2020-11-01, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farzan73
Kör samma bilder(+1 ny) och samma presentationstext som tidigare. 902 likes på 6 dagar ger en del jobb/nöje ändå

Är det utan boosts?
Citera
2020-11-01, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trevliggrabb
Är det utan boosts?
Jepp, räcker med ha Gold, vill inte betala ännu mer.
Citera
2020-11-01, 18:55
Medlem
Citat:
Jepp, räcker med ha Gold, vill inte betala ännu mer.

Nej, jag betvivlar att du inte skulle krydda på rejält här. Men varför inte lägga upp några skärmdumpar här så vi får se dina ca 1000 likes som du har fått på 6 dagar och så att man kan se?
Citera
2020-11-01, 19:02
Medlem
Citat:
Nej, jag betvivlar att du inte skulle krydda på rejält här. Men varför inte lägga upp några skärmdumpar här så vi får se dina ca 1000 likes som du har fått på 6 dagar och så att man kan se?
Jag sade inte 1000, jag sade 902, det har tillkommit 5 på ca 20 minuter så 907 är det nu.
https://imgur.com/RI9Xy4s

Jag står alltid redo med bevis. Det jag aldrig kommer göra är att lägga upp bilder där tjejerna syns. Handlar om respekt mot dom.
Senast redigerad av Farzan73 2020-11-01 kl. 19:05.
Citera
2020-11-01, 19:09
Medlem
Citat:
Jag sade inte 1000, jag sade 902, det har tillkommit 5 på ca 20 minuter så 907 är det nu.
https://imgur.com/RI9Xy4s

Jag står alltid redo med bevis. Det jag aldrig kommer göra är att lägga upp bilder där tjejerna syns. Handlar om respekt mot dom.

Najs, då är det imponerande ändå om du är över 45. Även om de flesta där inte lär vara mycket att hänga i granen så lär det ju vara tillräckligt många som är det och som går att styra upp med.
Citera
2020-11-01, 19:12
Medlem
Citat:
Najs, då är det imponerande ändå om du är över 45. Även om de flesta där inte lär vara mycket att hänga i granen så lär det ju vara tillräckligt många som är det och som går att styra upp med.
Självklart är långtifrån alla snygga men det gör liksom inget. Det är fördelen med gold, då kan jag bortse från de som ser sämre ut och plocka guldkornen. Sen leder ju inte alla matchningar till träff heller. Jag sållar bort en del efter att vi skrivit lite och en del tjejer sållar bort mig.
Citera
2020-11-01, 20:24
Medlem
Citat:
Självklart är långtifrån alla snygga men det gör liksom inget. Det är fördelen med gold, då kan jag bortse från de som ser sämre ut och plocka guldkornen. Sen leder ju inte alla matchningar till träff heller. Jag sållar bort en del efter att vi skrivit lite och en del tjejer sållar bort mig.
Hur många match har du nu, cirkus?

Om du har ca 900 likes(ruggigt bra gubben) så gissar jag på 5-25 match igång aktivt, aldrig över 100. Men oavsett, aldrig att du har fler match än likes, eller hur?

För det är alltid fler på utsidan än på insidan, sas.

Vill inte snoka utan för att hen med 1420 880 match men knappt några likes ska fatta och folk som läser
Citera
2020-11-01, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Hur många match har du nu, cirkus?

Om du har ca 900 likes(ruggigt bra gubben) så gissar jag på 5-25 match igång aktivt, aldrig över 100. Men oavsett, aldrig att du har fler match än likes, eller hur?

För det är alltid fler på utsidan än på insidan, sas.

Vill inte snoka utan för att hen med 1420 880 match men knappt några likes ska fatta och folk som läser
Brukar köra 1-3 samtidigt men spenderar aldrig massa tid på skrivande fram och tillbaka utan tar bort och ersätter om någon känns fel.

