Citat:
Ursprungligen postat av
HG
Ärligt talat så ljuger du!
Oxsvanssoppa har aldrig funnits i ett svenskt storkök!!!
Faktum är att oxsvanssoppa fanns på menyn hos min gymnasieskola (80-tal).
Något spår av oxsvans eller någon annan köttslamsa kunde man dock inte finna.