Citat:
Ursprungligen postat av Housemouse
Och när du inte hittar något, kan du vara snäll att förklara varför den blogg du tänker på när det blir för svårt att hålla händerna på täcket om nätterna tycker så mycket om att uppfinna åsikter åt personer som inte delar deras politiska uppfattning.
Nu är det ~tredje gången jag svarar, att svaren inte passar dig känns ju inte riktigt som något jag behöver ta hänsyn till.
Att du som mångkultur vurmare inte har samma åsikter som ex Avpixlat är ju inte direkt något nytt.
Citat:
Ursprungligen postat av Housemouse
Du är precis lika spektakulärt efterbliven som alla andra avpixlat-fans...
...Och när du inte hittar något, kan du vara snäll att förklara varför den blogg du tänker på när det blir för svårt att hålla händerna på täcket om nätterna tycker så mycket om att uppfinna åsikter åt personer som inte delar deras politiska uppfattning...
Du försöker hela tiden komma bort från det som diskuterades, för det blir "lättare för dig att argumentera då", dvs du kan få tolka in lite.. med din vinkel och ditt perspektiv
Citat:
Ursprungligen postat av 0Thor0
Vad är det du tycker skiljer? Var i meningarna anser du att de farit med osanning, hittat på?
Citat:
Ursprungligen postat av SvD
Moderaternas gruppledare Anna Kinberg Batra hälsar via sin pressekreterare att hon ännu inte har tagit ställning i frågan
Citat:
Ursprungligen postat av Avpixlat
Moderaternas gruppledare Anna Kinberg Batra har inte tagit ställning i frågan.
Citat:
Ursprungligen postat av SvD
Min uppfattning är att riksdagens lokaler inte är till för utställningar, utan för lagstiftande verksamhet, konstaterar Socialdemokraternas gruppledare Carina Moberg.
Citat:
Ursprungligen postat av Avpixlat
Socialdemokraternas gruppledare Carina Moberg vill inte ens argumentera utan säger bara att hon anser att riksdagens lokaler inte är till för utställningar, utan för lagstiftande verksamhet.
Att du är mentalt oförmögen att ta till dig skriven text, är ditt problem, inte mitt.
Att du vill diskutera hur och på vilket sett och i vilken kontext Avpixlat presenterat dessa svar är ju trevligt, tyvärr känner jag inget behov av det och om jag nu kände att jag behövde en oftast helt verklighetsbefriad vinkel, så kan jag läsa det du antagligen läser, dvs Aftonbladet, Expressen, Sydsvenskan, SvD mm
Att lyssna på dina argument om varför man "inte" ska läsa Avpixlat, är lika upphetsande som att se färg torka.
Jag förstår att du tycker det känns besvärligt att Avpixlat bemöter media mm med samma metoder.
Du och dina likar, tycker det känns jobbigt att någon försvarar sig, det är ju så mycket bättre och enklare när det bara finns en sanning, inte sant.
Det fina med detta är att vi en så länge har rätt att ha olika åsikter, oavsett om du tycker att det är jobbigt och/eller opassande.
Så, fram tills annat råder, kan du ju bida din tid genom att krypa ned i hålet du kröp upp ur!