Citat:
Ursprungligen postat av
Crapmagic
Jag blev lite falskt betuttad när jag såg hennes slapstick som gjorde narr av Ninnis fåniga grace

det är den där attityden man vill vara runt
(i några minuter iaf!) inte Ninnis low energy person som aldrig hade tagit på sig ett par fula solbrillor & diggat till en låt man inte ens gillar
Det som är snyggt på Elsa är hennes avlånga skalle (som vissa kallar Danielssonsk) så nu vet ni det alla förnekande tjejer i tråden
Måste hålla med om att Elsa på vissa sätt har en skönare personlighet än Ninni . Om vi för ett ögonblick bortser från hur Elsa behandlade Adam i sista avsnittet och fokuserar på det du beskriver om fula solbrillor och diggande av dålig musik. Jag umgås mycket hellre med personer som är som Elsa, som.har humor, är lite kaxiga, bjuder på sig själva och kan släppa loss och ha kul, än med personer som Ninni, som mest fokuserar på att sortera smörknivar i diskmaskinen och som rodnar när nån säger ordet kuk. Ninni verkar vara väldigt fin och omränksam och sånt men det är inte det jag syftar på just nu (man kan ha flera tankar i huvudet samtidigt och se saker från olika håll...). Det kanske ger högre status att visa upp en kvinna som Ninni, som ett litet kuttersmycke, men jag tror att man har roligare med en person som Elsa.
Tillägg: Om nån är kåt på Tage Danielsson skiter jag fullständigt I. Var kan man ens se honom, förutom i julkalender från 60-talet? Hasses och Tages spartips eller vad fan det hette (är inte tillräckligt gammal för att ha koll på det...)?