2017-10-24, 20:53
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.999...
Njae, han verkar uppenbarligen ha en lite tveksam karaktär men det är många som har det i vårat avlånga land. Det som är märkligt är den totala slakten av hans karaktär i media som har haft en aggressiv framtoning som jag inte kan komma på jag har sett tidigare. Det är som han får klä skott för mycket ackumelerad ilska inom medievärlden.

De skyddar sig själva. Det finns massvis med Timells där ute, exempelvis på aftonbladet och många andra blaskor. För slippa negativ publicitet nu när kampanjen är igång så skyndar de sig att slakta första bästa offentliga person och hoppas folk ska tro att Timell är roten till allt tvivelaktigt beteende hos det manliga släktet.
2017-10-24, 20:59
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duqu

Så MT:s ev skattefiffel med produkter är en fis i rymden i detta sammanhang.
Cheferna på Bonnier kan andas ut i december 2017 då den "affären" faller under preskribtion.
Om MT myglat med en dyr spis lär SKM inte ens bry sig ett skit då det krävs mer för en dyr utredning från deras sida.

Vad gäller Lulu Carter, åk till Globen när det är en rockkonsert med ett större band och kolla in de groupies som hänger vid lastbryggorna, addera + 30 år så har ni en spitting image av Lulu. aka "golddigger". Min feta katt inreder bättre än henne,

Vad fan yrar du om och vad svarar du på egentligen? Skatteverket uttalar sig och jag vet att MT inte delklarerat för vissa förmåner, så skatteverket lär kolla det här mer ordentligt eftersom uppgifter om renovering hos ledningen har gjorts. Har du problem föreslår jag att du ringer till Skatteverket och delar din åsikt för jag är inte intresserad av ditt textsjok med snömos.

Vad du gillar angående LC vill jag också skita i eftersom du är totalt ute och svävar om rockkonserter och groupies vilket knappast har med MT äckliga framfart och övergrepp att göra. Idiot!
2017-10-24, 21:06
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Var har du sett det, om jag får fråga. Det jag har sett var att han pudlade som tusan för sitt beteende, så länge det verkade som han kunde klara sig kvar på 4:an. Han sa att han skulle gå terapi, att han var ledsen om han sårat folk genom sitt buffliga sätt och grova skämt, och att han gjort detta för att han trodde sig underhålla folk och ville vara till lags.

Citat:
Han kommenterar även det sexuella övergrepp på en kvinnlig assistent som han anklagas för.
TV4-profilen erkänner tafsande, säger att han ska ringa runt och be om ursäkt samt söka hjälp.
– Jag har inte fattat att jag har gjort folk jävligt illa. Jag har inte fattat att mitt beteende har varit grovt föråldrat.
Citat:
Sexist?
Ja, förmodligen. Eftersom det har uppfattats på det sättet.

https://www.expressen.se/noje/martin...och-erkanner-/
Så läs hans intervju i Expressen så kanske det klarnar lite till.
2017-10-24, 21:11
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Det är nästan lite sjukt, detta utraderande av hela Timells produktion.

Äntligen Hemma är ett av Sveriges mest folkkära TV-program genom tiderna, alla kategorier. En vecka efter historien så "finns" det inte längre. Går inte ens att söka på TV4's hemsida.

Bullen på SVT, ett klassiskt ungdomsprogram med oerhört mycket bra material, ryker den också snart?
2017-10-24, 21:57
Medlem
shadow666s avatar
Tycker det är sjukt dåligt av LULU C att komma nu 10 år senare med dessa påståenden, nu har hon redan fått kändisskap osv pga martin, så nu kan hon smutskasta honom utan konsekvenser. DÅ ville hon inte komma ut med dessa saker för att missta lönen och kändisskapet.. kan man bli ruttnare?
2017-10-24, 22:01
Medlem
Kn0llas avatar
LOL

https://www.expressen.se/nyheter/mar...ar-dromgranne/

https://www.aftonbladet.se/bostadinr...cle10480016.ab
Senast redigerad av Kn0lla 2017-10-24 kl. 22:14.
2017-10-24, 22:10
Medlem
patajavels avatar
Lulu hade ju kött på benet. Grym kvinna.
Det fanns en hel del om herr Timell, som utlovat.
Jag gillar när människor levererar när dom lovar.
Jag gillar henne.
2017-10-24, 22:13
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kn0lla
LOL

https://www.aftonbladet.se/bostadinr...cle10480016.ab

https://www.expressen.se/nyheter/mar...ar-dromgranne/

Ofattbart. Från Sveriges populäraste drömgranne, och en folkkär programledare sedan 80-talet.
(Grannkvinnorna drömmer väl att han ska plocka fram hammaren, som Caroline Giertz påstod att han hade gjort)

Till: något som i pressen närmast är värre än Hitler. Ett monstrum, en onämnbar varelse som helt måste utplånas. Varje TV-sekund där han syns plockas nogsamt bort från TV-bolagens sidor.

Är inte detta det mest extrema drevet som vi skådat hittills i Sverige?
2017-10-24, 22:23
Medlem
Kn0llas avatar
Träffande analys för 9 år sen

http://blogg.djungeltrumman.se/kultu...-after-timell/
2017-10-24, 22:36
Jag kan ju ärligt säga att Martin Timell kommer att bli rentvådd ur alla vinklar.
Han är anklagad för ett 10 år gammalt och dessutom misslyckat "fingerspel"
max dagsböter på ett par (2) tusenlappar.
2017-10-24, 22:50
Medlem
SoTireds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Det är nästan lite sjukt, detta utraderande av hela Timells produktion.

Äntligen Hemma är ett av Sveriges mest folkkära TV-program genom tiderna, alla kategorier. En vecka efter historien så "finns" det inte längre. Går inte ens att söka på TV4's hemsida.

Bullen på SVT, ett klassiskt ungdomsprogram med oerhört mycket bra material, ryker den också snart?

Äntligen Hemma är helt borta från TV4 Play men SVT Öppet arkiv har kvar Bullen i menyn.
Vad säger SVT om MTs insatser för folkbildningen?
2017-10-24, 23:06
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
De skyddar sig själva. Det finns massvis med Timells där ute, exempelvis på aftonbladet och många andra blaskor. För slippa negativ publicitet nu när kampanjen är igång så skyndar de sig att slakta första bästa offentliga person och hoppas folk ska tro att Timell är roten till allt tvivelaktigt beteende hos det manliga släktet.

Absolut, så är det.
Sedan har Martin nog under sina 30 år i medierna
skaffat sig en och annan fiende,både på tidningsredaktioner
och i tv världen, människor som idag kollar i alla dammiga vrår om
de kan hitta något skit, minsta lilla går tydligen bra.
Antagligen kommer man väl på att IS, Trump och svälten
också beror på Timell.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in