Citat:
Ursprungligen postat av
lakritc
En allmän fråga: Är det alla sorters kvinnor (hög/lågutbildade, hög/låginkomsttagare, vänster/högerröstare, extro/introverter) som du träffar eller är det övervikt åt en viss kategori?
Svårt att svara på eftersom jag bara träffar kvinnorna en gång. Det jag kan märka är att de äldre ofta är höger och höginkomsttagare. De yngre är ofta lärare, sjuksystrar alternativt äldre studenter (en och annan polis, känns extra skoj när man ser de damerna rulla förbi i sin polisbil
De äldre är utan tvekan mer utåtagerande än de yngre även om de oftast håller sig i det normala spektrumet av beteende.
Citat:
Ursprungligen postat av
bokstavochsiffra1
Hur många gånger knullar du brudarna före du går vidare?
Bara en gång, sedan går jag vidare. Ett undantag var i våras då jag faktisk blev tillsammans med en tjej under två månader innan jag var tillbaka på Tinder igen.
Citat:
Ursprungligen postat av
MycketOintressant8
Farzan kör Tinder gold och cherrypickar bland sina likes. Han sveper inte (eller lite) vad jag förstått. Därav massa likes, men få matchningar.
Stämmer bra, har aldrig likat någon som inte likat mig först. För mig fungerar det utmärkt även om jag förstår att alla inte har den turen.
Citat:
Ursprungligen postat av
blade99
Anledningen till att hans like försvann var för att de där likes var antagligen från spam och bot konton som blev bannade.
Kan garantera att alla inte var bots, vet vilka flera av kvinnorna som likat mig var/är. Gick från ca 8600 likes till 0 när jag bytte telefonen. Mina bilderna vara borta, presentationstexten lika så. Däremot fanns själva kontot kvar så bannad hade jag inte heller blivit. Hur som helst, många av de 8600 likes hade legat "orörda" länge så det var på så sätt lite kul att få börja om. Kör samma bilder(+1 ny) och samma presentationstext som tidigare. 902 likes på 6 dagar ger en del jobb/nöje ändå
Citat:
Ursprungligen postat av
xtroverto
Farzan har så många tjejer efter sig så han är smart nog att låta dem göra jobbet åt honom. De sätter upp sig på en lista(ger en like) och han kikar igenom vad som inkommit och plockar ut det som faller honom i smaken.
If it works it works