Citat:
Ursprungligen postat av
Hursomhelsting
Jag har ju fått till mig att Timell har missbruks problem.
Men oavsett om eller inte så är Timell speciell och när jag tänker på detta tjafs så hur är de andra linslusarna i församlingen?
Varför vill man vara med i TV?
Jag kan förstå Timell om han plockar ned folk, blir han själv överkuggad så är det den andre eller andra som växer i favör och vad har de i ryggen? Inte mycket mer än en fix övertro på sig själva och en enorm yta, de villa alla ha kameran och bidar sin tid, i en sådan församling så kan det bara finnas en och jag antar att TV skiter i vilken bara att det ger publik och tar in pengar så på det viset är Timell inget annat än ett luder i mängden av luder som fått kämpa för sin plats vid bordet varenda dag.
Jag tror att bakom detta tjafs så ligger större saker rent personligt om Timell som gör att TV4 bara vill släppa så som de gör i den branschen och jag antar att Timell har varit motstridig och då kommer TV4 ihåg saker och drar igång ett löp.
Om vi tar Lulu vad var det där som var så hemskt igentligen? Allt jag sett visar på att hon då var mer än nöjd som Timells vän och kråmade sig som en katt i solen, att en man vill pröva och observera pröva en bit längre det ingår och Timell var den som tog in Lulu i gamet.
En mogen individ vet att det finns ett pris att betala i gengäld när saker går den lätta vägen som i detta fallet där Timell gick före och öppnade dörrarna åt Lulu som fick sig ett namn, framgång och bra betalt.
Lulu har haft grava alkoholproblem, hon fick sparken.
https://m.youtube.com/watch?v=OCzRW4sh5Zw
Hon menar att det är Martins fel,fattar inte att fler folk inte kan
se igenom henne.
Folk är så upptrissade av pöbelstämningen som hon skapat.
Fel har Martin gjort, men konsekvenserna skulle hans chefer tagit
med Martin tidigare.Inte 10 år senare.
Nu känns det som cheferna tvingas sparka Martin pga tajmingen
med metoo.
Som en del skriver om Martin kan man ju tro att han våldtagit 50
underåriga tjejer.
En kvinna blev klappad på rumpan, en annan kvinna blev grovt tafsad på i fyllan.
Känns verkligen som att cheferna sparkar Martin för att rädda sig själva.
Ynkligt av dem, det enda rätta är att YnkCarsten, Åsa och Fredrik
får sparken.Bonniers är ett skämt!