2017-10-20, 02:49
Medlem
MrsVanity1s avatar
Som kvinna,trode jag inte på Sd Hannah,det får stå för mig.
Jag vet hur det kan gå till men det klinga falskt iaf för mig.
Men den här gubben ,typisk psykopat,jag trodde på Lulu Carter ,så jag är då inte förvånad.
Sen tycker jag Tv 4 visar sitt rätta jag,men as usual,money talks.
2017-10-20, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Så han drog ett par skämt och blir nu sparkad. Uthängd. Förnedrad.
Han våldtog ingen. Han köpte inte sex. Han höll inte moraliska tal (som svinet Virtanen) han gjorde det många män gör.
Tramsigt.

Han ska ha tagit en tjej under bikinitrosorna och stuckit in fingrarna i hennes underliv så nej, det är inte det minsta tramsigt utan väldigt allvarligt!
2017-10-20, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Den.smarta
Så du menar att det inte är att gå över gränsen att ta någon under bikinitrosorna och sticka in fingrarna i underlivet? För det är vad MT har gjort nämligen. Läs på lite innan ni börjar gå i försvar.

Jag läst på och väljer att inte svälja historien som den är. Kanske gjort handlingen han påståtts ha gjort men hur oskyldig var kvinnan i det fallet. Flörtas det en del och skrattas och man får en typ av kontakt så kan man få för sig att att börja känna och klämma.

Av egen erfarenhet nu. Ganska ung ålder så var vi på hemmafest och drack sprit och hade det jävligt skoj. Skämtas allt som oftast om sex, sex är ju ett hett ämne att prata om. Får en schysst kontakt med en tjej på festen och vi går in till sovrummet för att börja mysa. Knäpper upp och drar ner gylfen men i samma länge blir hon obekväm och vill inget mer, inget mer händer så som hon vill. Så jag vänder mig om och somnar gott istället.
Dagen efter vaknar vi i samma säng utan konstigheter och vi går hem. Måndag kommer och rykten i skolan går att jag har försökt våldta tjejen som sov bredvid mig i sängen. Du förstår att jag är väldigt skeptisk till då lösa rykten !
2017-10-20, 02:55
Medlem
Citat:
Så du menar att det inte är att gå över gränsen att ta någon under bikinitrosorna och sticka in fingrarna i underlivet? För det är vad MT har gjort nämligen. Läs på lite innan ni yttrar er.

Fast kvinnor ljuger ibland om övergrepp, i england var det en kvinna som gick med på sex och sen anmälde hon dem för våldtäkt, i slutändan fick hon 10 års fängelse.
2017-10-20, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Nu börjar annonsörerna ifrågasätta TV4 och vill inte förknippas med Martin Timell. Bra när företag reagerar och visar sin makt. Mycket pengar som står på spel och det är nog lite panik där på redaktionen.

Det där är faktiskt betydligt mer allvarligt för TV4 än vad M.T ställt till med även om han skulle hamna i domstol och bli dömd.

Vilken sund näringsidkare vill bli förknippad med sådant här som nu har skett på TV4? Ingen styrelse, ingen aktieägare och ingen kund.
Starka varumärken är oerhört viktiga att skydda. Kosta vad det kosta vill.
2017-10-20, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contant
Du vann precis pris för den mest idiotiska kommentaren på internet.

Ja ok, tack för ditt prestigefyllda pris. Men vad bidrar det med till ämnet ?
Ska du kalla mig idiot uppskattar jag om du utvecklar dina svar.

Idiot.
2017-10-20, 02:58
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Så du menar att det inte är att gå över gränsen att ta någon under bikinitrosorna och sticka in fingrarna i underlivet? För det är vad MT har gjort nämligen. Läs på lite innan ni yttrar er.

Då är han alltså dömd för det? Borde väl klassas som våldtäkt antar jag. Du får gärna lägga upp domen här, då ska jag inte ha några betänkligheter kring det ärendet något mer.
2017-10-20, 03:02
Medlem
Citat:

Och det vet du fastställt bortom rimligt tvivel?

