2007-09-03, 20:09
Medlem
likeithards avatar
kalonline och Bobby briggs, ni använder "knäckare" (nitrous cracker).

till en sifon behövs ingen ballong/påse, se klipp: http://youtube.com/watch?v=zn6OHEGvv7Y

btw! cred till bongs-r-us för produktbeskrivningen av åvan nämda produkt (särskrivning till trots).

Citat:
liten behändig kvalitets-maskin för party bruk.. AWSOME!!!!
Citera
2007-09-04, 02:45
Medlem
Ssjoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
om en väldigt liten syl/nål/spik används, försäkra eder om att ni inte riskerar att inhalera nålen! (jag tappade bort min nål vid en gasning, sen nojade jag brutalt över att jag kanske hade råkat inhalera den på något sätt)

Haha... skönt.

Själv har jag vid fler än ett tillfälle nojat ur på om jag inte vet om jag har exhalerat eller ej
"hmm har jag vanlig luft eller lustgas i lugnorna nu?
Tänk om jag håller på att kvävas?"
Ibland vet man inte ens om lugnan är fylld eller tom

etc.etc. jävla skevt
Citera
2007-09-04, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ssjos
Haha... skönt.

Själv har jag vid fler än ett tillfälle nojat ur på om jag inte vet om jag har exhalerat eller ej
"hmm har jag vanlig luft eller lustgas i lugnorna nu?
Tänk om jag håller på att kvävas?"
Ibland vet man inte ens om lugnan är fylld eller tom

etc.etc. jävla skevt

Haha... känner igen mig helt och hållet.
Citera
2007-09-04, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
kalonline och Bobby briggs, ni använder "knäckare" (nitrous cracker).

till en sifon behövs ingen ballong/påse, se klipp: http://youtube.com/watch?v=zn6OHEGvv7Y

btw! cred till bongs-r-us för produktbeskrivningen av åvan nämda produkt (särskrivning till trots).

Står iofs i bongs r us "FAQ" att man inte ska behöva ballong till den här heller, men det vågar jag inte lita på ;P
Citera
2007-09-04, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toten
Alltså folk skrattar bara för att dem tyker känslan är rolig antar jag.. jag vet då ingen i min krets som skrattar bara för dem tar lustgas..

I stort sett alla som jag har sett ta lustgas skrattar de första gångerna. Efter att ha använt det ett tiotal gånger slutar man med det. Antar att det är någon slags tolerans man får. Känndes rätt konstigt att man skrattade, snarare så att man tyckte att det var roligt för att man skrattade än tvärtom.

Finns ju trots allt en anledning till att det kallas lustgas/laughing gas/lachgas (tyska för skrattgas)...
Citera
2007-09-04, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Downtaker2
Någon som vet var man lättast kan införskaffa lustgas? Säljer Clas Ohlson det (fortfarande?). Bor i STHLM.

PGW vid slussen är absolut det bästa stället. 37kr för ett tiopack.
Citera
2007-09-06, 11:27
Medlem
AmanitaMuscarias avatar
finns det någon chans att man kan snea på lustgas eller? tänkte bara, ska göra nån skit vid tandläkaren nu snart så tänkte kanske dra lustgas eller så. fan vill ju inte att rädslan ska öka så man ligger där å är livrädd
Citera
2007-09-06, 17:03
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmanitaMuscaria
finns det någon chans att man kan snea på lustgas eller? tänkte bara, ska göra nån skit vid tandläkaren nu snart så tänkte kanske dra lustgas eller så. fan vill ju inte att rädslan ska öka så man ligger där å är livrädd

visst kan man snea, den vanligaste "bieffekten" av N20 är 2 utslagna tänder eftersom man kan domna bort helt å ramla framlänges å slå ut tänderna:P men de har aldrig hänt mig eller nåra kompisar så ja tror de inte e så vanligt=P
Citera
2007-09-07, 03:29
Medlem
AmanitaMuscarias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
visst kan man snea, den vanligaste "bieffekten" av N20 är 2 utslagna tänder eftersom man kan domna bort helt å ramla framlänges å slå ut tänderna:P men de har aldrig hänt mig eller nåra kompisar så ja tror de inte e så vanligt=P
hahaha ja jojo det händer ju säkert när man ligger där på rygg
Citera
2007-09-07, 23:17
Medlem
Gillar verkligen ruset man får av lustgas nu!
Varar inte så länge heller, så man kan ta det nästan överallt och sedan ut bland folk utan att de märker det
Citera
2007-09-08, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmanitaMuscaria

En vän "sneade" första gången han tog det. Blev illamående och upplevde inget positivt i ruset. Har funkat bättre gångerna efter för honom.
Citera
2007-09-09, 03:12
Medlem
Gffs avatar
Fint FAQ

Finns inget bättre än att vara riktigt stenad och ta lustgas, det håller i så fan mycket längre (känns det som i alla fall) och så är det mycket mer psykadeliskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in