Citat:
Ursprungligen postat av
Den.smarta
Så du menar att det inte är att gå över gränsen att ta någon under bikinitrosorna och sticka in fingrarna i underlivet? För det är vad MT har gjort nämligen. Läs på lite innan ni börjar gå i försvar.

Jag läst på och väljer att inte svälja historien som den är. Kanske gjort handlingen han påståtts ha gjort men hur oskyldig var kvinnan i det fallet. Flörtas det en del och skrattas och man får en typ av kontakt så kan man få för sig att att börja känna och klämma.
Av egen erfarenhet nu. Ganska ung ålder så var vi på hemmafest och drack sprit och hade det jävligt skoj. Skämtas allt som oftast om sex, sex är ju ett hett ämne att prata om. Får en schysst kontakt med en tjej på festen och vi går in till sovrummet för att börja mysa. Knäpper upp och drar ner gylfen men i samma länge blir hon obekväm och vill inget mer, inget mer händer så som hon vill. Så jag vänder mig om och somnar gott istället.
Dagen efter vaknar vi i samma säng utan konstigheter och vi går hem. Måndag kommer och rykten i skolan går att jag har försökt våldta tjejen som sov bredvid mig i sängen. Du förstår att jag är väldigt skeptisk till då lösa rykten !