Vad är det för jävla trams som pågår.
Kan vemsomhelst påstå vadsomhelst och det blir sant nuförtiden?
2017-10-20, 03:06
Medlem
Tydligen har två högt uppsatta kvinnliga chefer inom TV4 känt till detta under en längre tid utan att reagera eller utföra kraftfulla åtgärder.

För att TV4 ska återfå trovärdigheten måste givetvis, om detta nu är sant, i så fall dessa två kvinnor sparkas ut genom dörren utan att ens få chansen att avstäda sina arbetsrum.
2017-10-20, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freetch
Jag läst på och väljer att inte svälja historien som den är. Kanske gjort handlingen han påståtts ha gjort men hur oskyldig var kvinnan i det fallet. Flörtas det en del och skrattas och man får en typ av kontakt så kan man få för sig att att börja känna och klämma.

Av egen erfarenhet nu. Ganska ung ålder så var vi på hemmafest och drack sprit och hade det jävligt skoj. Skämtas allt som oftast om sex, sex är ju ett hett ämne att prata om. Får en schysst kontakt med en tjej på festen och vi går in till sovrummet för att börja mysa. Knäpper upp och drar ner gylfen men i samma länge blir hon obekväm och vill inget mer, inget mer händer så som hon vill. Så jag vänder mig om och somnar gott istället.
Dagen efter vaknar vi i samma säng utan konstigheter och vi går hem. Måndag kommer och rykten i skolan går att jag har försökt våldta tjejen som sov bredvid mig i sängen. Du förstår att jag är väldigt skeptisk till då lösa rykten !

Det är ju uppenbarligen inget löst rykte. MT och den här tjejen var arbetskollegor och de var tillsammans med hela TV4-teamet bakom programmet "Äntligen hemma" på MT:s lantställe och badade i hans badtunna. Plötsligt tar MT tjejen innanför bikinitrosorna och tar henne i underlivet vilket även hennes sambo blir vittne till då även han arbetar i samma team och är med på plats. Det blev en stor grej av detta så det hela är ingenting som den här tjejen kommer dragandes med nu. TV 4 tystade ner händelsen då och gav henne löneförhöjning om hon höll tyst. Allt detta står i bla Expressen hur du nu kunnat undgå det, så det verkar ju utom allt tvivel vara sant.
2017-10-20, 03:15
Medlem
Citat:
Det är ju uppenbarligen inget löst rykte. MT och den här tjejen var arbetskollegor och de var tillsammans med hela TV4-teamet bakom programmet "Äntligen hemma" på MT:s lantställe och badade i hans badtunna. Plötsligt tar MT tjejen innanför bikinitrosorna och tar henne i underlivet vilket även hennes sambo blir vittne till då även han arbetar i samma team och är med på plats. Det blev en stor grej av detta så det hela är ingenting som den här tjejen kommer dragandes med nu. TV 4 tystade ner händelsen då och gav henne löneförhöjning om hon höll tyst. Allt detta står i bla Expressen hur du nu kunnat undgå det, så det verkar ju utom allt tvivel vara sant.

Det låter än mer galet om hennes sambo och där och tittar på och MT ska få för sig från ingenstans att stoppa ner handen och börja pulla ? Vetandes att hennes sambo tittar på. Jag vet inte, är som sagt skeptiskt till allt detta. Att han är kåt och sliskig jävel verkar vara ett faktum, men allt detta drev för att man är kåt ? Att det nu är känt inom branschen att MT är som han är, ändå väljer man att hoppa in i tunnan med honom ?
2017-10-20, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freetch
Det låter än mer galet om hennes sambo och där och tittar på och MT ska få för sig från ingenstans att stoppa ner handen och börja pulla ? Vetandes att hennes sambo tittar på. Jag vet inte, är som sagt skeptiskt till allt detta. Att han är kåt och sliskig jävel verkar vara ett faktum, men allt detta drev för att man är kåt ? Att det nu är känt inom branschen att MT är som han är, ändå väljer man att hoppa in i tunnan med honom ?

Kvinnorna älskar att stå i centrum för dramat, sätta sig i såna situationer och när ångesten kommer skylla på någon annan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in