Flashback bygger pepparkakshus!
2020-11-01, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Det går naturligtvis. Min poäng är att en bild på en snygg man i bar överkropp och ett passande sammanhang troligtvis hade fått fler matchningar än en bild på en lika snygg, men välklädd man i ett mer stelt sammanhang. Profiler, inte personer bedöms.

För att lyckas bäst på Tider bör man nog använda det för ligg och, om man vill dejta, hoppas på att ändå någon sådan person.

Möjligt att man enklast får kvalitet genom kvantitet.
Stela sammanhang gissar jag bör användas med måtta på bilderna. Möjligt att en bar överkropp slår bra, dock inte något jag skulle lägga upp även om det eventuellt skulle ge fler likes. Tveksamt om det skulle gillas av de du (eller jag) verkar eftersöka heller.

Det fetade: Håller med där. Det kan vara ingångstänket och det kan ju vara nog så trevligt. Sen om man vill ha nåt annat eller mer så är det en bonus om man råkar snubbla över någon passande och likasinnad.
Citera
2020-11-01, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MycketOintressant8
Aktuellt att stänga av kontot i tre månader då? Om du inte pallar med att göra de åtgärder som nämnts i tråden för att bli av med din shadow ban.

Det betyder att jag ska vara celibat i tre månader.

Har två kk dock men roligare med nya.
Sen får man också gå utan sex i veckor och då hamnar man i porr och runk skiten som jag brutit flera gånger om att jag aldrig ska runka igen.
Citera
2020-11-01, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unisertit
Jag lyckas få rätt många första dejter där vi oftast möts upp i en bar närheten av där jag bor. 80% av tjejerna vill hänga med hem på lite vindrickande. Väl hemma, tänder jag ljus, spelar lite musik och bjuder på vin. Slutar 100% av fallen att vi bara snackar om allt möjligt tills det blir midnatt och hon blir trött och vill hem. Några tips? 😅

Tycker oftast att dom verkar så återhållsamma så jag ser aldrig någon öppning.

Nu har jag iofs inte varit på en dejt, men det låter väl som en relativt vanlig första dejt? Vad är det som är fel med det? Är det att du inte får till en andra dejt med dem?
Citera
2020-11-01, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blade99
Det betyder att jag ska vara celibat i tre månader.

Har två kk dock men roligare med nya.
Sen får man också gå utan sex i veckor och då hamnar man i porr och runk skiten som jag brutit flera gånger om att jag aldrig ska runka igen.
Aldrig runka igen? Då får du väl testa de tips som finns bakåt i tråden. Annars finns det väl andra dejtingappar att testa om du inte vill vänta?
Citera
2020-11-01, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvyJulep
Nu har jag iofs inte varit på en dejt, men det låter väl som en relativt vanlig första dejt? Vad är det som är fel med det? Är det att du inte får till en andra dejt med dem?
Jag gissar att han menar att han inte får ligga på dejten. Går man hem och dricker vin så är det väl kutym att det innebär att ligga.
Citera
2020-11-01, 12:50
Medlem
Det går inte att hålla ex 30 konversationer vid liv, iaf inte med samma intensitet och glöd i allihop.

Föreställ er 1400. Försök skriva i 1400 trådar här på FB, försök hitta 1400 ämnen och trådar ni är väldigt intresserade av och försök håll någorlunda likvärdigt tempo och nivå i allihop.

Här ligger trådarna och väntar. Behöver inte matcha. Det är en praktisk omöjlighet. Att ni som är helt gröna på brudar och Tinder och är bannade och vad det nu är, säg inte till andra hur det funkar när ni inte vet det själva.

Han har matchat med horor och såna som alltid ger mot-match direkt pga av gold. Och sparat dem.

Farzan har så många tjejer efter sig så han är smart nog att låta dem göra jobbet åt honom. De sätter upp sig på en lista(ger en like) och han kikar igenom vad som inkommit och plockar ut det som faller honom i smaken.

