2020-11-20, 20:59
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MycketOintressant8
Du verkar ha funnit ett bra sätt som passar dig.

Kanske kan ta något av det med mig, alltid bra att höra om andras infallsvinklar.

För mig och syftet med mina dejter (sexdejt) funkar det bra. Hittills har dom jag träffat motsvarat vad dom utgett sig för att vara, både till sin person och annat.
Men jag lägger hellre lite tid på surr och att verkligen känna att jag tror att jag hittat vad jag söker innan jag träffar någon, än att träffa många och "sortera" efter träff.

Mitt sätt borde rimligen gå att tillämpa även på "vanlig" dejt, särskilt om man söker något mera seriöst och inte vill träffa en massa olika människor?
Kik kan ju för all del vara bra för den som vill kunna verifiera sig på ett hyggligt sätt, även om det bara är tänkt att vara tillfälligt äventyr.
Citera
2020-11-20, 21:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
För mig och syftet med mina dejter (sexdejt) funkar det bra. Hittills har dom jag träffat motsvarat vad dom utgett sig för att vara, både till sin person och annat.
Men jag lägger hellre lite tid på surr och att verkligen känna att jag tror att jag hittat vad jag söker innan jag träffar någon, än att träffa många och "sortera" efter träff.

Mitt sätt borde rimligen gå att tillämpa även på "vanlig" dejt, särskilt om man söker något mera seriöst och inte vill träffa en massa olika människor?
Kik kan ju för all del vara bra för den som vill kunna verifiera sig på ett hyggligt sätt, även om det bara är tänkt att vara tillfälligt äventyr.

Blablabla, har typ 30 nr från somras, kontaktade en av dem för 3 dagar sedan och vi ska ses nästa vecka .

Bara kvinnor och patetiska personer som måste använda nätet för att finna varandra. Mycket skumma individer.

Btw jag raggade på stan, dessa nummer jag har. Man får se personen i verkligheten och avgöra på plats. Ni måste hålla på vela
Senast redigerad av Steve4444 2020-11-20 kl. 21:17.
Citera
2020-11-20, 21:31
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steve4444
Blablabla, har typ 30 nr från somras, kontaktade en av dem för 3 dagar sedan och vi ska ses nästa vecka .

Bara kvinnor och patetiska personer som måste använda nätet för att finna varandra. Mycket skumma individer.

Btw jag raggade på stan, dessa nummer jag har. Man får se personen i verkligheten och avgöra på plats. Ni måste hålla på vela

Bor man på en liten ort där i princip alla känner alla, är det inte så tilltalande att ragga på stan.
Då kan nätet underlätta, och då kan man snabbare hitta dom som söker samma som en själv tror jag.
Citera
2020-11-20, 21:34
Bannlyst
Citat:
Bor man på en liten ort där i princip alla känner alla, är det inte så tilltalande att ragga på stan.
Då kan nätet underlätta, och då kan man snabbare hitta dom som söker samma som en själv tror jag.

Nä, ni är bara fega som använder nätet, nya patetiska generationen. Ni är fångade i andras monopol. Nej tack
Citera
2020-11-20, 21:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Välj inte en luffare. Välj en man som kan tala med kvinnor, är allmänbildad, har ett hyfsat jobb och är socialt kompetent.

Lol, ska du säga, du måste starta en tråd för att få tips på billiga handskar på 300 spänn, wtf. Ibland spenderar jag så mkt på frukost.

Åh åt middag för den summan för 30 minuter sedan, eller nästan samma summa.
Senast redigerad av Steve4444 2020-11-20 kl. 21:42.
Citera
2020-11-20, 21:42
Medlem
Citat:
För att inte nämna att vi har haft en pågående pandemi under större delen av det här året...
Citera
2020-11-20, 21:46
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steve4444
Nä, ni är bara fega som använder nätet, nya patetiska generationen. Ni är fångade i andras monopol. Nej tack

Jag är inte av den nyare generationen, och jag är såvitt jag vet inte fångad i något monopol.
Hur menar du med det?
Citera
2020-11-20, 21:48
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MycketOintressant8
För att inte nämna att vi har haft en pågående pandemi under större delen av det här året...

Det också.
Då kan det vara fördelaktigt att ragga under tiden man inte bör träffa nya människor, och så kan man träffa den eller dom man vill träffa då man anser att det är säkert att göra det.
Citera
2020-11-20, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Välj inte en luffare. Välj en man som kan tala med kvinnor, är allmänbildad, har ett hyfsat jobb och är socialt kompetent.

Skulle du rekommendera tinder ? Det är en sak jag inte har testat 🤔. Då skulle man kunna sitta och välja ut bland hundratals likes.
Citera
2020-11-20, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nornaa
Skulle du rekommendera tinder ? Det är en sak jag inte har testat 🤔. Då skulle man kunna sitta och välja ut bland hundratals likes.
Jag kanske är trött och förvirrad, menar du att du inte testat lakritc råd eller att du inte testat tinder? Hoppas du menar att du inte testat hans råd med tanke på dina inlägg. Sorry trött och på jobbet här
Citera
2020-11-20, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farzan73
Jag kanske är trött och förvirrad, menar du att du inte testat lakritc råd eller att du inte testat tinder? Hoppas du menar att du inte testat hans råd med tanke på dina inlägg. Sorry trött och på jobbet här

Ja jag menar att jag inte har testat tinder.
Citera
2020-11-20, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nornaa
Ja jag menar att jag inte har testat tinder.
Så alla dina inlägg om seriös och oseriös, var har du fått de erfarenheterna ifrån?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in