Sen har jag det som ett litet trick. Så fort jag går på dejt så tar jag bort de båda andra matchningarna. På så sätt har jag massor med likes men ingen matchning (bara den jag går på date med). Det händer ibland (oftare än man tror) att tjejerna på skoj vill se min tinderprofil i min telefon. Visst hade det bara varit att neka men det är alltid lika skoj när de tror "oh så många likes men bara match med mig". De förstår säkerligen men jag står inte med alla tidigare synder synliga 🙂
Citera
2020-11-01, 20:46
Medlem
Citat:
Brukar köra 1-3 samtidigt

Det var detta jag visste.

Citat:
Sen har jag det som ett litet trick. Så fort jag går på dejt så tar jag bort de båda andra matchningarna. På så sätt har jag massor med likes men ingen matchning (bara den jag går på date med). Det händer ibland (oftare än man tror) att tjejerna på skoj vill se min tinderprofil i min telefon. Visst hade det bara varit att neka men det är alltid lika skoj när de tror "oh så många likes men bara match med mig". De förstår säkerligen men jag står inte med alla tidigare synder synliga 🙂
Den har faktiskt jag börjat med. Av en slump.

Jag skulle på dejt med en jävla pudding och henne hade jag superlikat. Och jag hade inga andra match just då. Så när jag visar henne så blev hon dels smickrad över att stå själv där och dessutom med en blå stjärna. Och självklart sa jag att det var den första och sista jag kommer skicka.

Hon och jag har inget ihop idag men fy fan vad läcker hon är.

(Likes kring 100-300, kan vara under 100 men nog aldrig över 300 vad jag minns)
Senast redigerad av xtroverto 2020-11-01 kl. 20:50.
Citera
2020-11-01, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Det var detta jag visste.

Den har faktiskt jag börjat med. Av en slump.

Jag skulle på dejt med en jävla pudding och henne hade jag superlikat. Och jag hade inga andra match just då. Så när jag visar henne så blev hon dels smickrad över att stå själv där och dessutom med en blå stjärna. Och självklart sa jag att det var den första och sista jag kommer skicka.

Hon och jag har inget ihop idag men fy fan vad läcker hon är.
Kul att du körde samma sak, känns skönt att inte se ut som den sexgalning man är när man visar profilen. Fått 50 likes till sista timmarna men så här ser min matchning ut. Träffade en tjej i förmiddags så jag är ren som en oskuld nu

https://imgur.com/aKczSiD
Citera
2020-11-01, 20:53
Medlem
Citat:
Kul att du körde samma sak, känns skönt att inte se ut som den sexgalning man är när man visar profilen. Fått 50 likes till sista timmarna men så här ser min matchning ut. Träffade en tjej i förmiddags så jag är ren som en oskuld nu

https://imgur.com/aKczSiD
Det är så läckert. 963 som vill åt dig men inget har lyckats. Ser bra ut
Citera
2020-11-02, 10:14
Medlem
Castles avatar
Citat:
Jag har varit borta på jobb, träffat kvinnor och gungat huvudet fram och tillbaka av ångest. Trodde att jag skulle kunna ha en hälsosammare relation till Tinder den här gången, men icke. Ska svara på en del frågor men sen kommer jag hålla låg profil.

Jag har inte varit in i den här tråden sedan jag skrev senast men ser nu att jag nämnts en del, ska försöka svara. Vill bara börja med att svara på nedanstående citat.

Mitt nick Farzan har inget med det iranska namnet att göra. Det har sitt ursprung sedan mina barn var små och World of Warcraft skapades. Då ville de att jag skulle heta Farsan, det namnet var taget så då blev det Farzan. Sen är jag ett par år äldre än 45, gissa vad 73 i mitt användarnamn står för

Varför vissa manliga (fakeprofiler) får få likes vet jag inte men jag kan gissa att de har ett betydligt snävare åldersspann än jag. Skulle tro att de kör typ 18-22 medan jag har 24-50 just nu. Har gått från noll likes (fick resetat konto när jag bytte telefon) till 902 likes från 25/10 tom idag, dvs 6 dagar.

Ska svara på fler inlägg strax.
Har du din riktiga ålder på Tinder då? En 24 årig har ju default inte 45+ i åldersspannet och tveksam till att många tjejer ändrar inställningarna (eller ens vet att man kan göra det).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in