2007-10-19, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Randomkillen
Haha kolla in killen som drar lustgas http://www.youtube.com/watch?v=4CqH9QlIQbQ

fejk, han blir inte gasad på riktigt, han håller ju inte ens andan det minsta.
Dessutom försöker dom göra det roligt på något sätt när han går iväg med en grej från affären och säger att han fick den, Man är inte så klar i huvet när man tagit lustgas att man får för sig sådana saker
Citera
2007-10-19, 00:32
Medlem
Jopp han överdrev det lite.
Citera
2007-10-19, 06:27
Medlem
totens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Randomkillen
Jopp han överdrev det lite.
Lite? hmpf han gjorde ju helt fel..
När jag gasar kan jag inte ens gå -.-
Citera
2007-10-19, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toten
Lite? hmpf han gjorde ju helt fel..
När jag gasar kan jag inte ens gå -.-

precis.
lustgas är ju en av dom starkaste drogerna som finns när man tagit 2-3 patroner, mycket starkare än tex LSD o svamp, man blir ju helt borta på lustgas, man vet inte ens vad man tänker
Citera
2007-10-19, 16:21
Medlem
Snackss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av when
precis.
lustgas är ju en av dom starkaste drogerna som finns när man tagit 2-3 patroner, mycket starkare än tex LSD o svamp, man blir ju helt borta på lustgas, man vet inte ens vad man tänker

Jag antar att du är ironisk?
Citera
2007-10-19, 18:31
Medlem
Ssjoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snacks

Njea även om effekterna yttrar sig ganska olika kan nog intensiteten i ett lustgas rus lätt jämföras med LSD eller svamp. Dock så varar ju lustgas ruset som bekant inte alls lika länge
Citera
2007-10-19, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snacks

nä inte alls, det jag menar är att lustgas är så jäkla intensivt rus och man vet inte ens vad man gör, LSD kan man ju iaf gå runt och snacka med människor osv
Citera
2007-10-20, 00:31
Medlem
tetrominos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av when
nä inte alls, det jag menar är att lustgas är så jäkla intensivt rus och man vet inte ens vad man gör, LSD kan man ju iaf gå runt och snacka med människor osv

Verkligen, jag vet aldrig var jag har gjort under ruset om jag är pårökt och tagit en-två patroner.
Men mina vänner glömmer sällan vad de gör och får från gång till gång starka visuella effekter till skillnad från mig som bara blir helt blank efter en patron.
Två gånger har jag till och med glömt vart jag var och vilka jag satt med när det var nära vänner jag kännt sedan jag var tre och fyra år gammal.
Citera
2007-10-20, 12:42
Medlem
Ssjoss avatar
Vilket märke är det på patronerna som säljs av pgw ?
Citera
2007-10-20, 18:07
Medlem
Nooomys avatar
Om du håller en pattron i över en minut vet du inte längre vad du heter och sen blåse ut i en påse och suger in det igen så kommer du inte veta vilken planet du ä på.. och jag har sysslat med lustgas i över 2 år... uderskatta inte N2O!
Citera
2007-10-20, 20:33
Medlem
Snackss avatar
Visst är ruset rätt tungt så länge det varar, men jag upplever iaf att man när som helst kan "avbryta" (öppna ögonen och se se hyffsat normal ut) om skulle behövas.

Så är det visserligen med alkohol etc med för mig, hur packad man än är så finns det alltid lite förnuft långt därinne som man kan plocka fram när det krisar...
Citera
2007-10-20, 22:04
Medlem
Ravekommisionens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ssjos
Vilket märke är det på patronerna som säljs av pgw ?

Liss.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in