Citat:
Kolla den här bilden: https://x.cdn-expressen.se/images/22...a/16x9/680.jpg
Är det där bilden på en försmådd kvinna?
Hon riktigt strålar ut sin sexuella aura runt honom. Hon fick jobb, kändisskap och inkomst i 9 år trots att hon inte varit en speciellt begåvad inredare.
Garanterat att martin haft pitten i henne massor av gånger, och med sammtycke.
Nu när hon är avpolletterad så passar inte galoscherna och det skall gnällas.
Hennes kontrakt gick ut på att vara Martins kuttersmycke, inte på att hon var särskilt duktig på heminredning, synd att hon aldrig förstod det själv. Men när talgdanken väl föll ner så gick hon till pressen.
Är det där bilden på en försmådd kvinna?
Hon riktigt strålar ut sin sexuella aura runt honom. Hon fick jobb, kändisskap och inkomst i 9 år trots att hon inte varit en speciellt begåvad inredare.
Garanterat att martin haft pitten i henne massor av gånger, och med sammtycke.
Nu när hon är avpolletterad så passar inte galoscherna och det skall gnällas.
Hennes kontrakt gick ut på att vara Martins kuttersmycke, inte på att hon var särskilt duktig på heminredning, synd att hon aldrig förstod det själv. Men när talgdanken väl föll ner så gick hon till pressen.
Visst fan är det så, vidrig jävla orm till kvinna det där, precis som många andra av dagens jävla vider till sliddjur, och nu iochmed denna jävla efterblivna skitkampanj, så tror folk att man snabbt ska stå upp för utsatta kvinnor och ingå i något jävla "systerskap", jag föraktar de flesta sliddjuren, så någon "medsysterryggdunk" får de fan inte av mig.
Och inte förvånad om hon knullat sig till toppen, verkar poppis att göra så..
Sålänge ludret inte kan plocka fram SÄKRA bevis, torde hon hålla sin smetförsedda käft stängd..
Mycket vidrig kvinna som bjuder ut sig så fort tillfälle ges, såg ett klipp där hon satt i Rix morgonzoo´s studio, i knäet på den ene, brösten åker nästan ut, och han är fucking UPPTAGEN.. Men allt för lite attention.. Makalöst äckligt!
Jag har dessutom hört om vidriga brudjävlar som falskanmält, så visst är det som du säger, så fort man inte får mer uppmärksamhet, eller vilken jävla störning man nu lider av, så anmäler man istället..
Nej fyfan, en ordentlig spark på fittan så att livmodern placeras under ögonbrynen är vad en del sliddjur borde ha... Vidriga slon som inte fattar vilket helvete en falskanmälan kan leda till...
Kvinnor är dessutom jävligt duktiga själv på att hålla på, var på en fest med min sambo o hans arbetskamrater för inte så längesedan, så fort spriten flödar till blir en del efterblivna, där i samma veva var det en gammal jävla nucka som dansade o gned sig mot min sambo, fan inte okej, och den gamla jävla dinousarien torde skaffa sig någon i sin egen jävla ålder, men en del sliddjur är helt felvaccinerade och dumma i huvudet, det är därför jag har JÄVLIGT svårt att lita på kvinnor idag, just för att de flesta är 2-faced jävla ormar...