Citat:
Ursprungligen postat av
Grantoppen2
Nej hon borde förstås avbrutit bara men jag tror att SVT är rätt på dem om att fullfölja. Kanske har de avtal också och kan inte bryta hur som helst? Men jag upplever inte hennes reaktion som speciellt konstig. Läget är spänt och hon försöker hålla huvudet ovanför vattenytan trots att hon vet hur det kommer att sluta. Tänk på att de säkert hoppats en massa innan också. Och så funkar det inte, man är inte attraherad men ska gå runt och leka gifta ändå. Klart det blir dålig stämning. Problemet är nog att det väger ojämnt här. Hon är inte alls intresserad men han verkar vara det ändå? Hade båda varit ointresserade hade de kanske kunnat göra det bästa av det bara. Men nu känner hon nog att han har någon slags hopp och det blir jobbigt.
Men vad exakt är det som gör att du tycker hon behandlar honom som skit? Jag håller nog inte med. De passar bara inte ihop. Och hon är kanske inte en typ jag hade varit vän med, känns rätt ytlig och ”tjejig”. Men det hör ju ändå inte hit. Jag tycker inte hennes beteende mot honom är jättekonstigt även om det inte är mysigt.
Jag hoppas de båda finner kärleken på annat håll.
Det låter helt sinnessjukt att försvara psykisk misshandel med att hon inte är intresserad.
Jag har fått dåligt samvete bara när andra varit intresserade utan att jag varit det. Då har det varit extra viktigt för mig både att vara tydlig med det men ändå vara rädd om deras känslor.
Det är inte det minsta naturligt att mobba för att man inte är attraherad.
Och det är hur lätt som helst att avbryta, flera har gjort det tidigare säsonger, de bara tar beslutet.
Hon är ju dock bara intresserad av att vara med på tv och få fler följare på instagram, som av en händelse exakt som Carro en annan säsong.