Citat:
Ursprungligen postat av
Copiadyo
Som många andra här, jag försvarar inte MT, men;
Han har varit en osympatisk jävel och betet sig som ett ärkesvin, det sker på många svenska arbetsplatser varje dag, han är inte dömd eller ens polisanmäld för något brott? Eller har jag fel? Hans brott (Att vara ett ärkesvin som skämtar homofobiskt och rasistiskt, som överallt) rättfärdigar fan inte den uthägning och hat han får motstå enligt mig.
Finns ingen polisanmälan, däremot finns det många i denna tråd som planterar in rena lögner, t.ex en som påstod ha en bror som jobbade på TV4, där polisen skulle ha kommit in till HR och begärt att få mappen på Timell, problemet var bara att polisens besök gjordes efter kontorstid på en helg enligt skribenten = ren lögn + att Timell aldrig varit anställd av TV4 så han finns inte i HR:s mappar, ev mappar hittar man hos Meter osv
Bruden som fick fingret, där har en anställd som satt i samma badtunna sagt att han inte såg något då det som ev hade hänt hade skett under vattenytan, men bruden gick ut i DN med att hon rest sig upp för att hämta ciggtändaren när fingret kom.
Det är inte olagligt att vara en skitstövel, men lägger man detaljera på minnet från div artiklar ser man klart att dessa inte stämmer, skulle en åklagare gå igenom de detaljer som finns skulle denna ganska snabbt lägga ner då "bevisen" motsäger sig själva beroende på vem som uttalat sig i frågan. Jag vågar påstå att minst 20% av inläggen här kommer från olika mediebolags kontor, där anställda sitter och "skriver av sig". Den största gruppen av skitkastare i svenska samhället hittar vi just inom reklam och medier, följt av politiska organisationer. De som skulle kunna verifiera detta har dubbel munkavle iom att IS-avdelningarna som kollar datatrafiken från dessa företag har hårdast bevakning mot sig själva.....