2013-11-24, 02:25
Medlem
FJLGs avatar
Kommentar överflödig.

http://instagram.com/p/hDb3XFinxl/
Citera
2013-11-24, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FJLG
Kommentar överflödig.

http://instagram.com/p/hDb3XFinxl/

Vad tror ni Fanny gör för att uppnå denna dröm? Inte ett dugg mer än att blogga?
Citera
2013-11-24, 19:39
Medlem
Men Fanny...
"Jag tror dessutom att chansen att jag lyckas attrahera en man med så god inkomst att jag skulle kunna vara hemmafru är ganska liten"

Betyder det att du skulle vilja vara det om du nu lyckades?
Skönt med lite självinsikt i alla fall.
Men samtidigt Fanny så är det känns det som du förväntar dig att mannen ska komma till dig... du kanske skulle göra en offensiv själv.

Tänk er den drivna killen som har jobbat hårt med sitt egna företag sen 25 års ålder och nu efter 7 år tjänar en miljon om året och så faller han för Fanny

han ger henne stålar så hon kan vara hemma och måla och blogga... bra med stålar... skulle varit intressant
Citera
2013-11-24, 19:44
Medlem
Undra om det bara är jag som har lust att skriva i hennes blogg, men inte får.

Vore kul ifall ngn startade en spegelblogg som fritt kunde diskuteras i.
Den skulle nog läsas av hennes fans också och kanske ngn skulle inse hennes brist på insikt.

Idag tex så bankar "Gabriel" till henne en del i hennes egen blogg.
Citera
2013-11-24, 21:20
Medlem
Varför försvann Laxsill? Jag ville ju gärna ha svar på mina frågor.
Citera
2013-11-24, 22:55
Medlem
Muertosans avatar
Tänk om det vore en realityserie när Helena flyttar in hos Fanny och förtryckaren, skulle inte missa ett enda avsnitt.
Citera
2013-11-25, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrolletPlit
Men samtidigt Fanny så är det känns det som du förväntar dig att mannen ska komma till dig... du kanske skulle göra en offensiv själv.

Nja, CIS män som vågar ta kontakt med kvinnor de inte känner verkar ju inte stå så högt i kurs hos Fanny och hennes fan base.

http://www.arsinoe.se/kontaktsokande-man/

Vidrigt fenomen det där med människor som tar kontakt med folk ute på stan
Citera
2013-11-25, 19:51
Medlem
Muertosans avatar
Fanny om hur män tar kontakt med svenska kvinnor utomlands:

Citat:
Kanske bemöter de turister annorlunda är ”inhemska”. Tänker att det kan finnas en del kolonialism osv bakom det också. Men det låter soft hur som helst.

Kan själva uppleva att män som inte kommer från västerlandet har en mycket trevligare sätt att ta kontakt, typ att de inte utgår från att de har någon slags rätt till mig utan snarare blir glada om jag besvarar deras kontaktförsök.

Vad är det för jävla värld hon lever i? Det är vidrigt med svenska men som säger hej men om en spanjor visslar efter henne och säger att hon har fina bröst så är det plötsligt heeeelt okej.

Urge to kill rising...
Citera
2013-11-25, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muertosan
Fanny om hur män tar kontakt med svenska kvinnor utomlands:

Vad är det för jävla värld hon lever i? Det är vidrigt med svenska men som säger hej men om en spanjor visslar efter henne och säger att hon har fina bröst så är det plötsligt heeeelt okej.

Urge to kill rising...

Hon skriver ju "inte västerlandet". Så jag vet inte om hon menar folk från främre Asien, eller fjärran Asien? Eller menar hon folk från Afrika?
Citera
2013-11-25, 22:13
Medlem
Muertosans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngetNick2
Hon skriver ju "inte västerlandet". Så jag vet inte om hon menar folk från främre Asien, eller fjärran Asien? Eller menar hon folk från Afrika?

Hoppsan, spanjor var ju ett dåligt exempel i detta fallet men byt ut det mot Egyptier eller nåt då.

Tror frågeställaren skrev om Marocko så Fanny tycker väl att Afrikaner har en skön inställning till kvinnor.
Citera
2013-11-26, 03:47
Medlem
FJLGs avatar
http://www.arsinoe.se/om-mans-vald-m...ch-mansrollen/

Jag har läst mängder av inlägg skrivna av olika feminister rörande samma sak som i inlägget ovan.
Mäns våld mot kvinnor beror på PATRIARKATET.
Det jag länge har undrat är: vad beror det då på när kvinnor slår män?
Har hittills inte fått något svar på denna fråga..
Citera
2013-11-26, 06:58
Medlem
SvenBHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FJLG
http://www.arsinoe.se/om-mans-vald-m...ch-mansrollen/

Jag har läst mängder av inlägg skrivna av olika feminister rörande samma sak som i inlägget ovan.
Mäns våld mot kvinnor beror på PATRIARKATET.
Det jag länge har undrat är: vad beror det då på när kvinnor slår män?
Har hittills inte fått något svar på denna fråga..
Män beskrivs ofta som roten till allt ont. Det är männens fel att skit luktar skit. Män slår kvinnor heter det i feministmun. Och inte 1% av männen där 80% är psykiskt sjuka. Då blir det ännu mer intressant när man ifrågasätter varför kvinnor utövar våld mot sin kvinnliga partner i en lesbiansk relation i lika hög frekvens som heterosexuella relationer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in