2008-04-30, 21:06
Medlem
Mojen13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.K
Haha jag vet. Var sarkastisk i mitt inlägg.

Hur fan kan dom ta 600spänn för en sifon med en patron till, tror tillochmed att det bara var en halvliters-sifon.

Bor också i Uppsala och jag har köpt på ett annan ställe. Om du är intresserad så skicka ett PM. Jag är osäker om jag får säga vart det ligger direkt i tråden.
Citera
2008-05-01, 01:24
Medlem
Hur förklarar man för någon att dra lustgas inte är att som att boffa? vad ska man kalla det.
Citera
2008-05-01, 01:52
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perll0
Hur förklarar man för någon att dra lustgas inte är att som att boffa? vad ska man kalla det.
"Inhalera"? För övrigt, boffar folk tobak (när man röker)...?
Citera
2008-05-01, 14:53
Medlem
Var med om något rätt läskigt häromdagen. Vi var en liten grupp som satt och det var några som ville prova för första gången. En tjej drog i sig en patron och höll andan i kanske 15 sekunder, för att sedan totalt falla ihop och slutligen landa med huvudet mot golvet (självklart såg vi till att hon satt ner, men killen brevid orkade inte hålla henne uppe). Sen låg hon mot golvet med världens spasmer i 10 sekunder eller så. Har aldrig varit med om något sånt, tvivlar på att hon blev helt medvetslös men vette vad som hände. Kan man få allergiska reaktioner eller liknande när man tar lustgas? Har för mig att de alltid brukar fråga innan de söver ner en om man är allergisk mot nånting..
Citera
2008-05-01, 15:12
Medlem
Nooomys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mongeer
Var med om något rätt läskigt häromdagen. Vi var en liten grupp som satt och det var några som ville prova för första gången. En tjej drog i sig en patron och höll andan i kanske 15 sekunder, för att sedan totalt falla ihop och slutligen landa med huvudet mot golvet (självklart såg vi till att hon satt ner, men killen brevid orkade inte hålla henne uppe). Sen låg hon mot golvet med världens spasmer i 10 sekunder eller så. Har aldrig varit med om något sånt, tvivlar på att hon blev helt medvetslös men vette vad som hände. Kan man få allergiska reaktioner eller liknande när man tar lustgas? Har för mig att de alltid brukar fråga innan de söver ner en om man är allergisk mot nånting..

Tror att man kan nog få allergisk reaktion av sömnmedel MEN lustgas är inte något sömnmedel...

lustgas ruset är så jääävla intensivt så för vissa ovana personer kan det komma lite som en shock och det kan då slå ut hjärnan att man svimmar (hypotes)
Citera
2008-05-01, 15:15
Medlem
Nooomys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perll0

man boffar ju gasen men alla gaser är inte samma sak...

det bästa är att inte snacka om det överhuvudtaget och förstå att alla kan inte vet allt om olika droger och vilka effekter de har
Citera
2008-05-01, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nooomy
Tror att man kan nog få allergisk reaktion av sömnmedel MEN lustgas är inte något sömnmedel...

lustgas ruset är så jääävla intensivt så för vissa ovana personer kan det komma lite som en shock och det kan då slå ut hjärnan att man svimmar (hypotes)
Ja okej, låter rätt..
Citera
2008-05-02, 10:37
Bannlyst
Har funderat på att skaffa mig en sifon och lite patroner, men måste bara fråga efter att ha läst FAQen:

Är det verkligen så farligt att suga i sig gasen direkt från sifonen?
Citera
2008-05-02, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajskorvar
Har funderat på att skaffa mig en sifon och lite patroner, men måste bara fråga efter att ha läst FAQen:

Det är inte farligt, tryck ner reglaget försiktigt bara.
Man kan dock få lite ont i halsen efteråt, pga kylan.
Citera
2008-05-02, 13:27
Medlem
Stormorfars avatar
Hur väcka blir ni på lustgas? Jag blir så väck så jag inte skulle reagera om nån slog mig på käften, verkligheten försvinner totalt vid peaken och allt blir svart förutom hallisarna man får inne i huvudet typ Jag vet inte ens om jag har ögonen öppna under ruset heller
Citera
2008-05-02, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Hur väcka blir ni på lustgas? Jag blir så väck så jag inte skulle reagera om nån slog mig på käften, verkligheten försvinner totalt vid peaken och allt blir svart förutom hallisarna man får inne i huvudet typ Jag vet inte ens om jag har ögonen öppna under ruset heller
Jag försöker bli sådär väck, men det enda som händer efter 3 patroner blir så att ljudet kommer i vågor fram typ, tips på hur jag kan utöka det här? Känns rätt ovärt att bomba på med patroner utav bara fan.
Citera
2008-05-02, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mongeer

Spasmer är vanligt hoss flera personer, fick det själv när jag fortfarande drog lustgas rent.

Vad det gäller medvetslöshet, tja du. Om hon bara föll ihop så är inte det heller så konstigt, får man för lite syre så tuppar man av. Så är det.

Citat:
Ursprungligen postat av bajskorvar

Det är oskönt, och du kan skada dig. Varför inte bara andas in från ballong?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in