Citat:
Ursprungligen postat av Alienna
Nu råkar det vara så, att det är Naturvetenskapliga bevis för AGW-teorin vi saknar.
Vem har frågat efter Godowskyga bevis...?? Ingen!
Du har accepterat växthuseffekten och att CO2 är en växthusgas. Då har du samtidigt accepterat AGW, för du ser, de är desamma.
Så, detta är inte bevis från mig. Det är bevis från samtliga akademier, studielitteratur och 100% av alla som minst snuddat vid tanken på en eventuell idé att lära sig mer om frågan. Till och med du accepterar ju de naturvetenskapliga bevisen. Så en liten undran från min sida blir ju exakt var i det tappra försöket till tankeverksamhet som det går så väldigt snett. Jag förväntar mig dock inte att min undran skall bli besvarad...
Citat:
Den religiösa fanatism, med tillhörande skygglappar, som du uppvisar - kan nog vara till fördel för dig i din Kyrka.
Men här försöker man tala om fakta vad gäller AGW-teorin.
Dina personliga åsikter och tro, i den frågan, tillför absolut ingenting vad gäller FAKTA!
Först och främst, vem är den där
man som försöker tala om
fakta?
Än en gång. Du förstår Alienna, detta är inte min åsikt. Det är naturvetenskap. Samma naturvetenskap du påstår dig å ena sidan acceptera, men å andra sidan inte.
Som jag summerade till Taalmannen tidigare (där vi även kan inkludera dig):
Du anser å ena sidan det bevisat att CO2 är en växthusgas och att förändringar i atmosfärisk koncentration av densamma påverkar temperaturen,
men du anser samtidigt å andra sidan att detta bevis inte är ett bevis för detsamma.
Citat:
Jag ber om ursäkt för mina tidigare små gliringar. Jag trodde att du bara spelar dum...
Det är verkligen ingen fara.
PS. Har du funderat på att eventuellt se över din signatur?