Citat:
Ursprungligen postat av shogun-r
Härligt att se hur vissa är kritiska och spyr galla över folk, och sedan är dom ÄNNU VÄRRE själva.
Underhållande är det ialla fall att se när folk som Jin83 gör bort sig..
Hoppas ni andra förstår vad det är dom sysslar med Jin83, Mr Q osv.. Dom kritiserar vissa och hävdar massa saker som "lösa påståenden" osv. Sedan gör som precis likadant själva.
Komik..

Det är klart att de som ropar Babylon kommer göra bort sig eftersom det är ett hjärnspöke.
Det i alla fall jag gör, hoppas andra gör det också, är att följa debatten här och på andra platser och försöker bilda mig en egen uppfattning ur denna sörja kallad debatt.
Detta har jag sagt förut; just nu är det så att "kritikerna" kommer med fakta för att backa upp sin tes. Denna fakta är inte Fox-news inslag, det går heller inte att spåra faktan tillbaka till Björnen Preem. Alarmisterna, kallar de andra så, kommer inte med ett piss! Det enda de gör är att attackera kritikernas intellekt och agenda. När ska den mest bisarra debattören jag sett, humanlife och de andra alarmisterna, komma med lite fakta som stödjer deras tes. Det enda jag brukar få till svar är "Gå in på naturvårdsverket, WWF, IPCC.." Är det allt ni har? Blir spyfärdig på det där, vad hände med erat kritiska tänkande? IPCC är inte oberoende eller opartisk, Naturvårdverket verkar också vara överttygade om att AGW stämmer fast det finns många brister i den teorin.
Gör er själva en tjänst och sluta skjut er själva i foten och presentera lite fakta, information, publicerat material etc.