2007-02-03, 21:14
Medlem
ztingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansig
Det där är högst individuelt. själv garvar jag inte på gas, men jag har kompisar som har kört gas i flera månader som garvar sig röda i ansiktet.

Jag asgarvade och fick typ kväva mig själv med en kudde medans min polare knappt kände nått så effekten verkar ju som sagt vara väldigt individuel.
Citera
2007-02-03, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ztinger
Jag asgarvade och fick typ kväva mig själv med en kudde medans min polare knappt kände nått så effekten verkar ju som sagt vara väldigt individuel.

har aldrig börjat skratta pga gasen.. jag blir bara väldigt snurrig och alla ljud blir väldigt speciella.. och när jag kör flera patroner utan att andas nått nästan så blir man helt borta och försvinner in i en annan värld kan man säga.
Citera
2007-02-04, 01:01
Medlem
ztingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av when
har aldrig börjat skratta pga gasen.. jag blir bara väldigt snurrig och alla ljud blir väldigt speciella.. och när jag kör flera patroner utan att andas nått nästan så blir man helt borta och försvinner in i en annan värld kan man säga.
Får du eller nån annan här förändrad röst också. Jag fick det men trodde att det bara var ljudförvrängningar men min polare sa att min röst blev konstig och om ni sett high chaparall (avsnittet där dom träffar Steve-o) så hör man att hans röst blir konstig när han drar lustgas. Soft avsnitt btw!
Citera
2007-02-04, 10:20
Bannlyst
Bogarleffe: Tack för beskrivningen.

Men seriöst, allt det där jobbet för att spara högst några hundralappar... (sifon)
Citera
2007-02-04, 21:10
Medlem
Citat:
Får du eller nån annan här förändrad röst också. Jag fick det men trodde att det bara var ljudförvrängningar men min polare sa att min röst blev konstig och om ni sett high chaparall (avsnittet där dom träffar Steve-o) så hör man att hans röst blir konstig när han drar lustgas. Soft avsnitt btw!

ja man låter mörkare i rösten eeftersom att lustgas är tyngre än syre och därför låter man mörkare.. samma sak som helium fast tvärt om
Citera
2007-02-04, 21:56
Medlem
ztingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av when
ja man låter mörkare i rösten eeftersom att lustgas är tyngre än syre och därför låter man mörkare.. samma sak som helium fast tvärt om

Ahh intressant.
Citera
2007-02-05, 16:59
Medlem
bogarleffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av giFF
Bogarleffe: Tack för beskrivningen.

Men seriöst, allt det där jobbet för att spara högst några hundralappar... (sifon)

Allt jobb? Den tar högst 10 minuter att göra... Inget heldagsjobb med andra ord..
Citera
2007-02-07, 18:37
Medlem
ztingers avatar
Är det någon som kan berätta för mig vad en full patron väger?
Citera
2007-02-07, 19:07
Medlem
onemanarmys avatar
Citat:
Är det någon som kan berätta för mig vad en full patron väger?

8 gram, har jag för mig.
Det är alltså bara gasen jag syftar på.
Citera
2007-02-07, 19:12
Medlem
ztingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onemanarmy
8 gram, har jag för mig.
Det är alltså bara gasen jag syftar på.

Okej men jag menar alltså inklusive själva metallhöljet.
Citera
2007-02-07, 19:22
Medlem
West-ens avatar
Citat:
Okej men jag menar alltså inklusive själva metallhöljet.
Till höger ligger det en tom patron, till vänster min 10mg våg...
Tydligen väger en tom patron 20,69g.
Nu har jag tyvärr helt slut på fulla, men skickar du en väger jag den! Skämt åsido så bör en full väga 28,69g om gasen väger 8g. Nu väger den ju knappast 8,00 men skitsamma...
Citera
2007-02-07, 19:23
Medlem
ztingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av West-en
Till höger ligger det en tom patron, till vänster min 10mg våg...
Tydligen väger en tom patron 20,69g.
Nu har jag tyvärr helt slut på fulla, men skickar du en väger jag den! Skämt åsido så bör en full väga 28,69g om gasen väger 8g. Nu väger den ju knappast 8,00 men skitsamma...

Tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in