Citat:
Ursprungligen postat av
Blaskig
Jag tycker de första avsnitten av varje säsong brukar vara bra. Då är deltagarna förväntansfulla och glada. Bröllopsfesterna brukar vara fulla av glädje. Sen brukar några par verka nykära något eller några avsnitt till och det är fint att se.
Senare kommer det mer och mer problem och drama och mina naiva föreställningar krossas.
Jag tycker också niklas och ninni är fina och jag tycker att det vara bra att psykolog-fredrik sa ungefär att niklas har egenskaper som de flesta ser som svagheter men som ninni ser som styrkor. Niklas verkar vara killen som verkligen gör allt för de han tycker om.
Ja, jag ser verkligen inte Nicklas som för feminin. Tycker tvärtom han är giftas-material och pappa-material.
Med en magnifik kuk och oanad Don-Juan i sängen.
Citat:
Ursprungligen postat av
epadator
Vad tycker du han ska säga när hon pratar om sin uppväxt då? "hörredu det där skiter jag faktiskt i"?
Eller hur. Låter som att någon sitter klistrad framför Andrew Tate och är 16 år gammal.
Citat:
Ursprungligen postat av
birchtree
Jag tyckte inte heller att hon var särskilt elak elr knepig alls (utöver känslig, men det kan man väl få vara) förrän avsnitt 4… se avsnitt 4. 🙈
Usch, då ska jag inte se det avsnittet, jag mår dåligt av att se kränkningar.
Känner att jag typ sett det redan ändå genom tråden.
Citat:
Ursprungligen postat av
Doer
Har svårt att se Elsa i någon ledande ekonomroll där tänkande och resonemang är krav. Dock så kan jag absolut se henne anställd på något klarnaliknande företag. Kundtjänst och lättare fakturafrågor.
GVFÖ brukar väl alltid krydda deltagarnas typ av yrke. Det kanske är deltagarna själv som gör det, vem vet.
Lol, ja. Garanterat. Alla ekonomer jag känner var tvungna att klara olika IQ-tester för att få sina tjänster, Elsa kan väl knappt stava.