2024-10-26, 21:30
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Fel på alla punkter om vad män här tycker om Elsas utseende och vilka typ av män som registrerat sig. Fördomar du har!

Okej, hur är det då? Vill du bara påpeka att jag har fel eller har du nån egen åsikt?
Citera
2024-10-26, 21:36
Medlem
dialektikers avatar
Tittar tillbaka.
Elsa var snygg bröllopssminkad.
Störande i det här programmet, folks utseenden kan bli totalt missvisande då folk får en snygg bröllopssminkning som inte på något sätt representerar hur de ser ut till vardags..
Hon sminkar sig väl annars också, men med vardsgssminkningen ser hon glåmig, trist och livlös ut.

Oavsett, så tyckte ju Adam att hon var så dånande snygg på bröllopet så han fick mindervärdeskomplex. Och den illusionen verkar ha suttit i för båda?
Han fortsätter att behandla henne som en stor skönhet och ser inte hur glåmigt och livlöst hennes ansikte är med enkom vardagssminkning.
Hon utgår ifrån att hon ser ut som den bröllopssminkning han blev golvad av på bröllopet? Hans underdåniga bemötande att hon skulle vara en ursnygg Carolina Gynning gör att hon utgår ifrån att hon spelar i en annan liga än honom.
Båda lever i den falska illusionen som bröllopssminkningen gav.

Det blir aldrig bra för någon med falsk marknadsföring i dejtingsammanhang.
Det blir samma misslyckande som när folk marknadsför sitt utseende missvisande i dejtingappar, genom att ha massa filter på profilbilderna.
Vad fan tror folk?
Förstår de inte att dejten drar när de träffas på riktigt, och de ser anskrämliga ut?
Senast redigerad av dialektiker 2024-10-26 kl. 21:39.
Citera
2024-10-26, 21:38
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Oturligt för oss nere på Västkusten är det här hon bor och stjäl energi. Eller har någon ratsitat och hittat en flytt? Inte till honom hoppas jag 🥶 (inga spoilers)

Puh, vad skönt.
Sorry, jag utgick ifrån att hon också bodde i Stockholm, då han bor i Hammarbyhöjden.

Hennes negativa energi känns väl ända från Malmö då, ändå?
Citera
2024-10-26, 21:45
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CatherineSienna
Hon är så smickrad över att vara med på Flashback att hon gjort Tiktok video om det:
https://www.tiktok.com/@elsaochannie...27101507030305
Jag blev lite falskt betuttad när jag såg hennes slapstick som gjorde narr av Ninnis fåniga grace det är den där attityden man vill vara runt
(i några minuter iaf!) inte Ninnis low energy person som aldrig hade tagit på sig ett par fula solbrillor & diggat till en låt man inte ens vet om man gillar

Det som är attraktivt på Elsa är hennes avlånga apskalle (som vissa kallar Danielssonsk) så nu vet ni det alla förnekande tjejer i tråden
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-26 kl. 22:30.
Citera
2024-10-26, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilithseyes
Okej, hur är det då? Vill du bara påpeka att jag har fel eller har du nån egen åsikt?

Ja, Elsa är inte vacker.

Om man läser i flertal underforum framkommer att Flashbacks forumister är som samhället är i övrigt gällande folk.
Citera
2024-10-26, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Elsa är en riktig snygging därför många kvinnor härinne sitter och snackar skit om henne.

Utan spackel ser hon ju förjävlig ut 😂
Citera
2024-10-26, 22:19
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jag blev lite falskt betuttad när jag såg hennes slapstick som gjorde narr av Ninnis fåniga grace det är den där attityden man vill vara runt
(i några minuter iaf!) inte Ninnis low energy person som aldrig hade tagit på sig ett par fula solbrillor & diggat till en låt man inte ens gillar

Det som är snyggt på Elsa är hennes avlånga skalle (som vissa kallar Danielssonsk) så nu vet ni det alla förnekande tjejer i tråden

Måste hålla med om att Elsa på vissa sätt har en skönare personlighet än Ninni . Om vi för ett ögonblick bortser från hur Elsa behandlade Adam i sista avsnittet och fokuserar på det du beskriver om fula solbrillor och diggande av dålig musik. Jag umgås mycket hellre med personer som är som Elsa, som.har humor, är lite kaxiga, bjuder på sig själva och kan släppa loss och ha kul, än med personer som Ninni, som mest fokuserar på att sortera smörknivar i diskmaskinen och som rodnar när nån säger ordet kuk. Ninni verkar vara väldigt fin och omränksam och sånt men det är inte det jag syftar på just nu (man kan ha flera tankar i huvudet samtidigt och se saker från olika håll...). Det kanske ger högre status att visa upp en kvinna som Ninni, som ett litet kuttersmycke, men jag tror att man har roligare med en person som Elsa.

Tillägg: Om nån är kåt på Tage Danielsson skiter jag fullständigt I. Var kan man ens se honom, förutom i julkalender från 60-talet? Hasses och Tages spartips eller vad fan det hette (är inte tillräckligt gammal för att ha koll på det...)?
Senast redigerad av Lilithseyes 2024-10-26 kl. 22:27.
Citera
2024-10-26, 22:31
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Ja, Elsa är inte vacker.

Om man läser i flertal underforum framkommer att Flashbacks forumister är som samhället är i övrigt gällande folk.

Nu var det inte Flashbacks medlemmar jag syftade på utan personer som 1. tittar på GFVÖ, 2. är män och 3. har konto på Flashback och väljer att kommentera programmet. Den kombinationen. Jag tror till exempel att de flesta som tittar är kvinnor men jag kan ha fel. Jag har också en del tankar om ålder, civilstånd och klasstillhörighet på tittarna men det vågar jag inte uttrycka i fall jag skulle råka ha fel.
Citera
2024-10-26, 22:47
Medlem
Crapmagics avatar
"Vem är kvinnan i Coop reklamen?" har nästan blivit en meme här på flashback
https://i.ytimg.com/vi/ls2O8-Io50Q/maxresdefault.jpg
vilket är vad flashbackmännen & kvinnorna i tråden föreställer sig hur Ninni ser ut trots att hon inte gör det samt att hon & Nicklas 2.0 inte ens handlar sin kyckling på Coop
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-26 kl. 22:52.
Citera
2024-10-26, 23:10
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Puh, vad skönt.
Sorry, jag utgick ifrån att hon också bodde i Stockholm, då han bor i Hammarbyhöjden.

Hennes negativa energi känns väl ända från Malmö då, ändå?
Göteborg 😃
Citera
2024-10-26, 23:18
Medlem
Citat:
Göteborg 😃

En liten go gumma från Göteborg.
Citera
2024-10-26, 23:28
Citat:
Alltså jag uppfattar mig inte som lättchockad och det hålls ibland grova tal på bröllop, men detta fick mig att bokstavligt tappa hakan. Och när föräldrarna satt och skruvade sig. Helt overkligt 🤣

Visste tjejen ens att snubben var bi? Jag menar han pratar som en 110%-homo, så hon kanske anade något skumt, likt vi andra... Vilken jävla chock annars.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in