Citat:
Ursprungligen postat av blown
Hur är detta relevant för diskussionen?
Varför skulle inte en analys av honom vara relevant för diskussionen?
Det är givetvis av stort intresse varför han väljer att projicera sig själv på henne och varför han valt just henne som objekt för sin fixering. Det är ju det som skapar hans bild.
Citat:
Jag kan givetvis inte tala för Jugdish, men jag kan själv läsa sånt jag inte håller med om av intresse för hur andra människor tänker. När nu Jugdish faktiskt hittat mycket goda exempel på att ni är hycklare och inte alls står för någon som helst frihet från normer så fördömer ni vederbörande för att läsa bloggen.
Jag förstår ärligt talat inte vad du vill komma med ovanstående. Vad i herrans namn har mitt förhållande till normer för relevans när man diskuterar hans fixering vid en bloggare?
Citat:
Ohederligt, ointellektuellt och väldigt pinsamt.
Ja, ditt resonemang känns åt det hållet här..
Citat:
Så - Hur försvarar ni dubbelmoralen i att säga sig vara för frihet från normer, och det faktum att ni samtidigt förkastar de som frivilligt väljer att leva efter den?
Ett skall du ha klart för dig -- Jag har aldrig hävdat att jag står fri från normer. Det var jävlar i mig det dummaste jag har hört.
Citat:
Edit: Jag slänger mig med ett exempel. I inlägget som länkats görs det tydligt att pojkigt beteende hos pojkar inte är önskvärt. Dito hos tjejer är således helt okej. Varför är det acceptabelt för ett kön att bete sig på ett visst sätt, men inte det andra? Hur jämställt är det att göra skillnad på person efter kön?
Berätta gärna vad du menar i det inlägget som du inte ens läst eftersom du inte läser bloggen.
http://ladydahmer.alltforforaldrar.s...a.html#comment