2017-10-24, 23:24
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Absolut, så är det.
Sedan har Martin nog under sina 30 år i medierna
skaffat sig en och annan fiende,både på tidningsredaktioner
och i tv världen, människor som idag kollar i alla dammiga vrår om
de kan hitta något skit, minsta lilla går tydligen bra.

Det stämmer nog bra att MT har skaffat sig fiender under åren. Det beror på att han är en skitstövel av rang. Första gången jag hörde en Timell-historia direkt från offret var nästan 20 år sedan (verbalt sexuellt ofredande mot en yngre kvinna) och det har blivit några till genom åren.
Kommer ni ihåg Pippirull-debaclet och hur Olle Palmlöf försvarade sig med att Timell var en jävligt obehaglig människa, är det 15 år sedan?
Man får inte det rykte han har genom en slump.
Gardell och MT är de som har tävlat om titeln för otrevligaste kändisen i många år.
Gardell tror jag mest är hispig och självcentrerad medans Timell är psykopat.
2017-10-24, 23:28
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patajavel
Du har otroligt rätt enligt mig.
Men det ger ju inte MT ett frikort för sitt uppförande.

Man får stå sitt kast, och man landar hårdare när man faller ifrån toppen.

Lite korkat sagt, eftersom NÅGON subventionerat Martins möjligheter.
Han gav ju inte ut boken på eget förlag, han äger inte Tv4, är än mindre
Chef på Tv4.
De som ska falla hårdast är YnkCarsten, Åsa och FlottFredde.
Cheferna på Tv4 ska städas ut, annars kommer jag bara garva
åt deras jämnställhetssnack.Ett djävla skämt, det är vad TV4 är.
Och det är inte främst Martin Timells fel, att någon har valt att anställa
honom, avlöna honom och bjudit hem honom på middag.
Det är dessa någon som sätter ribban på moralen i Tv4
och dessa personer har djävligt låg moral.
Den låga moralen kommer finnas puttrande kvar
med dessa tre chefer kvar på Tv4.
Den går inte att måla över med Beckers färg eller draperas
bort med Ikeas gardintyger.Dessa chefer ska bort.
2017-10-24, 23:33
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Det är ju så att "har MT gjort sig skyldig" till att andra människor lider måste ju läkarundersökning genomföras för att fastställa hur mycket skada som orsakats. Att MTs uppförande lett till att människor lider pga ekonomisk förlust, ser jag inte som något hinder till att vara ledsen.
Va? Vad snackar du om? Hur fan skriver du?
2017-10-24, 23:41
Medlem
patajavels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Lite korkat sagt, eftersom NÅGON subventionerat Martins möjligheter.
Han gav ju inte ut boken på eget förlag, han äger inte Tv4, är än mindre
Chef på Tv4.
De som ska falla hårdast är YnkCarsten, Åsa och FlottFredde.
Cheferna på Tv4 ska städas ut, annars kommer jag bara garva
åt deras jämnställhetssnack.Ett djävla skämt, det är vad TV4 är.
Och det är inte främst Martin Timells fel, att någon har valt att anställa
honom, avlöna honom och bjudit hem honom på middag.
Det är dessa någon som sätter ribban på moralen i Tv4
och dessa personer har djävligt låg moral.
Den låga moralen kommer finnas puttrande kvar
med dessa tre chefer kvar på Tv4.
Den går inte att måla över med Beckers färg eller draperas
bort med Ikeas gardintyger.Dessa chefer ska bort.

Fast deras fall har vi ju inte sett än. Det kan landa vart fan som helst.
Lite is o magen.
2017-10-24, 23:56
Medlem
dialektikers avatar
Oj, nu är han verkligen ute i kylan.
Hur tror ni att det fungerar med vänskapskrets när det blir såhär? Han lär få veta vilka som är hans verkliga vänner.
2017-10-24, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shadow666
Tycker det är sjukt dåligt av LULU C att komma nu 10 år senare med dessa påståenden, nu har hon redan fått kändisskap osv pga martin, så nu kan hon smutskasta honom utan konsekvenser. DÅ ville hon inte komma ut med dessa saker för att missta lönen och kändisskapet.. kan man bli ruttnare?

Varför tror du hon fick kändisskap av Martin? Var det som han sa i hissen till henne om hennes bröst?
2017-10-25, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Oj, nu är han verkligen ute i kylan.
Hur tror ni att det fungerar med vänskapskrets när det blir såhär? Han lär få veta vilka som är hans verkliga vänner.

Han lär också få reda på om han själv varit en verklig vän. Medkännande, stöttande och uppmuntrande och vänlig. Det är ju så det fungerar. Också.
2017-10-25, 01:00
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tommelilla
Han lär också få reda på om han själv varit en verklig vän. Medkännande, stöttande och uppmuntrande och vänlig. Det är ju så det fungerar. Också.

Och vad säger fru , barn , broder , släkt ?

