Citat:
Ursprungligen postat av toten
....
Händer det er att ni "somnar" och sedan vaknar och tror ni drömt om verkligheten?
Yes det har hänt nåra gånger. En gång när jag var ute på skogsfest fick jag någon form av flashback under ett gas rus där jag inbillade mig att jag i själva verket satt hemma vid datorn och gasade. Sedan hade jag på något sätt transporterats till festen då och satt mitt i en klunga människor och jag fattade inte vad jag gjorde där liksom, jag var ju hemma.
En annan "läskig" upplevelse jag hade nyligen på nitrous, nästan snetrip fan

Börja dra lite gas förra Onsdagen, börja normalt men sen helt plötsligt "snappar jag in" i verkligheten. Det har försvunnit tid. Jag letar mina gaspatroner men alla är förbrukade, jag tror att jag hallucinogenerar att patronerna är borta.
När jag inser att dem antagligen är använda infinner sig ett starkt sug efter chips som jag hade fått under sessionen.
Jag springer ner på 7-eleven fortfarnde ganska gasad. Plockar på mig mjölk och chips. Tanten som står framför i kön, hon måste ha varit lite småfull för hon var jätteflummig. Tanten framför beställer cigg och för monolog me butiksassisstenten:
-Ja jag tar ett sånt där paket.
-Eller vänta, jag tar två. Dem håller ett tag dem där ciggen va?
-Den där bakelsen är alldelles för stor för lilla mig. Halva borde räcka jättebra till min lilla mage.
Allt känns helt gasat och jag får overklighetskänslor.
Tror att allt jag uppelver på 7-eleven är inbillat och att jag ligger däckad av gasen. Får panik typ och börjar försöka andas så gått det går för attt försäkra mig om att jag verkligen andas.