2024-10-16, 08:37
Medlem
Huzzahs avatar
Inte så mycket att säga om deltagarna ännu men de verkar ändå ha liiite karaktär. Vissa av dem.
Tycker set & settingen är mycket trevlig och hon dalkullan som vigde paren var mysigt.
Kuktalet lade ju en viss sordin på den romantiska auran men jag fnissade å andra sidan lite när det var klipp på de obekväma äldre bröllopsgästerna som stirrade stint i bordet eller på varann.

Kan bli en kul säsong men åker de hem till ett regnigt Stockholm nu eller vaddå?
Citera
2024-10-16, 08:57
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzah
Kan bli en kul säsong men åker de hem till ett regnigt Stockholm nu eller vaddå?

Blir nog en liten smekmånadsresa först. Blir intressant att se om det blir lite mer påkostat denna säsong? Men förväntningarna är rätt milda.
Citera
2024-10-16, 09:04
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Blir nog en liten smekmånadsresa först. Blir intressant att se om det blir lite mer påkostat denna säsong? Men förväntningarna är rätt milda.

Jag har fått för mig i tidigare säsonger att deltagarna ändå är med och bekostar en del själva? Det var stor skillnad på parens vans under road trippen i förra säsongen noterade jag exvis. De ksk har ett grundutbud men kan välja att uppgradera? Men ja smekmånadsresorna om vi nu kan kalla dem det ska bli kul! Jag hoppas de håller sig uppe i norr. Så fina landskapsbilder och fint med snön osv. Bröllopen var ändå fina!
Bra stämning på festerna också. Så ja milda förväntningar men ändå förväntningar.🙏🏻

Men vet den lille bögen om att den där låten han sjöng till sin nya man som han aldrig träffat innan handlar om en tjej som blir av med oskulden..?:0 Jag tyckte det hela var mycket pinsamt och det såg den snygga bögen också ut att tycka. Sidospår men va tvungen att nämna det.
Citera
2024-10-16, 12:45
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Ytterligare ett exempel på vilken charlatan fejkbritten (svensken) är som matchade dem.
Han påstår att Selma är ”passionerad”. Det sista en passionerad människa jobbar som är administratör.
Det enda hon önskade sig i matchen var ”nån som jobbar med IT”.
Det är motsatsen till passionerat, det är svagbegåvat och dött på liv, passion, nyfikenhet.
Tror också hon känner nån i produktionen och bara är med för att jävlas.
Självklart fick hon den snällaste och mest seriösa killen.
Som vanligt.
Programmet älskar att straffa känsliga, autentiska män som Per, Alex, snickaren Daniel, Grävis Johan, Agust, Alex osv.
Fast att jobba med IT är ju en upphöjning av administratör, hon vill utforska området IT med en man klapprandes på samma tangenbord, många maskulinare hjärnor skulle säga att IT kan vara passionerat, nämn ett unisex passionerat yrke?.....forsrännings instruktör?

Citat:
Ursprungligen postat av Lilithseyes
Det har du visst, du sa att Mange skulle klä sig som Peter Siepen för att anses välklädd. Kom ut ur garderoben för fan.
.

.....du kanske ska skilja på jobb och privatliv också Undringar, hon springer faktiskt runt i färglada Peter Siepen kläder som kompensation för sitt jobb, alla får heller inte välja att jobba med vad man allra helst skulle vilja

Och Lilith, Peter Siepen har väl? aldrig fått dokumenterad påhälsning av kuk i sitt liv utan är en straightman, förövrigt så jag det en smula sarkastiskt, det finns alltså ingenting som sticker ut på Magnus utöver ankan mellan benen, bevisbördan ligger på dig framöver!, kom ut ut Magnus garderob med dig
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-16 kl. 12:57.
Citera
2024-10-16, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Fast att jobba med IT är ju en upphöjning av administratör, hon vill utforska området IT med en man klapprandes på samma tangenbord, många maskulinare hjärnor skulle säga att IT kan vara passionerat, nämn ett unisex passionerat yrke?.....forsrännings instruktör?

.....du kanske ska skilja på jobb och privatliv också Undringar, hon springer faktiskt runt i färglada Peter Siepen kläder som kompensation för sitt jobb, alla får heller inte välja att jobba med vad man allra helst skulle vilja

Och Lilith, Peter Siepen har väl? aldrig fått dokumenterad påhälsning av kuk i sitt liv utan är en straightman, förövrigt så jag det en smula sarkastiskt, det finns alltså ingenting som sticker ut på Magnus utöver ankan mellan benen, bevisbördan ligger på dig framöver!, kom ut ut Magnus garderob med dig

Att jobba med IT kan vara ett av den moderna tidens mest kreativa yrken. Möjligheterna och sätten att göra saker är närmast oändliga. Det är väldigt roligt stundtals och timmarna flyger fram när man klurar på nya lösningar och löser existerande problem.