Hur har frun stått ut i så många år ?! Är han psykopat .. som det verkar . Så är hon väl riktigt nedtryckt & inte haft förmågan & styrkan att lämna honom .
Även om hon inte har vetat om " allt " så nog sjutton har hon känt till att han ringt och smsat LC mfl alla tider på dygnet .

Psykopat , drogmissbruk , otrogen .

Jag har vänner som har blivit bedragna .. och det gör ont som tusan .. men skammen att folk omkring vet om är nästan lika smärtsam .. så hur känner sig frun och barnen nu , när hela Sverige vet om att man / pappa gärna visar upp sitt stånd på tillställningar , " intervjuer " och på filmsnuttar .

Och deras barn .. jag får känslan av att de inte haft det så lätt .. har de brutit med fadern ?
Hittar inte ens några bilder på dem på Google .. mer än en 20 år gammal bild på ena sonen som var med i programmet ..
alla kändisbarn vill ju inte vara med i köndissvängen .. men att de inte hamnat med på bild nån gång med TM på nåt event / match eller vad som helst ?!
2017-10-25, 01:21
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Och vad säger fru , barn , broder , släkt ?

Hur har frun stått ut i så många år ?! Är han psykopat .. som det verkar . Så är hon väl riktigt nedtryckt & inte haft förmågan & styrkan att lämna honom .
Även om hon inte har vetat om " allt " så nog sjutton har hon känt till att han ringt och smsat LC mfl alla tider på dygnet .

Psykopat , drogmissbruk , otrogen .

Jag har vänner som har blivit bedragna .. och det gör ont som tusan .. men skammen att folk omkring vet om är nästan lika smärtsam .. så hur känner sig frun och barnen nu , när hela Sverige vet om att man / pappa gärna visar upp sitt stånd på tillställningar , " intervjuer " och på filmsnuttar .

Och deras barn .. jag får känslan av att de inte haft det så lätt .. har de brutit med fadern ?
Hittar inte ens några bilder på dem på Google .. mer än en 20 år gammal bild på ena sonen som var med i programmet ..
alla kändisbarn vill ju inte vara med i köndissvängen .. men att de inte hamnat med på bild nån gång med TM på nåt event / match eller vad som helst ?!

Lägg av,det finns flera bilder på far och söner tillsammans som vuxna.
Sönerna verkar ha utvecklats till 2 framgångsrika personer, så det lyckades
Martin o fru bra med.

Brorsan ja...läs texten http://dayviews.com/grankan/276214541/
kolla sedan denna bild http://www.imgrum.org/media/802564718308876471_52821015
2017-10-25, 02:39
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Va? Vad snackar du om? Hur fan skriver du?
Jag snackar & skriver om Martin Timell, jag tror inte att det är Martin Timell
som orsakat den ekonomiska förlusten som drabbat andra.
Jag tror heller inte att Martin Timell utan vidare fingrar någon kvinna.
Senast redigerad av Massonite 2017-10-25 kl. 02:46.
2017-10-25, 02:48
Medlem
Jag kom just på en sak.

En TV-kändis, nästan lika känd som Timell, då ca 40 år gammal, var konfrencier för en tävling för ungdomar. En ung lovande kvinnlig tävlande, då 16-år och som idag själv är känd inom sitt område skulle bli intervjuad. Det spelas nån form av jingel och mannen lutar sig fram mot tjejen och låtsas viska nåt. När musiken tystnar hörs orden "och så ses vi på mitt hotellrum sen". Och sen spelad förvåning typ: men oj är micken på. Som ett skämt att de skulle träffas på hans hotellrum sen.

Jag minns att jag tyckte att det var väl lite osmakligt gjort. Sen när jag såg en gammal VHS av tävlingen så finns detta ögonblick förevigat.

Fråga: hur mycket skulle en videofilm föreställande denna milda form av opåbjudet, publikt, sexskämtande av en 16-årig tjej idag skada en man av den digniteten?
2017-10-25, 03:05
Citat:
Ursprungligen postat av Heja Turkarna
Jag kom just på en sak.

En TV-kändis, nästan lika känd som Timell, då ca 40 år gammal, var konfrencier för en tävling för ungdomar. En ung lovande kvinnlig tävlande, då 16-år och som idag själv är känd inom sitt område skulle bli intervjuad. Det spelas nån form av jingel och mannen lutar sig fram mot tjejen och låtsas viska nåt. När musiken tystnar hörs orden "och så ses vi på mitt hotellrum sen". Och sen spelad förvåning typ: men oj är micken på. Som ett skämt att de skulle träffas på hans hotellrum sen.

Jag minns att jag tyckte att det var väl lite osmakligt gjort. Sen när jag såg en gammal VHS av tävlingen så finns detta ögonblick förevigat.

Fråga: hur mycket skulle en videofilm föreställande denna milda form av opåbjudet, publikt, sexskämtande av en 16-årig tjej idag skada en man av den digniteten?

Förmodligen ingenting.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in