2020-11-01, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
https://anonfiles.com/7fifF6l3pa/tinder_jpg

En sötis ringde mig fyra gånger på raken inatt 3.00 via snap. Synd för oss båda att jag redan var med en annan tös.

https://anonfiles.com/P6k7F4lbp4/snap_jpg (om du nu inte skulle tro mig)
Men du har ju även svept ja på 1400. Hur selektiv är du? Och du har få likes, och många match, vilket talar för att du har jävligt gamla match som ligger och släpar plus att om du har 300 match som är nya, och ska anse dig vara kräsen eller att du iaf inte tar vad som helst? Då sveper man inte ja på 1 av 10.

Men säg att du sveper ja på 1 av 10 för enkelhetens skull. Då har du svept på 3000 brudar och ja på 300. Och för att det endast(LOL) ska vara 3000 svep, så måste alla du svept ja på även gillat dig.

Men genom dina likes ser vi ju att några gillar dig utan att du gillar dem, än, så det ger slutsatsen att du har match som är flera månader gamla och att du sveper ja på allt som rör sig.

Och om inte det, så sitter du och sveper som en blådåre för att kunna komma upp i ex 300 och ändå vara kräsen.

En kräsen och populär snubbe har massa likes och färre matchs, du har precis tvärtom.

Precis som i verkligheten, en snygg, kräsen och populär kille har drösvis med beundrare, men det är få som lyckas få honom.

Visa mig EN snygg brud med stil och klass som har massa match men få likes. Fail mannen

Tänker jag rätt nu så är du rätt pinsam
Senast redigerad av xtroverto 2020-11-01 kl. 11:16.
Citera
2020-11-01, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Men du har ju även svept ja på 1400. Hur selektiv är du? Och du har få likes, och många match, vilket talar för att du har jävligt gamla match som ligger och släpar plus att om du har 300 match som är nya, och ska anse dig vara kräsen eller att du iaf inte tar vad som helst? Då sveper man inte ja på 1 av 10.

Men säg att du sveper ja på 1 av 10 för enkelhetens skull. Då har du svept på 3000 brudar och ja på 300. Och för att det endast(LOL) ska vara 3000 svep, så måste alla du svept ja på även gillat dig.

Men genom dina likes ser vi ju att några gillar dig utan att du gillar dem, än, så det ger slutsatsen att du har match som är flera månader gamla och att du sveper ja på allt som rör sig.

Och om inte det, så sitter du och sveper som en blådåre för att kunna komma upp i ex 300 och ändå vara kräsen.

En kräsen snubbe har massa likes och färre matchs, du har precis tvärtom.

Absolut gubben Lite överanalys här va? Alla matchningar är inkomna sedan april.

Jag har inte gold så blir svårt att svepa som en blådåre. Om man sveper bort så försvinner det även som en like serru. Förstår inte ens varför jag svarar dig.
Citera
2020-11-01, 11:22
Medlem
Citat:

En sötis ringde mig fyra gånger på raken inatt 3.00 via snap. Synd för oss båda att jag redan var med en annan tös.

Tack! Intressant också se att Tinder fungerar för vissa.

Jag är bara nyfiken på hur Tinders algoritm fungerar och varför vissa får knappt match medan en del får.

Så vad har du för bilder? Kvalitetsmässigt, och hur ser du ut? Någon kändis som du kan komma nära utseendemässigt som du kan visa bild på?
Citera
2020-11-01, 11:23
Medlem
Citat:
Absolut gubben Lite överanalys här va? Alla matchningar är inkomna sedan april.

Jag har inte gold så blir svårt att svepa som en blådåre. Om man sveper bort så försvinner det även som en like serru. Förstår inte ens varför jag svarar dig.
Du har 1400 par trosor i skåpet, men endast 25 brudar som gillar dig. Sen kan du säga vad du vill.

Och att visa att en tjej ringde mitt i natten är avslöjande nog. Och vem fan fortsätter svepa med över 1000 match, över 500 match? Jo en som samlar på dem.

Att du har gamla trosor i en låda säger noll och ingenting.

Bortgjord
Citera
2020-11-01, 11:24
Medlem
Citat:

En kräsen och populär snubbe har massa likes och färre matchs, du har precis tvärtom.

Precis som i verkligheten, en snygg, kräsen och populär kille har drösvis med beundrare, men det är få som lyckas få honom.

