Igår, 18:58
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pundedu
Sluta använda det.
Kommer inte leda någonstans. Tro mig du slösar bara tid, pengar och förväntningar.

Antar att du är mellan 25-45 år gammal, dvs dina mest produktiva år i livet. Slösa inte bort dom på en digital fejkapp. Satsa på dig själv istället.
30 min om dagen på pendeltåget till jobbet gör iofs inget, men Tinder verkar helt klart slut som app.
Citera
Idag, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
30 min om dagen på pendeltåget till jobbet gör iofs inget, men Tinder verkar helt klart slut som app.
Hur mkt betalar du i månaden?
Citera
Idag, 11:22
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Hur mkt betalar du i månaden?
0 kr.
Citera
Idag, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matadhamster
För ni män är totalt värdelösa på att utforska våra personligheter och sexuell besatthet är inte smickrande. Jag struntar i vad som ger en man stånd då jag inte existerar inom området av hans snopp.

Så bra skrivet.
Problemet med män att att de oftare vill ha idén av en kvinna, men inte individen självt. De skiter blanka fan i oss som individer och det blir så tydligt ju fler man dejtar. För alla män spelar samma spel. Manipulationsspelet för att komma åt kvinnans kropp. Sen kommer resten i andra hand. Typ.

Tillägg: Skulle gissa att detta beror på bristande EQ hos dem.

Citera
Idag, 13:19
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.way
Så bra skrivet.
Problemet med män att att de oftare vill ha idén av en kvinna, men inte individen självt. De skiter blanka fan i oss som individer och det blir så tydligt ju fler man dejtar. För alla män spelar samma spel. Manipulationsspelet för att komma åt kvinnans kropp. Sen kommer resten i andra hand. Typ.

Eller för att det ligger i vårat CNA. Vi vill ha fitta. Vi vill ha bröst. Vi vill spruta ner er.

Enkelt.
Citera
Idag, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
0 kr.

Fan heller att du gör. Du pröjsar men vågar inte erkänna det. Som kille kan du inte ens få någon matchning utan att ha minst premium.
Citera
Idag, 14:29
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Fan heller att du gör. Du pröjsar men vågar inte erkänna det. Som kille kan du inte ens få någon matchning utan att ha minst premium.
Tror inte jag fick någon matchning de första två månaderna. Nu fick jag tre i förra veckan.
Citera
Idag, 15:29
Medlem
Matadhamsters avatar
Citat:
Så bra skrivet.

Du slår huvudet på spiken med det du säger om att män gillar idén av en kvinna, inte så mycket kvinnan i sig.

Ja dejting har varit som att dejta samma kille omigen. Ingenting nytt händer och skillnaderna hos männen är mer ett slags spann över problembeteenden.

Jag har aldrig mött någon som visat intresse över min person. Aldrig funnits någon motivation från män att anstränga sig och ta reda på vem jag är.
Citera
Idag, 15:37
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Så bra skrivet.

Jo. Så är det. Igår. Idag . I morgon.
Citera
Idag, 20:05
Medlem
Citat:
Så bra skrivet.

Det där beror på. När jag nätdejtade hörde jag liknade från vissa kvinnor och det dom hade gemensamt var att det var väl inte toppskiktet av kvinnor. Dom trevliga och vackra kvinnorna hade mycket positivare bild.

Och det är väl så dom flesta fungerar, kommer man i kontakt med en trevlig person som ser bra blir man nyfiken och vill veta mer och lära känna personen och inte bara doppa och gå vidare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in