en dag i veckan allt sedan tonåren, "garvet" är typiskt efter många års röka...vilket jag har två källor på att så har hen gjort i alla tider och är därför lite...så paj i huvudet, visat upp snasen och sådant annat pubertalt trams och inte bara en gång enligt källorna.
Nu har väl gubben nått nivån "Knocking on heaven`s door", tvingad till att avstå av hälsoskäl, ser sliten ut av bara helvete på kort tid, ingen kul längre och nu dubbelt så lynnig dessutom.
Lite fel dock att ge sig på Timell för sådant som skett tio år bak i tiden...de är ju samma kålsupare hela bunten i princip, de är inga helgon i nöjes branschen och hur de nu kommit upp sig, samma fritids intressen antar jag, aaaa du verkar ju cool!
Senast redigerad av Hursomhelsting 2017-10-21 kl. 02:42.
2017-10-21, 02:45
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Det handlar ofta inte om kåthet. Det handlar om maktdemonstrationer.
Men om det skulle handla om kåthet, vem av de två är ansvarig för gubbens kåthet?

Vet hon om det? Är det hennes skyldighet att veta det? Hon hade fått jobb som produktionsassistent där. Hon ville antagligen fortsätta jobba där. Arbetsteamet satt i badtunnan på jobbfesten på Mjölkö. Hon ville passa in.

Ja såklart är unga tjejer kåta med, och många unga tjejer gillar väl män i maktpositioner? Det hade jag åtminstone gjort, då det begav sig, eller inte?! Men hade jag inte gillat det och känt mig kränkt vid det tillfället, hade antingen gubben fått ont emellan skrevet eller i öronen!
Men jag hade inte gnällt flera år efter händelsen!
2017-10-21, 02:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av d3lux
Undra vad hans fru säger?! Kan ju omöjligt godkänna detta betteende.

Haha, precis som om Martin Timell nånsin "inhämtat godkännande" från sin fru? Hon vet att det blir en höger vänster kombination om hon ens öppnar truten oombedd.
Fru Timell har en bred samling stora solglasögon kan jag säga.
2017-10-21, 02:59
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Ja såklart är unga tjejer kåta med, och många unga tjejer gillar väl män i maktpositioner? Det hade jag åtminstone gjort, då det begav sig, eller inte?! Men hade jag inte gillat det och känt mig kränkt vid det tillfället, hade antingen gubben fått ont emellan skrevet eller i öronen!
Men jag hade inte gnällt flera år efter händelsen!
Det beror på ditt våldskapital och om du inte förstår att människor gör olika val och har olika förutsättningar så beror det på din bristande föreställningsförmåga. Därtill talar viss info för att Äntligen Hemmaproduktionen med åren utvecklats till en sekt. I sekter blir väldigt annorlunda, för att inte säga sjuka saker normala.

Casten Almqvist, fredagen 20 oktober 2017:
Vi kan redan nu konstatera att vi som beställare inte varit tillräckligt närvarande och till och med blundat för problem vi borde agerat på långt tidigare. Detta är ett underbetyg till oss som organisation, till ansvariga chefer och den kultur som jag själv är ytterst ansvarig för.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in