Visa mig EN snygg brud med stil och klass som har massa match men få likes. Fail mannen

Om du följt hans tidigare inlägg i tråden så är det rätt självklart att han är skitsnygg. Han verkar använda en taktik i chatten och för första dejt som jag inte skulle tro skulle funka för en average looking guy. Han är skitsnygg, så han får ligga mycket eftersom det är det han verkar vilja få ut av Tinder.
Citera
2020-11-01, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MycketOintressant8
Om du följt hans tidigare inlägg i tråden så är det rätt självklart att han är skitsnygg. Han verkar använda en taktik i chatten och för första dejt som jag inte skulle tro skulle funka för en average looking guy. Han är skitsnygg, så han får ligga mycket eftersom det är det han verkar vilja få ut av Tinder.
Tänk efter, varför tror du Farzan har flera tusen likes men inte på långa vägar lika många match? För han är poppis och kräsen.

Har du det omvända, fler match än likes, är du givetvis det omvända.
Citera
2020-11-01, 11:31
Medlem
Citat:
Du har 1400 par trosor i skåpet, men endast 25 brudar som gillar dig. Sen kan du säga vad du vill.

Och att visa att en tjej ringde mitt i natten är avslöjande nog. Och vem fan fortsätter svepa med över 1000 match, över 500 match? Jo en som samlar på dem.

Att du har gamla trosor i en låda säger noll och ingenting.

Bortgjord

Lätt o bli svartsjuk eller bitter. Skyll inte på honom utan på tinders algoritm fungerar olika för olika personer.

Jag exempelvis får oftast höra jag är sexig eller snygg när jag träffar tjejer ute men på tinder knappt nån match i veckan.
Citera
2020-11-01, 11:33
Medlem
Citat:
Tänk efter, varför tror du Farzan har flera tusen likes men inte på långa vägar lika många match? För han är poppis och kräsen.

Har du det omvända, fler match än likes, är du givetvis det omvända.
Farzan kör Tinder gold och cherrypickar bland sina likes. Han sveper inte (eller lite) vad jag förstått. Därav massa likes, men få matchningar. (Sen är väl Farzan ännu ett steg "värre" i popularitet, absolut.)

Sen har ju pogba redan i viss mån beskrivit hur likes funkar. Jag kan addera att Tinder väl ibland fuckar så att alla likes försvinner, det hände iaf mig minst en gång under mina 3,5månader på Tinder.

Men skit samma, om vi nu omvänder detta till att pogba har 1400+ likes om det du skriver skulle stämma. Är inte det ändå rätt skitbra?
Citera
2020-11-01, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farzan73
Så irriterad. Hade 8600 likes och mängder av konversationer igång. Sen bytte jag telefon, samma nr. Helt plötsligt försvann alla likes och matchningar, men min gold prenumeration var kvar...Enda fördelen är väl att det kan vara lite skoj att börja om, men snälla tinder...vad hände?? Har 50 likes nu efter 20 min....yay
8600 likes? Då måste du haft 50000 match?

Skoja bara, ville bara citera dig för att det är såhär det funkar. Man har alltid fler likes än match om man är eftertraktad och någorlunda kräsen. Eller hur?
Citera
2020-11-01, 11:36
Bannlyst
Citat:

Är du svensk?
Finns ju en tydlig skillnad i tråden i så fall. Svenskar får många likes och invandrare nästan ingenting.
Citera
2020-11-01, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blade99
Lätt o bli svartsjuk eller bitter. Skyll inte på honom utan på tinders algoritm fungerar olika för olika personer.

Jag exempelvis får oftast höra jag är sexig eller snygg när jag träffar tjejer ute men på tinder knappt nån match i veckan.
Det fetade. Kan hålla med om liknande när man väl fått till dejt. Pratade med en polare som väl är någonstans kring "average" som jag. Hans bild var som min av Tinder, att det är ett jävla jobb att få till dejt, men när det väl blir dejt så går det oftast "bra" (dvs fler dejter och/eller ligga direkt).
Senast redigerad av MycketOintressant8 2020-11-01 kl. 11:39.
Citera
2020-11-01, 11:37
Medlem
Citat:
8600 likes? Då måste du haft 50000 match?

Skoja bara, ville bara citera dig för att det är såhär det funkar. Man har alltid fler likes än match om man är eftertraktad och någorlunda kräsen. Eller hur?

Anledningen till att hans like försvann var för att de där likes var antagligen från spam och bot konton som blev bannade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in