Sedan medan han har några konversationer igång fortsätter tjejerna att visa intresse, varpå han kan hämta nya från "tjejskåpet" och lägga till där en match försvunnit pga dejt, eller whatever.

Det är så man kan göra när det är stabilt flow med tjejerna.

Kram på er
Citera
2020-11-01, 13:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blade99
Sthlm.

Jag skrev att jag blev bannad sen efter det hände detta att jag inte får match som förr. Så antar att jag är shadow och de har mina uppgifter med hjälp av ansiktsigenkänning då jag gjorde ett stort misstag att verifiera mig.
Har använd gamla bilder, orkar verkligen inte ta nya. Är heller inte fotogenisk direkt.
Det är därför jag är paranoid. Man har ingen fördel av att vara naiv och verifiera sig och sälja ut sig till företagen. Jag är anonym på tinder med en bild med bar överkropp och alla tjejer som matchar med mig har redan försprånget att de vill knulla.
Det där med shadowban är nåt påhitt troligtvis. I början är det en dold gratisperiod och när den är över så tror du att du är shadowbannad.
Vill egentligen inte betala för skiten men jag tror att man skulle få fler matchningar med gold.
Citera
2020-11-01, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Det går inte att hålla ex 30 konversationer vid liv, iaf inte med samma intensitet och glöd i allihop.

Föreställ er 1400. Försök skriva i 1400 trådar här på FB, försök hitta 1400 ämnen och trådar ni är väldigt intresserade av och försök håll någorlunda likvärdigt tempo och nivå i allihop.

Här ligger trådarna och väntar. Behöver inte matcha. Det är en praktisk omöjlighet. Att ni som är helt gröna på brudar och Tinder och är bannade och vad det nu är, säg inte till andra hur det funkar när ni inte vet det själva.

Han har matchat med horor och såna som alltid ger mot-match direkt pga av gold. Och sparat dem.

Farzan har så många tjejer efter sig så han är smart nog att låta dem göra jobbet åt honom. De sätter upp sig på en lista(ger en like) och han kikar igenom vad som inkommit och plockar ut det som faller honom i smaken.

Sedan medan han har några konversationer igång fortsätter tjejerna att visa intresse, varpå han kan hämta nya från "tjejskåpet" och lägga till där en match försvunnit pga dejt, eller whatever.

Det är så man kan göra när det är stabilt flow med tjejerna.

Kram på er
Vad vill du få sagt? Hur Farzan jobbar skrev jag ju tidigare idag, men kul att du kunde återberätta du med.

Att avmatcha kan ju vara en grej för att rensa, men man kan ju lika gärna låta dem ligga kvar, eller? Vad spelar det för roll? Jag förmodar att du menar att pogba spammar högerswipe, men att få 1400+ matchningar borde väl ändå vara riktigt bra?
Citera
2020-11-01, 13:52
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MycketOintressant8
Vad vill du få sagt? Hur Farzan jobbar skrev jag ju tidigare idag, men kul att du kunde återberätta du med.
Xtroverto menar kanske att Farzan plockar de likes han vill ha medan den andre snubben tar allt han får.

Farzan hade väl, om jag minns rätt, c:a 8000 likes så han väljer helt och hållet vem han vill träffa.
Citera
2020-11-01, 14:04
Medlem
Citat:
Xtroverto menar kanske att Farzan plockar de likes han vill ha medan den andre snubben tar allt han får.

Farzan hade väl, om jag minns rätt, c:a 8000 likes så han väljer helt och hållet vem han vill träffa.
Exakt vad jag menade. Tack.
Citera
2020-11-01, 14:05
Medlem
Citat:

Jo så kan det ju vara. För mig känns det som att vi jämför extremt bra med mkt bra.

Men det är ju möjligt att även pogba selekterar rätt bra bland sina 1400+ också. Skillnaden är ju givetvis antalet, men att han bemödat sig att swipa på dem istället för att betala för gold. Vad gäller den saken kan givetvis bara pogba svara på.
Citera
2020-11-01, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Exakt vad jag menade. Tack.
Japp, då är jag med på vart du ville komma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in