2017-10-20, 23:13
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Varför har de låtit åren gå då?

Vilka de? Tv4-ledningen har lagt locket på för att Timell är ett populärt namn. Det har ju varit stor personalomsättning på äntligen hemma pga Timell. Han har tillåtits svina.
2017-10-20, 23:16
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Vilka de? Tv4-ledningen har lagt locket på för att Timell är ett populärt namn. Det har ju varit stor personalomsättning på äntligen hemma pga Timell. Han har tillåtits svina.

De som utsatts och/eller de som varit i beslutande ställning så klart. Om ledningen lagt locket på ska de ju sparkas före kontraktet med Timell rivs.
2017-10-20, 23:16
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av untribium
äntligen bekfräftat att han är ett jävla kräk. hustrumisshandeln lär ju vara sann också..

underbart: aldrig mer mr m. timell på tv:n
Jag kan ju tycka att man är oskyldig till annat bevisats, men visst döma honom här går väl bra?
2017-10-20, 23:19
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
De som utsatts och/eller de som varit i beslutande ställning så klart. Om ledningen lagt locket på ska de ju sparkas före kontraktet med Timell rivs.

Såvitt jag vet har flera offer sagt ifrån och pratat med ledningen Anne avskedats.

Du lägger skuld på offret och betvivlar dem pga att ”varför gick de inte på en gång”? Ja varför. Beroendeförhållanden? Rädsla?

Varför sitter du och försvarar karln?
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Jag kan ju tycka att man är oskyldig till annat bevisats, men visst döma honom här går väl bra?

Ja eftersom han erkänt går det fint tycker jag. Däremot är det annat i ämnet som inte är erkänt så vad ville du säga? Att Timell påstår att allt som sagts om honom inte är sant ? Han ska inte söka hjälp för sina problem? Är det något du missat ? Timell är utlagd av TV4 med namn och han har uttalat sig idag. Så vi kan diskutera det helt utan skrupler.
Medlem
CarlosRexs avatar
Han har skickat sexfilmer till Lulu Carter så han blir kanske dömd för olaglig fildelning.
2017-10-20, 23:21
Medlem
nickomyras avatar
Citat:

Någon som vet något om MT.s söner ? de måste vara myndiga nu ? Tänkte om Herr Timell nu är en äkta psykopat och kvinnomisshandlare ..så kan jag tänka mig att sönerna inte umgås med föräldrarna mer än de måste ?

Vet att ena sonen var med TM i något äntligen -hemma-program .. men tror inte jag har sett dem med föräldrarna på premiärer osv senaste .. 10 åren ? `kändisungar `brukar man ändå få se på bilder i skvallerpressen ibl .. men har de en tyrann till pappa i hemmet .. vill de säkert hänga med så lite som möjligt på fritiden ..
2017-10-20, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22

bevis och bevis.. säger 50-60 röster samma sak, så är det ingen rök utan eld?
2017-10-20, 23:23
Medlem
var bor dåren?
2017-10-20, 23:23
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Såvitt jag vet har flera offer sagt ifrån och pratat med ledningen Anne avskedats.

Du lägger skuld på offret och betvivlar dem pga att ”varför gick de inte på en gång”? Ja varför. Beroendeförhållanden? Rädsla?

Varför sitter du och försvarar karln?

Hur svårt är det att fatta. Jag lägger ingen skuld på något offer. Jag säger endast att det är en mycket olycklig samhällsutveckling där vi får fler och fler pöbeldomstolar. Om du inte ser faran med det kan jag bara beklaga. I övrigt anser jag att ledningen ska gå om de inte haft förmåga att se igenom det som skett.
2017-10-20, 23:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Är du lite efter? Det här har varit känt länge och hon har tagit upp detta för länge sedan . Det var en annan incident som fick ledningen att stryka Timell ur tablån. Du kanske ska hänga med istället för att svamla? Det var länge sedan ledningen kände till Timells jargong och brott. Men nu blev trycket för hårt helt enkelt och Timell gråter ut och erkänner.

Att dekorera och inreda ja, men inte sexfilmer på en ful grådaskig Timell.
Någon i Timells direkta närhet krävde att LC skulle få sparken så undrar vem det kan vara. Fru/sambo?
He he undrar vem han utsatte för att blotta sig efter det eller som han tog på brösten eller mellan benen.
Nåja dom är några stycken nu, så bye bye Timell.

vilka hardevidence har 50+ horan ???

Video?
Ljud?
2017-10-20, 23:26
Medlem
Löjligt, man kör detta massiva drev mot politiskt inkorrekta Timell för att flytta fokus från de politiskt korrekta sexförbrytarna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in