2013-09-29, 21:43
Medlem
FJLGs avatar
Stackars liten..
https://twitter.com/sinoes/status/384379518875488257
Citera
2013-09-29, 21:48
Medlem
Jugdishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FJLG
Stackars liten..

Vad förväntar hon sig liksom? Hon skriver öppet om sitt manshat, att alla män förtrycker och våldtar. Trodde prinsessan att det skulle gå obemärkt förbi?
Citera
2013-09-29, 21:50
Medlem
Citat:
Stackars liten..
Av hennes bilder på twitter så pysslar hon med matte som verkligen inte är hennes starka sida.
https://twitter.com/sinoes/status/38...294144/photo/1
Citera
2013-09-29, 21:51
Medlem
FJLGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jugdish
Vad förväntar hon sig liksom? Hon skriver öppet om sitt manshat, att alla män förtrycker och våldtar. Trodde prinsessan att det skulle gå obemärkt förbi?

Hon förtjänar det, precis som LD gör.
Citera
2013-09-29, 22:05
Medlem
Jugdishs avatar
Citat:
Hon förtjänar det, precis som LD gör.
Det är ju just detta som är problemet med feminazis... De trashar män, gör uttalanden som skulle kunna klassas som hatbrott, men de tål absolut inget själva. Kränker dom män som dom gör får dom nog fan räkna med att vi reagerar.
Citera
2013-09-29, 22:08
Medlem
Figzys avatar
Citat:
Stackars liten..

Haha, "big surprise" att hon ihärdigt läser denna och övriga trådar där hon nämns.

Ja, det är tydliga tecken på att hon har nån form av diagnos med lite eller ingen självkänsla.
Väldigt dåligt självförtroende och emotionell instabilitet.
Har ni t ex noterat hennes Twitter-intervaller?

Stackars Fanny, det är så jobbigt att låta bli att kolla, för man vill ju inte missa vad de hemska människorna på internet skriver om en! Vad har du för sysselsättning, om du har nån överhuvudtaget?

"Vad ska jag göra nu...? Inget bra på TV? Studierna kanske...? Jag har städat lite i badrummet...Ska jag sortera nåt, äh! Nej, jag ska bara kolla lite på Twitter sen gör jag nåt annat!"

Vad skönt det måste kännas att du får svar från din trogna Twitter-skara, Fanny!

För dig måste det höja det lilla självförtroendet monumentalt, när människor som förmodligen redan är dina vänner skriver floskler i sociala medier gång på gång.
Citera
2013-09-29, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorEbba
Du måste komma ihåg att de flesta killar som hänger på flashback helt saknar kvinnliga vänner, eller något vettigt att göra om dagarna, så därför klankar de ner så mycket på feminister.

Feminister och kvinnor är inte samma sak. Den ena gruppen går att diskutera med den andra inte. Därför ser man få feminister på flashback.
Citera
2013-09-29, 22:17
Medlem
Beluas avatar
Citat:
Stackars liten..
Talar man negativt om folk öppet så ska man förvänta sig att folk blir arga.

Jag börjar tro som tidigare skribenter att hennes feminism bara är en ursäkt så hon kan se ner på folk (män mestadels), hennes hat ligger nog i hennes snedrivna personlighet, inte i hennes politiska åsikter. Skäms verkligen över att ha dessa människor på vänsterkanten.
Citera
2013-09-29, 22:19
Medlem
Jugdishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belua
Talar man negativt om folk öppet så ska man förvänta sig att folk blir arga.

