2017-10-23, 23:55
Medlem
Skillys avatar
Ok. Såg just intervjun med Lulu. Känns onekligen som att Martin betett sig som en gris.
2017-10-24, 00:02
Medlem
Jag måste erkänna att jag myser just nu, jag har ingen aning om de sexuella trakaserierns men de låter trovärdiga.. av egen erfarenhet kan jag dock intyga att MT kan vara fruktansvärt och då menar jag fruktansvärt och sjukligt otrevlig.
I love karma 😊
2017-10-24, 00:03
Medlem
https://www.oppetarkiv.se/video/1554...llen?ac=bullen SVT har inte tagit bort honom från öppetarkiv så där syns han allt QUOTE=Svepps|62140093]Han kommer aldrig mer kunna visa sitt ansikte i tv. Jag hoppas att han blir polisanmäld och tjejerna han har kränkt får fett skadestånd, han får gärna bli av med sina miljoner.

Och hans fru...vi borde fan starta en ”save Catarina” kampanj. Gubben är slut.[/quote]
2017-10-24, 00:10
Medlem
Limhamns avatar
Jobba svart gör man inte bara för att man saknar relevant utbildning till snickare och därmed yrkesbevis. Som svar på tidigare inlägg.

Man blir heller inte expert bara för att man drivit en byggfirma ett antal år. Då har man (förhoppningsvis) yrkesfolk som sköter jobben och mest tittar till dessa och sköter det administrativa.

Nu har det poppat upp så mycket anklagelser och folk som vittnat om hur MT egentligen fungerat bakom den där pojkaktiga rösten och vänliga uppsynen så man undrar om det inte borde ta slut snart. Finns det fler som vill lätta sitt hjärta? Fler badtunnor/brottsplatser som skall passa på att ge sig till känna?
2017-10-24, 00:21
Medlem
Hursomhelstings avatar
Jag har ju fått till mig att Timell har missbruks problem.
Men oavsett om eller inte så är Timell speciell och när jag tänker på detta tjafs så hur är de andra linslusarna i församlingen?
Varför vill man vara med i TV?
Jag kan förstå Timell om han plockar ned folk, blir han själv överkuggad så är det den andre eller andra som växer i favör och vad har de i ryggen? Inte mycket mer än en fix övertro på sig själva och en enorm yta, de villa alla ha kameran och bidar sin tid, i en sådan församling så kan det bara finnas en och jag antar att TV skiter i vilken bara att det ger publik och tar in pengar så på det viset är Timell inget annat än ett luder i mängden av luder som fått kämpa för sin plats vid bordet varenda dag.

Jag tror att bakom detta tjafs så ligger större saker rent personligt om Timell som gör att TV4 bara vill släppa så som de gör i den branschen och jag antar att Timell har varit motstridig och då kommer TV4 ihåg saker och drar igång ett löp.
Om vi tar Lulu vad var det där som var så hemskt igentligen? Allt jag sett visar på att hon då var mer än nöjd som Timells vän och kråmade sig som en katt i solen, att en man vill pröva och observera pröva en bit längre det ingår och Timell var den som tog in Lulu i gamet.
En mogen individ vet att det finns ett pris att betala i gengäld när saker går den lätta vägen som i detta fallet där Timell gick före och öppnade dörrarna åt Lulu som fick sig ett namn, framgång och bra betalt.
Senast redigerad av Hursomhelsting 2017-10-24 kl. 00:27.
2017-10-24, 00:55
Medlem
farbror Svens avatar
Ett totalkvaddat varumärke. kan man bli dummare?
2017-10-24, 00:57
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
TV4-ledningen pekas ut som några av Timells nära vänner och har fått hård kritik för att ha tystat anklagelserna mot honom.
Casten Almqvist, TV4:s vd, medger att de umgås privat.
– Men det skulle aldrig påverka min bedömning när det gäller professionella situationer, säger han.
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-paverkar-inte

Tänkte väl det och det stinker verkligen om hela TV4 ledning. Hade det inte varit för sponsorerna så hade han säkert arbetat kvar där ännu. Fy fan så korrupt måste jag säga. Sen finns det faktiskt dom som gjort program med Timell som inte vill förknippas med sexism , övergrepp och trakasserier. TV4 är en rutten kanal vars ledning håller kräk bakom ryggen i flera år.
2017-10-24, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contant
Sitter en ung man häktad för dubbelmordet i Hallonbergen som påstod ,under förhör, att han gjort dessa handlingar under hot av en man vid namn "Martin Timell".
Han ville att TR skulle "kolla upp den killen". Det var hysteriskt roligt tyckte jag när jag läste detta utlåtande och jag tänkte att det hade varit liiite mer rimligt att hitta på ett annat namn men nu, med facit i handen, så kanske han inte var så dum iallafall för Mr Timell verkar inte vara den mysbyxan jag trodde trots allt. 😇

Är detta sant?
Källa?
2017-10-24, 01:46
Medlem
barkies avatar
Väntar fortfarande på alla bevis mot Martin Timell.
Sen när ska en människa förlora sitt leverne, bli förkastad i samhället pga av hörsägen? Den rabiata feminismen sprider sig även bland män har jag märkt. Tamejfan skrämmande hur folk resonerar.

Funderar mer på alla vanliga män idag. Nu kommer ju varannan man som nån kvinna har nått emot att ryka på jobbet. räcker ju med att hon kommer med ett påstående.

Vad hände med bevisbörda?
2017-10-24, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contant
Sitter en ung man häktad för dubbelmordet i Hallonbergen som påstod ,under förhör, att han gjort dessa handlingar under hot av en man vid namn "Martin Timell".
Han ville att TR skulle "kolla upp den killen". Det var hysteriskt roligt tyckte jag när jag läste detta utlåtande och jag tänkte att det hade varit liiite mer rimligt att hitta på ett annat namn men nu, med facit i handen, så kanske han inte var så dum iallafall för Mr Timell verkar inte vara den mysbyxan jag trodde trots allt. 😇
Trodde inte jag hade missat något men detta såg jag först nu när en annan just kommenterade.
Någon härinne sa att polisen varit på Timells arbetsplats och tagit med sig hans grejer häromdagen. Kanske tänker de kolla detta?
2017-10-24, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Den.smarta
Så du menar att det inte är att gå över gränsen att ta någon under bikinitrosorna och sticka in fingrarna i underlivet? För det är vad MT har gjort nämligen. Läs på lite innan ni yttrar er.
Är det där med fingret verkligen bekräftat?
2017-10-24, 03:56
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymare
Nej det var inte ett skämt. Har ledningen låtit honom hållas har han inte fått en rimlig chans att bättra sig och ledningen borde gå först, inte Timell. Eller att både ledningen och Timell får gå men inte bara Timell.
TV4 lever på reklam, vilken reklamköpare vill bli förknippad med Timell?
Timell är ekonomiskt värdelös alltså får han sparken. Det handlar inte om vem som borde gå eller inte, det handlar om pengar.
Det handlar inte ens om ifall han är oskyldig eller inte, det är helt ointressant för TV4, han är bara förbrukad.
Om ledningen sitter kvar påverkar inte reklamköparna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in