2012-06-23, 22:29
Medlem
Jugdishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ladydahmer
Jag har tagit mitt ANVÄNDARNAMN från en seriemördare ja. Och jag tror inte min mentala hälsa har med den saken att göra nej. Men det är ett billigt och tillgängligt knep att avfärda mig som rubbad. Hellre än att bemöta mig.
Jag har läst så många som försöker bemöta dig, men de möts bara med ord som "är du dum i huvudet eller" Så blockas dom från din blogg. Klart som fan folk tröttnar på dig. Dessutom vet jag att du bryr dig, så in i helvete bryr dig. Innerst inne finns det en liten tjej som skriker hos dig, och vill lägga av med dessa dumheter. Men du kan inte för att 1 Din ångest blir för stark om du inte ha personer runt dig att trycka ner. 2 du tvingas inse att du är äcklig.
Citera
2012-06-23, 22:55
Medlem
Ämenvafan... Kom igen nu Dahmer, unleash the fucking feminist fury, visa att du minsann kan ta upp lika mycket plats som de svinniga chauvinist förtryckare männen på ett allmänt forum, precis som du med berått mod och med styrkan hos alla dina medsystrar TACKLAR SKITEN ur mans-svin-gäng som går för brett på trottoaren, i motsatt riktning som dig.

Att skriva några inlägg för att visa hur du upplever situationen för att sedan bara baila när du blir flejmad är tämligen halv-arslat.
Senast redigerad av TrevligaKatten 2012-06-23 kl. 22:56. Anledning: lol PLAST!
Citera
2012-06-23, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nehtilea.

Se till att raka dig i röven och kom tillbaks. Jag gillar mina män rakade och rena.

Möjligtvis glömt att vi är släkt med apor?

Inte då det är ju därför vi behöver alfahanar och vissa som är mindre värda i gruppen. Sen är väl frågan vad du ska i röven på din man att göra??
Citera
2012-06-23, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jugdish
Jag har läst så många som försöker bemöta dig, men de möts bara med ord som "är du dum i huvudet eller" Så blockas dom från din blogg. Klart som fan folk tröttnar på dig. Dessutom vet jag att du bryr dig, så in i helvete bryr dig. Innerst inne finns det en liten tjej som skriker hos dig, och vill lägga av med dessa dumheter. Men du kan inte för att 1 Din ångest blir för stark om du inte ha personer runt dig att trycka ner. 2 du tvingas inse att du är äcklig.

Du tröttnar ju inte i alla fall. Sällan har man sett någon så hängiven!
Citera
2012-06-23, 23:35
Medlem
Förresten borde inte feministerna vilja byta ut orde mens? Känns lite som ett förtryck..
Citera
2012-06-23, 23:45
Medlem
Nehtilea.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weazl30
Inte då det är ju därför vi behöver alfahanar och vissa som är mindre värda i gruppen. Sen är väl frågan vad du ska i röven på din man att göra??

JA eller hur, vad fan ska jag in där och göra? Och vad ska du in och göra i din tjejs armhåla?
Jag rakar mig själv men jag blir fan trött när folk säger att det är "äckligt" med orakade tjejer. Låt människor vara människor för fan. Alltså visst, man behöver inte tycka att det är attraktivt men man behöver inte klanka ner på dem som väljer att ha det så.
Senast redigerad av Nehtilea. 2012-06-23 kl. 23:47.
Citera
2012-06-23, 23:49
Medlem
MaxGrinders avatar
Har sett och hört om denna kvinnan förut och hon är väl som alla andra, något hände i yngre år som gör att de måste få uppmärksamhet. Det är ju bara synd om personen i fråga, inget att bli upprörd över, jag brukar skratta när jag träffar på liknande individer då de tror sig leva i en egen värld och deras största kall i livet är att bryta alla normer och röra om i grytan. Det klagas om saker och dubbelmoralen är deras bästa vän, en ekvation som aldrig går ihop. Det bästa man kan göra är att skaka på huvet och ignorera, då kommer dessa utstötta barn prata för måsarna och de kan äntligen hitta hem.
Citera
2012-06-23, 23:52
Medlem
jenny.perssons avatar
Asså ni Fb -pöbel- mans-svin går ju helt enkelt för långt.
LadyDahmer kan ni väl bemöta med lite värdighet istället för att bara "nätmobba". Vad har hon gjort för att utlösa er aggressivitet? Har hon rätt i att ni svenska män är en samling hemma sittande/runkande fikus män som bara vågar vara hatiska vid skrivbordet??? Eller kan det vara så att ni känner er kränka över att LadyDahmer hellre väljer en seriemördare än en svensk man med sin förkrympta snopp??

Go ladyDahmer, jag är på din sida, som kvinna, som feminist och som bloggare.
Vi måste alla slåss mot det patriarala svenska förtryckarsamhället.
Citera
2012-06-23, 23:55
Medlem
BeachHunterNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ladydahmer
att vara en produkt av sin kultur är inte synonymt med offer. (och att vara ett offer är ingenting skamligt heller) Män och kvinnor påverkas i högsta grad av de normer vi har runt omkring oss. Att förneka det är inte bara naivt utan jävligt okunnigt.

Det är väl vi själva som skapat normerna?
Citera
2012-06-23, 23:58
Medlem
ladydahmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrevligaKatten
Aaaah, gött att riks-mongot själv hittade hit. Pro-tip: gå ner i vikt, eller byt klädstil. Detta har inget med några kvinnliga eller manliga värderingar att göra, det är helt enkelt så att ditt utseende i ett rent objektivt perspektiv är FUCKING FRÅNSTÖTANDE!
Jag vet att inte alla kan vara snygga, men om man inte är det, så brukar man i alla fall ha vett att inte klä sig så vulgärt som du gör.

Btw, varför säger du "fittan är missnöjd", varför ger du din fitta en slags identitet, som om att den vore en egen person?
Det låter skrämmande likt typiskt mans-chauvinistiskt tänkande.

Men alltså, tror du jag bryr mig det minsta om huruvida du tycker att jag är frånstötande eller inte? Vilken narcissism! HAHAHAHA

Citat:
Edit:

Sådär btw, om du nu ger blanka fan i vad vi arroganta, självupptagna, mammas-källare-porr-surf-runkande "män" här på Flashback tycker om ditt utseende, varför tar du dig tid att skriva inlägg här? Det är väl lite knepigt?

För att jag roas av er såklart
Citera
2012-06-23, 23:59
Medlem
ladydahmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f-off
så du ser inget problem i att blogga under ett alias som förknippas med en seriemördare?

du tror inte att du avfärdar dig själv när du gör det?

nej och nej. Vad för problem skulle det medföra menar du?

Citat:
vad blir nästa projekt? lady breivik?

(ditt feministiska tankegods har blivit bemött så många gånger tidigare)

nah. Dahmer har hängt med i tolv år. Jag har inga planer på att byta.
Citera
2012-06-24, 00:01
Medlem
ladydahmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jugdish

blockas gör man om man beter sig illa. Inte om man argumenterar på ett sakligt sätt.
Jag tycker att din fixering vid mig känns osund dock. Hur många gånger om dagen sitter du egentligen och häckar inne hos mig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in