Folk som inte vet något om IT tror dock annat. Men det är inte så mycket att bry sig om.
Citera
2024-10-16, 16:05
Avslutad
Citat:

Peter Siepen är man, vad jag vet. Du är bög. Det är min bestämda uppfattning.
Citera
2024-10-16, 17:33
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:
Jag har fått för mig i tidigare säsonger att deltagarna ändå är med och bekostar en del själva? Det var stor skillnad på parens vans under road trippen i förra säsongen noterade jag exvis. De ksk har ett grundutbud men kan välja att uppgradera? Men ja smekmånadsresorna om vi nu kan kalla dem det ska bli kul! Jag hoppas de håller sig uppe i norr. Så fina landskapsbilder och fint med snön osv. Bröllopen var ändå fina!
Bra stämning på festerna också. Så ja milda förväntningar men ändå förväntningar.🙏🏻

Men vet den lille bögen om att den där låten han sjöng till sin nya man som han aldrig träffat innan handlar om en tjej som blir av med oskulden..?:0 Jag tyckte det hela var mycket pinsamt och det såg den snygga bögen också ut att tycka. Sidospår men va tvungen att nämna det.

Vet inte hur det ser ut med finansieringen, men har inte hört något särskilt så jag antar att produktionen står för resan på samma sätt som jag antar att de står för bröllopen? Ett undantag var väl Rosanna från förra säsongen som redan hade en resa inbokad på eget bevåg (enligt vad som framkom i programmet iaf, tyckte det där lät suspekt av lite olika anledningar, varför bokar man in en resa när man vet att man ska vara med i ett sådant här program, och lyckas tajma det så att det infaller precis när smekmånaden i programmet infaller?)

Sen som du säger så var det stor skillnad mellan vilka husbilar de hade förra säsongen. Torsten och Anastasia hade ju en skåpbil medan flera av de andra paren fick vrålåk i jämförelse. Har inte sett alla säsonger, men tror jag sett någon nämna att resorna var lite lyxigare i tidigare säsonger med mer utlandsresor t,ex.
Senast redigerad av SnutteFia03 2024-10-16 kl. 17:35. Anledning: En smiley syntes inte som den skulle.
Citera
2024-10-16, 19:18
Medlem
NiccoJs avatar
Nu är vi ju på Flashback och diskussionen om bröllopsnatten verkar helt ha uteblivit.
Att den lille sydamerikanen hade svårt att sitta dagen efter är jag ganska säker på, men hur ser det ut mellan de icke sodomitiska paren?
Advokaten kanske fick sig ett dopp, i övrigt tror jag inte det pirrades något.
Citera
2024-10-16, 19:55
Avslutad
Citat:

Men Crapmagic lille gubben, nu gör du samma misstag som charlatan-experten.
Att ha färgglad pyjamas är fortfarande inte att ”vara passionerad” i sin personlighet.
Hon är inte en passionerad person, det finns noll passion därinne och hon är tvungen att ha en kanin som bajsar på golvet och regnbågsfärgad onepiece för att det ska se ut som att hon har nån slags personlighet.

Visste inte att IT var ett naturligt steg ovanför administratör, eller menar du att hon står under dessa på sitt jobb? Då förstår jag. Som sjuksköterskor som vill dejta läkare.
Citera
2024-10-16, 19:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Nu är vi ju på Flashback och diskussionen om bröllopsnatten verkar helt ha uteblivit.
Att den lille sydamerikanen hade svårt att sitta dagen efter är jag ganska säker på, men hur ser det ut mellan de icke sodomitiska paren?
Advokaten kanske fick sig ett dopp, i övrigt tror jag inte det pirrades något.

Får man det av analsex?
Citera
2024-10-16, 20:03
Avslutad
Citat:
Det här är fan lite sant.. är SVT mansfientliga?:0
Det vore lite typiskt dem. Inlindat i ett program om kärlek å romantik vilket isåfall är mycket sneaky.

Ja. De snackar gaslightande om omoderna män och starka kvinnor, könsroller och blabla.
Men vad gör de så fort det ansöker en riktigt känslig, schysst, genuin man som Agust och Alex?
Nån som är 100% seriös med sin medverkan och verkligen ”går den extra milen” för att ta sin del av ansvaret i relationen?
Jo de castar en riktig abuser och gifter bort honom med.
En osäker och omogen kvinna vars go to är att vara elak, nedvärderande och hacka sönder partnern enligt klassisk psykisk misshandel-modell.
Svin som Arvid, Möss-mannen, oseriösa players som Mattias osv. blir belönade för att de är toxic masculines med riktigt välvilliga, söta, urgulliga tjejer som går in för det så kallade ”experimentet” till 100%.
Citera
2024-10-16, 20:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lilithseyes
Peter Siepen är man, vad jag vet. Du är bög. Det är min bestämda uppfattning.

Vem var det du sa var en besserwisser?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in