Jag börjar tro som tidigare skribenter att hennes feminism bara är en ursäkt så hon kan se ner på folk (män mestadels), hennes hat ligger nog i hennes snedrivna personlighet, inte i hennes politiska åsikter. Skäms verkligen över att ha dessa människor på vänsterkanten.
Hon kan omöjligen vara kommunist, eftersom en av kommunismens grundtesar är människor lika värde. Män är inte lika mycket värda enl henne.
Citera
2013-09-29, 22:27
Medlem
Beluas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jugdish
Hon kan omöjligen vara kommunist, eftersom en av kommunismens grundtesar är människor lika värde. Män är inte lika mycket värda enl henne.
Nu är jag inte kommunist direkt men håller med dig till fullo där. Det är en av anledningarna till varför jag avskyr rabiatfeminister och tar avstånd från feminism i det stora hela.
Citera
2013-09-29, 22:55
Medlem
Cherrykills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treb.Walker
Jag tycker det är viktigt att påpeka hur pass ful hon är. Eftersom hon ser så gräslig ut så har hon säkert problem med att få ligga. Detta har triggat hennes hat mot män. Frasen "Alla män förtrycker alla kvinnor", som hon ständigt upprepar, betyder egentligen att hon hatar alla män för att ingen normal man (laxsill räknas inte som normal) vill beröra henne.

Kan vi släppa det där nu? Det är så jääääävla uttjatat. Faktum är att de flesta feminister jag känner (inklusive jag) vid något tillfälle i livet fått för MYCKET kuk, läs: blivit sexuellt utnyttjade och helt enkelt inser att det viktigaste i livet INTE är att behaga män. Jag vet, det kanske låter helt otroligt i dina öron men om du för en sekund lämnar din trygga sfär framför datorn och öppnar ögonen lite så kommer du också förstå så småningom varför feminism fortfarande behövs, faktum är att just du är en av anledningarna. Du kanske behöver lite fitta? Får du inte ligga tillräckligt mycket pga ditt mindre smickrande utseende? Ja, du hör ju hur det låter.

Jag tycker att sådana som Fanny behövs, inom feminismen finns en massa olika förgreningar och hon tillhör den något mer radikala varianten som vågar säga rakt ut att alla män, genom att tillhöra släktet män, förtrycker. Till och med mina killkompisar fattar detta men FB verkar vara platsen där dessa åsikter aldrig får genomslag och det är så jävla trist och enformigt, paradoxalt dessutom att de mest högerextrema också är de mest kvinnofientliga, samtidigt som de slår sig för bröstet när de ser hur kvinnoförtrycket ser ut i andra delar av världen. Sverige har mycket att jobba på.

Tror för övrigt att det blir svårt att få fram skvaller om henne, hon verkar inte så angelägen om att fläka ut mycket om sitt liv.
Citera
2013-09-29, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrykill
Jag tycker att sådana som Fanny behövs, inom feminismen finns en massa olika förgreningar och hon tillhör den något mer radikala varianten som vågar säga rakt ut att alla män, genom att tillhöra släktet män, förtrycker. Till och med mina killkompisar fattar detta men FB verkar vara platsen där dessa åsikter aldrig får genomslag och det är så jävla trist och enformigt, paradoxalt dessutom att de mest högerextrema också är de mest kvinnofientliga, samtidigt som de slår sig för bröstet när de ser hur kvinnoförtrycket ser ut i andra delar av världen. Sverige har mycket att jobba på.

Tror för övrigt att det blir svårt att få fram skvaller om henne, hon verkar inte så angelägen om att fläka ut mycket om sitt liv.

Jag håller helt med dig i frågan om FÅ behövs eller inte. Ur min synvinkel behövs hon absolut, och ju mer hon syns i massmedia desto bättre är det. Men jag är å andra sidan något cynisk: jag tycker hon behövs för att svärta ner feminismens rykte. Och det lär hon kunna göra alldeles lysande, bara hon syntes mer i media och fick komma med sina onyanserade, förenklade, åsikter. Jag kan mycket väl tänka mig att ledande feminister i Sverige inte alls skulle vara nöjda med en sådan prestation från FÅs sida...

Och vad gäller män som förtrycker kvinnor bara genom att vara män: har du något bevis på det? Och nu menar jag inte bevis på att någon enstaka man förtrycker kvinnor, utan bevis på att _alla_ män förtrycker kvinnor. Har du något sådant bevis?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in